اکانت پلاس هکی ؛ اکانت پلاس هکی ps4

اکانت پلی استیشن پلاس هکی ٬ خرید پلاس هکی

اکانت پلی استیشن پلاس :

از جمله خدماتی که شرکت سونی ارايه داده است می توان به موارد زیر اشاره کرد :

اشتراک پلی استیشن پلاس (PlayStation Plus) برای کنسول پلی استیشن 4 برای کاربران عضویت در طرح پلاس جهت اجرای بازی های آنلاین با سایر دوستان ، استفاده از تخفیف های بازی ، گرفتن بازی های رایگان به صورت ماهانه

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس

اکانت پلاس هکی : 

جا دارد قبل از شروع هر چیزی ابتدا در مورد اکانت ترکیبی و عرضه شدن آن در بازار برای کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان صحبت کنیم.

شاید دلیل استفاده ی بیش از حد اکانت ترکیبی در بین کاربران پلی استیشن می تواند قیمت کمتر و بازی های بیشتر آن باشد.

سرویس شگفت انگیز  Xbox Game Pass Ultimate

اکانت ترکیبی چیست ؟ خرید پلاس هکی

نوعی از اکانت ترکیبی که در میان کاربران پلی استیشن بیشتر دیده می شود اکانت پلی استیشن پلاس است که دارای یک ماه اشتراک در شبکه پلی استیشن می باشد.

هنگامی که اشتراک پلی استیشن پلاس تهیه می کنید ممکن است گروه های هکر ٬ به اکانت شخصی شما که مملو از بازی های بسیار و اطلاعات خصوصی می باشد راه پیدا کنند و در آن نفوذ کنند.

اکانت اشتراکی ps4 و ایکس باکس

چگونه پلاس هکی بگیریم ٬ خرید پلاس هکی

خرید اکانت پلاس هکی یا خرید اکانت ترکیبی ؛ خرید پلاس هکی PS4

اکانت پلاس هکی ؛ اکانت پلاس هکی ps4

گروه های هکر می توانند با بدست آوردن رمز عبور اکانت پلی استیشن پلاس کاربران و ورود به آن، اکانت هک شده را به کاربران دیگر با قیمت کمتر بفروش برسانند خرید پلاس هکی

از آن جایی که قیمت اکانت های پلاس تا حدودی بالاست و هر کسی نمی توانند از پس هزینه ی آن بر آید بدون اطلاع از اینکه بداند این اکانت ها توسط اشخاصی هک شده اند خریداری می کنند.

درست است که با خرید اکانت هکی پلاس آسیبی مانند مسدود شدن ٬ به کنسول شما وارد نمی شود اما از طرفی هیچ ضمانتی بابت خرید این اکانت در اختیار شما قرار نمی گیرد خرید پلاس هکی

اکانت های ترکیبی به دلیل داشتن جدیدترین بازی های روز دنیا توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می کند .

استفاده از اکانت هکی ps4

همین امر باعث می شود کاربرانی که از توانایی مالی پایین تری برخوردار هستند به خرید اکانت های هکی پلاس PS4 روی آورند که با قیمت پایین تر در بازار راه یافته است.

با خرید اکانت پلاس هکی PS4 می توانید آن را روی کنسول خود فعال و به صورت آنلاین و آفلاین به راحتی بازی کنید.

با وجود برنامه تلگرام که همه با آن سروکار دارند افرادی از این طریق با ساخت کانال و اضافه کردن تعداد زیادی از کاربران در آن ، فروش اکانت های ترکیبی با قیمت کم را تبلیغ می کنند خرید پلاس هکی

حال این سوال در ذهن ایجاد می شود که کاربران چگونه به این اکانت های ترکیبی یا اکانت های پلاس هکی PS4 دسترسی پیدا می کنند و در اختیار دیگر کاربران پلی استیشن قرار می دهند!

خرید انواع بازی های ps4 ، ایکس باکس و سی دی کی

فروش اکانت ترکیبی یا اکانت پلاس هکی PS4

کاربران ٬ اکانت های ترکیبی یا به اصطلاح اکانت پلاس هکی را با قیمت معمولی یا همان قیمت خرید خریداری می کنند و با قیمت بالاتر برای سودهی خود به اشتراک می گذارند.  

چرا نباید از اکانت هکی پلاس PS4 در کنسول استفاده کنیم؟

اکانت های پلاس که متعلق به کاربران شبکه playstation plus در تمام نقاط جهان هستند با نرم افزارهای مربوط به هک توسط هکرهای ماهر بدون اینکه صاحب اصلی اکانت اطلاعی داشته باشد مورد حمله قرار می گیرد خرید پلاس هکی

سپس خریدار با مبلغ ناچیزی که برای خرید اکانت پلاس هک شده پرداخت می کند می تواند به آن دسترسی داشته باشد.

در واقع دسترسی کاربر دوم به این اکانت حتی اگر مبلغی هم بابت خرید آن پرداخت کرده باشد به دلیل اینکه دارنده ی اصلی اکانت از این اتفاق بی خبر است دزدی محسوب می شود.

در حقیقت کاربر دوم در این دزدی و سرقت شریک می باشد و از نظر اخلاقی خوشایند نیست!

