سی دی کی CD Key اشتراکی چیست و تفاوت آن با سی دی کی اورجینال

در این مقاله شما را با تعاریف CD Key اشتراکی و تفاوت های آن با دیگر سی دی کی ها آشنا خواهیم کرد.

سی دی کی CD Key اشتراکی :

هر شخصی که برای اولین بار با نام سی دی کی اشتراکی روبرو می شود یقین دارد یا احتمال می دهد که این سی دی کی ٬ قابلیت اشتراک گذاری دارد یا در چند اکانت مورد استفاده قرار می گیرد .اما این مفهوم کاملا اشتباه است و نوعی تناقض بین اسم و کاربرد آن ایجاد شده که باعث گمراهی در انتخاب مشتریان شده است.

در واقع سی دی کی اشتراکی همان حساب کاربری استیم ، اوریجین و غیره است که توسط فروشنده ها به طور همزمان بین چند کاربر فروخته و مورد اشتراک گزاری قرار گرفته می شود. در ادامه به توضیحات بیشتری در مورد سی دی کی اشتراکی می پردازیم .

حتما بخوانید : نحوه ساخت اکانت استیم والت

نحوه استفاده از سی دی کی CD Key

سی دی کی CD Key اشتراکی چیست - 1

فروشگاه یک کد 16 رقمی در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن می توانید بازی را اجرا کنید.

خرید سی دی کی اشتراکی ٬ خرید سی دی کی اورجینال

توجه داشته باشید : تا زمانی که برای بازی ، کرک ایجاد نشود شما مجبور هستید برای استفاده و اجرای هر بازی مبلغ آن بازی را پرداخت کنید.

هنگامی که سی دی کی اشتراکی خریداری می کنید اطلاعات یک اکانت به شما تحویل داده می شود که شامل زمان استفاده و رمز وارد شدن به داخل اکانت مشخصی می باشد.

فروشنده اکانت مورد نظر را در بین چند مشتری به فروش می رساند و با زمان بندی که در بین کاربران ایجاد می‌کند ، فعال سازی بازی را مدیریت خواهد کرد.

استفاده آفلاین یا آنلاین از CD Key اشتراکی

کابران هنگام خرید و دریافت سی دی کی اشتراکی ، قادر به دانلود اطلاعات بازی دلخواهشان هستند که مجبورند به صورت آفلاین بازی را انجام دهند.

اما بعضی از فروشندگان سی دی کی اشتراکی این توانایی را دارند که شرایطی را برای کاربر ایجاد کنند که بتواند در مدت زمان محدودی ( چند ساعت ) به صورت آنلاین بازی کند.

آیا خرید سی دی کی اشتراکی برای کاربر مفید است؟

نام سی دی کی اشتراکی برگرفته شده از سازندگان و فروشندگان آن می باشد پس به نظر می رسد چون واژه ای سردرگم برای مشتریان است ، فروش آن غیر قانونی باشد.

و برای کاربرانی که سی دی کی اشتراکی خریداری می کنند ممکن است پس از مدتی ٬ هنگام استفاده از آن دچار مشکل شوند و همچنین مشکلاتی نظیر عدم انجام بازی و غیر فعال شدن سی دی کی ایجاد شود.

تفاوت CD Key اشتراکی با CD Key اورجینال در چیست؟

همانطور که گفته شد سی دی کی اشتراکی یک واژه فریبنده برای جلب مشتری است اما سی دی کی اورجینال کاملا قانونی و مورد اعتماد است.

پس از خرید می توانید به تمام قابلیت های بازی از جمله بازی کردن به صورت آنلاین بدون هیچ گونه محدودیت ، انجام همه بازی ها ٬ دانلود و بروز رسانی تمام بازی ها و غیره دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر آن ، سی دی کی اورجینال هنگام فعال شدن در اکانت برای همیشه فعال خواهد ماند و حتی در سیستم های دیگر هم قابل اجرا می باشد به طوری که با دانلود بازی قادر به انجام بازی بدون هیچ محدودیتی می باشید.

تفاوت بین Cd Key اشتراکی و Cd Key اختصاصی چیست؟

سی دی کی CD Key اشتراکی چیست - 2

سی دی کی اختصاصی برخلاف سی دی کی اشتراکی تمام امکاناتی که یک بازی باید داشته باشد ، مانند آنلاین بازی کردن را در اختیار مشتری قرار می دهد. آنلاین بازی کردن هم با صرفه تر است و هم قابل اعتماد تر ٬ اما هزینه بیشتری را در بر دارد.

نتیجه :

سی دی کی اشتراکی در اصل یک اکانت اشتراکیست که قابل فروش به چند نفر است و محدودیت های اجرایی ( قادر نبودن به انجام بازی به حالت آنلاین ) را برای کاربر فراهم می کند. در حقیقت سی دی کی اشتراکی یک اصطلاح فریبنده برای مشتریان است و نقص قوانین ایجاد شده توسط سازندگان را نشان می دهد.


سی دی کی CD Key اشتراکی چیست ٬ سی دی کی اشتراکی چیست ٬ خرید سی دی کی overwatch ٬ سی دی کی استیم رایگان ٬ خرید سی دی کی ارزان
سی دی کی اشتراکی pubg ٬ خرید سی کی pubg ٬ سی دی کی اشتراکی چیست ٬ سی دی کی اشتراکی فیفا ۱۸ ، سی دی کی اشتراکی اورواچ
سی دی کی اشتراکی far cry 5 ٬ سی دی کی اشتراکی چیست و اموزش استفاده از آن ٬ سی دی کی اشتراکی need for speed payback ،  CD Key اشتراکی فیفا ۱۷
CD Key پابجی‌ ٬ CD Key اشتراکی ارزان ٬ CD Key اشتراکی بازی gta v ٬ سی دی کی CD Key اشتراکی چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد
خرید CD Key اشتراکی ٬ CD Key اشتراکی pes 2017 ٬‌ CD Key اشتراکی froza horizon 3 ٬ سی دی کی اشتراکی چیست ٬ CD Key اشتراکی فیفا ۱۶
سی دی کی CD Key اشتراکی چیست ٬ سی دی کی اشتراکی ٬ CD Key اشتراکی battlefield 1 ٬ خرید سی دی کی اشتراکی ٬ سی دی کی اشتراکی چیست