خطا هنگام خریدهای درون برنامه ای اندروید

خرید درون برنامه ای گوگل پلی در ایران ، آموزش پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی

بسیار اتفاق افتاده که برای خرید درون برنامه ای یا خرید جم بازی های اندروید از گیفت کارت گوگل پلی برای شارژ اکانت خود استفاده کرده باشید.

در این صورت طبق گذشته اکانت گوگل پلی خود را با گیفت کارتی که خریداری کرده اید با موفقیت شارژ کرده اما هنگام خرید درون برنامه ای با خطایی شبیه خطای زیر مواجه می شوید که از شما درخواست می کند فرمی را تکمیل و سپس آن را برای پشتیبانی گوگل ارسال نمایید. مشکل خرید درون برنامه ای سامسونگ

این خطا گاها در زمان خریدهای درون برنامه ای اتفاق می افتد که ممکن است به دلیل عدم تغییر ip آی پی از سمت شما و یا استفاده از آدرس نامعتبر در اکانت گوگل شما باشد.

در این صورت می توانید جهت رفع این مشکل راه حل های پیشنهادی زیر را امتحان نمایید:

لازم به ذکر است این موارد به عنوان پیشنهاد ، جهت رفع مشکل فعلی شما بوده و این سایت هیچ مسئولیتی را در قبال آسیب به اکانت شما و اطلاعات قبلی موجود در آن نمی پذیرد.

پس از اطمینان کامل از این موضوع می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا جهت ورود به گوگل پی روی لینک زیر کلیک کنید بهتر است از مرورگرهای pc به جای تلفن همراه استفاده نمایید .

سایت گوگل پی

سپس وارد بخش تنطیمات اکانت خود شوید ، در این بخش مشاهده می کنید که آدرسی برای اکانت شما ذخیره شده است ، در این قسمت باید آدرس جدیدی جهت پرداخت های خود ثبت نموده و همه ی اطلاعات درخواست شده شامل کد پستی ، شماره تلفن ثابت و … را به صورت کامل وارد نمایید .

چنانچه اکانت شما امریکا باشد ، پس باید از آدرس امریکا استفاده کنید.

جهت اطلاع از کشور و اضافه کردن آدرس جدید از لینک آموزشی زیر استفاده نمایید :

ثبت کشور جدید برای اکانت گوگل پلی  

پس از ثبت کشور جدید در اکانت خود ، مجددا وارد آدرس قبلی یعنی سایت گوگل پی شوید:

مشاهده می کنید که آدرس جدید به منوی آدرس های شما اضافه گردیده است اکنون آدرس قبلی را حذف کرده و مجددا وارد صفحه ای شوید که خرید شما در آن با مشکل مواجه شده بود و اقدام به خرید نمایید . در این صورت دوباره با خطایی رو به رو می شوید و فرمی برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را تکمیل کنید.

نکته :

دقت داشته باشید در این فرم باید اطلاعات آدرس جدیدی را که در مرحله قبل وارد کرده اید را نوشته و کامل کنید . در مورد نحوه خرید نیز ، باید عبارت زیر را در کادر مربوطه وارد نمایید :

Gift Code is Digital Code

سپس فرم را برای پشتیبانی گوگل ارسال کنید.

اکنون یک بار از اکانت خود خارج شده و سپس خرید درون برنامه ای خود را انجام دهید.

خرید درون برنامه ای بازی های خارجی ، خطا هنگام خریدهای درون برنامه ای اندروید ، خرید درون برنامه ای گوگل پلی در ایران
مشکل خرید درون برنامه ای سامسونگ ، دور زدن پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی ، آموزش پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی ، دور زدن خرید درون برنامه ای ، دور زدن خرید درون برنامه ای ایفون