بازی Samurai Shodown برای نینتندو سوییچ

زمان انتشار بازی Samurai Shodown برای نینتندو سوییچ مشخص شد.

اخیرا از سمت شرکت SNK خبری در رابطه با زمان انتشار بازی Samurai Shodown (سامورای شودان) منتشر شده این کمپانی زمان پخش این بازی را اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی برای کاربران نینتندو سوییچ اعلام کرده است.

بررسی نینتندو سوییچ لایت

از بهترین بازی های مبارزه ای که در سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار عرضه شد می توان بازی Samurai Shodown را نام برد. طبق برنامه ریزی های اولیه این شرکت قرار بود این بازی را به صورت هم زمان برای کامپیوتر ایکس باکس وان ، نینتندو سویچ و پلی استین ۴ عرضه گردد اما در نهایت بازی Samurai Shodown فقط در دسترس کاربران پلی استیشن و ایکس باکس وان قرار گرفت .

فیلم گرفتن از بازی در ویندوز 10 و نینتندو سوییچ

همچنین طبق آخرین و به روزترین اخبار بازی سامورای شودان توسط شرکت SNK تاریخ دقیق عرضه ی این بازی مشخص نیست اما کاربران می توانند این بازی را در سه ماهه ی اول سال ۲۰۲۰ میلادی تا پایان ماه مارس یا برای ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ برای کنسول هیربدی نینتندو سوییچ دریافت کنند.

این در حالی است که هنوز تاریخ انتشار برای دستگاه پی سی اعلام نشده و متاسفانه کاربران پی سی نمی توانند از آن بهره ببرند.

جالب است بدانید کاربران نینتندو سوییچ می توانند با پیش خرید بازی Samurai Shodown نسخه ی دوم بازی ، به صورت کاملا رایگان برای آن ها ارسال خواهد شد.

آپدیت 8.0.0 نینتندو سوییچ

تیم طراحی بازی سامورای شودان این بازی را به گونه ای طراحی و تولید کرده که کاربر به راحتی بتواند به صورت پرتابل و اتصال به داک تجربه ی خوبی را از این بازی کسب کند.

بازی Samurai Shodown برای نینتندو سوییچ ، بازی سامورای شادون برای نینتندو سوییچ ، زمان انتشار بازی Samurai Shodown برای نینتندو سوییچ
بازی سامورای شادون برای نینتندو سوییچ ، زمان انتشار بازی Samurai Shodown برای نینتندو سوییچ ، بازی Samurai Shodown برای نینتندو سوییچ