در این قسمت به سوال خود نزدیک می شویم که چرا نباید از PS4 پلاس هکی استفاده کنیم؟

زمانی که شما اکانت پلاس هکی در اختیار دارید با صاحب اصلی اکانت هر دو به صورت مشترک در حال استفاده از اکانت پلاس PS4 خواهید بود.

در طی این مدت اگر تغییراتی در اکانت پلاس ایجاد کنید دارنده ی اصلی اکانت PS4 پلاس با تغییرات ایجاد شده در اکانتش متوجه خواهد شد که اکانت شخصی او مورد هک قرار گرفته و کاربر دیگری نیز از این اکانت استفاده می کند خرید پلاس هکی

منطقی است که صاحب اصلی اکانت پلاس پس از اینکه متوجه شود اکانت شخصی اش توسط فرد دیگری به سرقت رفته است در اولین فرصت رمز عبور PSN خود را تغییر خواهد داد و دسترسی شما به اکانت قطع خواهد کرد.

هر چند که با تعویض رمز عبور PS4 تنها اتصال شما به اکانت قطع خواهد شد و همچنان می توانید به بازی های اکانت دسترسی داشته باشید.

از کجا بفهمیم اکانت psn هک شده ؟

صاحب اصلی اکانت باید بداند که در موارد زیر نمی تواند از هک شدن اکانت PS4 PLUS خود مطلع شود؟

۱- در صورتی که پس از ورود کاربر دوم به اکانت پلاس هکی ، بازی را دانلود کند و سپس از آن استفاده کند احتمال اینکه دارنده ی اصلی اکانت پلاس متوجه هک شدن اکانت PS4 خود شود بسیار کم است.

۲- کاربر دوم تحت هیچ شرایطی به حالت آنلاین بازی نکند. هر چند که یکی از ویژگی های مهم اکانت پلی استیشن پلاس یک ساله یا یک ماهه استفاده از بازی های آنلاین چند نفره می باشد.

پلاس 14 روزه پلی استیشن 4 و گلد 14 روزه ایکس باکس لایو

از چه روش هایی دارنده اصلی اکانت پلاس از هک شدن اکانت شخصی اش می تواند اطلاع یابد؟

  • درصورتی که تغییراتی در اکانت توسط شخص دوم انجام گیرد صاحب اصلی اکانت PS4 پلاس متوجه تغییرات خواهد شد.
  • اگر صاحب اصلی اکانت PSN از طریق کامپیوتر به تنظیمات حساب کاربری خود وارد شود سریعا متوجه خواهد شد که دستگاه دیگری به دستگاه پلی استیشن او متصل است.

        از این طریق دارنده اصلی اکانت می تواند دستگاه کاربر دوم را از حساب خود حذف کند در نتیجه ارتباط کاربر دوم به بازی ها قطع خواهد شد.

  • صاحب اصلی اکانت می تواند کنسول کاربر دوم را به عنوان فردی که بدون اجازه به حریم خصوصی وارد شده است به شرکت سونی گزارش دهد.

سونی بلافاصله کنسول کاربر دوم را از شبکه پلی استیشن پاک خواهد کرد و از این پس برای همیشه نمی توانید از  کنسول خود استفاده کنید.

در نتیجه:

در هنگام پرداخت مبلغ جزئی جهت خرید اکانت PS4 پلاس هکی یا خرید اکانت هکی پلاس از فروشندگان فروش گیفت کارت پلاس هکی تمام جوانب و ویژگی های مثبت و منفی این کار را در نظر بگیرید .

زیرا ممکن است با حذف کنسول خود از شبکه PS4 توسط سونی روبرو شوید چرا که این مسدود شدن باعث از بین رفتن تمام مبلغی می شود که تا کنون برای کنسول و خرید اکانت پرداخت کرده اید.


اکانت پلاس هکی ٬ خرید پلاس هکی یک ساله ٬ اکانت پلاس هکی , اکانت پلاس هکی ps4 , خرید پلاس هکی , خرید پلاس هکی یک ساله ٬ کد پلاس رایگان ٬ اکانت پلاس هکی ps4
کانال اکانت رایگان ps4 ٬ چگونه پلاس هکی را وارد کنیم ٬‌ خرید اکانت ترکیبی ٬ خرید پلاس هکي ٬ اکانت هکی ps4 رایگان ٬ نحوه خرید اکانت ترکیبی ٬ چگونه پلاس هکی را وارد کنیم
خرید اکانت هکی پلاس ps4 ٬ خرید اکانت ترکیبی ٬ اکانت ترکیبی ps4 رایگان ٬ خرید اکانت هکی پلاس ps4 ٬ نحوه خرید پلاس هکی ٬ خرید پلاس اشتراکی ٬ هک اکانت پلاس هکی
اکانت ترکیبی ps4 رایگان ٬ اکانت هکی ps4 رایگان ٬ اکانت ps4 رایگان ٬ اکانت پلاس هکی ps4 ٬ خرید پلاس هکی ٬ آموزش هک اکانت ps4 ٬ کانال فروش اکانت قانونی ps4
اکانت پلاس هکی ps4 ٬ اکانت پلاس هکی ٬ خرید اکانت پلاس هکی ps4 ٬ فروش اکانت پلاس هکی ٬ نحوه استفاده از اکانت پلاس هکی ٬ هک اکانت پلاس هکی ps4