آپدیت 8.0.0 نینتندو سوییچ :

تنها دلیلی که می تواند طرفداران کنسول نینتندو سوییچ را به خود جذب کند نه قدرت بالای این کنسول بلکه ویژگی قابل حمل بودن و همچنین قدرتی است که برای اجرای بازی‌هایی مانند بازی Mortal Kombat 11 از خود نشان داده است .

شرکت نینتندو به دلیل استفاده مفید از سخت‌افزار‌های تولید خود و همچنین ارائه خدماتی با کیفیت بالا در بین گیمر ها به خوبی شناخته شده است.

این امر در بازی هایی مانند  The Legend of Zelda: Breath of the Wildو Super Mario Odyssey بیشتر دیده می شود.

شرکت نینتندو همیشه سعی بر این داشته است که بتواند بهترین خدمات را همراه با بالاترین کیفیت و عملکرد دستگاه‌ها و بازی‌ها به کاربرانش ارائه دهد. به همین خاطر به تازگی نینتندو سوییچ آپدیت جدید 8.0.0 خود را به بازار عرضه کرده است تا بدین وسیله بتواند نیازهای کاربران خود را تامین کند.

آپدیت 8.0.0 نینتندو سوییچ

با اینکه نینتندو سوییچ در اوایل انتشار آپدیت جدید خود تغییرات زیادی را بر روی این کنسول خانگی اعمال نکرده است اما توانسته موفقیت های زیادی را بدست آورد که هم مورد تایید و رضایت کاربرانش واقع شود و هم به بهبود عملکرد کنسول خود کمک کند.

حتما بخوانید :

نینتندو سوییچ یا ps4

درست است که پس از هر مدتی نینتندو سوییچ آپدیت جدید با ویژگی ها و قابلیت های جدیدی را به کنسول خود اضافه می کند اما با نگاهی دقیق تر به این موضوع می توانیم بیان کنیم که باز هم نتوانسته تمام نیازهای کاربران را در این زمینه برآورده سازد.

یکی از ویژگی هایی که در آپدیت 8.0.0 نینتندو سوییچ نظر اکثر کاربران را متوجه خود کرده است ترتیب نمایش بازی‌هاست که بازیکنان می توانند بنا به سلیقه و علاقه ی خود در منوی کنسول ، بر اساس نام و یا نام ناشر بازی ها را طبقه بندی کنند.

هر چند که ممکن است این قابلیت مورد پسند همه ی کاربران نینتندو نباشد اما توانسته به اولیت بندی بازی هایشان در منوی کنسول کمک بسیاری کند. پیش از این کاربران خواستار اضافه شدن فولدر برای دسته بندی بازی ها بودند اما این مورد نیز تا حدودی توانسته رضایت گیمرها را به دنبال داشته باشد.

بررسی کنسول نینتندو سویيچ

ویژگی های جدید آپدیت 8.0.0 نینتندو سوییچ :

آپدیت 8.0.0 نینتندو سوییچ

از جمله ویژگی ها و امکانات جدیدی که در آپدیت جدید 8.0.0 کنسول نینتندو سوییچ اضافه شده است تعدادی آیکون جدید از بازی های  Yoshi’s Crafted World و Splatoon 2 است.

علاوه بر این قابلیت زوم کردن صفحه نمایش نیز در آپدیت جدید اضافه شده است . برای استفاده از امکان جدید ، تنها کافیست به بخش تنظیمات بروید و آن را فعال کنید.

سپس با دوبار ضربه زدن بر روی دکمه Home وارد این حالت شوید.

انتقال فایل های ذخیره شده ی بازی ها از بهترین ویژگی های اضافه شده در اپدیت جدید به شمارمی آید .

تا قبل از این ، کاربران فایل‌های ذخیره‌ بازی‌هایشان را به‌ همراه دیتا حساب کاربری‌شان به یک سیستم دیگر انتقال می دادند اما اکنون دیتای بازی ها از فایل ذخیره ی بازی جدا شده است.

مطالب مرتبط :

خرید گیفت کارت نینتندو امریکا

طبق گزارشات به دست آمده از منابع غیر رسمی اینگونه بیان شده که نینتندو سوییچ با ارائه آپدیت 8.0.0 فریمور توانسته سرعت اجرای بعضی از بازی ها را افزایش دهد. علاوه بر این ، افزایش سرعت پردازنده‌ در برخی از حالت‌ ها، از یک گیگاهرتز به 1.7 گیگاهرتز تغییر می کند که به آن اور کلاک هم نیز گفته می شود.

برای مثال افزایش سرعت در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild به شکل زیر بوده است:

  • از 31 ثانیه به 21 ثانیه زمان مورد نیاز برای ذخیره بازی کاهش پیدا کرده است.
  • از 19 ثانیه به 11 ثانیه زمان سفر سریع کاهش یافته است.
  • کاهش زمان 10 ثانیه به 7 ثانیه برای ورود به معبد.

آپدیت 8.0.0 نینتندو سوییچ ٬ بررسی آپدیت 8.0.0 نینتندو سوییچ ٬ آپدیت نینتندو سوییچ ٬ آپدیت 8.0.0 nintendo switch ٬ آپدیت جدید نینتندو سوییچ
آپدیت نینتندو سوییچ ٬ آپدیت 8.0.0 nintendo switch ٬ آپدیت جدید نینتندو سوییچ ٬ آپدیت 8.0.0 نینتندو سوییچ ٬ بررسی آپدیت 8.0.0 نینتندو سوییچ