معرفی لوازم جانبی سازگار با پلی استیشن 5

لوازم جانبی PS4 سازگار با PS5

کمپانی سونی همراه با معرفی PS5 ، لوازم جانبی ای که همراه این کنسول منتشر می گردد را به نمایش گذاشت ؛ اما همواره اطلاعاتی از لوازم جانبی که با پلی استیشن 5 سازگار هستند را عرضه می نماید.

پستی مبنی بر لوازم جانبی Playstation 4 سازگار با  سخت افزارplaystation 5  که به هر نحوی روی این کنسول به کار برده می شود عرضه شده است.

در این مقاله لیستی از لوازم جانبی playstation 4 که قابل کاربرد در playstation 5 هستند معرفی شده است.

ابزارها و وسایل جانبی مخصوص مثل فرمان رانندگی lysonsised  یا پدال ، کنترلرهای خلبانی و کنترلرهای آرکید در PS5 و بازی هایی که در  PS4پشتیبانی می شوند کارایی دارد.

هدست های طلایی و یا پلاتینیوم در playstation 4 تمام هدست هایی که به وسیله ی درگاه usb و یا jack( 3.5 mm) به کنسول اتصال می یابند. playstation 5  نرم افزارهای مربوط به این هدست ها را پشتیبانی نمی کند.

همه ی کنترلرها ی مورد تأیید سونی و کنترلر dualshock4  فقط  در بازی های playstation 4 که قابل اجرا در playstation 5  می باشند کارایی دارند.

در بازی های ساپورت شده در playstation 5 کنترلرهای حرکتی (move)  و کنترلرVR playstation  کارایی دارد.

جهت خرید گیفت کارت PS4 به سایت گیفت کارت – GiftCard.iR مراجعه کنید.

نکته ی جالبی که باید بدانید این است که امکان استفاده ی همه ی لوازم جانبی playstation 4 برروی playstation 5 می باشد.

برای مطمئن شدن از کارایی آن ها با شرکت سازنده در ارتباط باشید. همچنین طبق گفته ی سونی تمامی بازی های playstation 5 کنترلر dualshock4 فاقد کارایی می باشد.

پیشرفت تکنولوژی در دوال سنس تکنولوژیهای قدیمی مانند 4 dualshock را کنار زده و ممکن است در سالهای آینده به طور کلی آن را از رده خارج  کند.

دوربین playstation 4 نیز بر روی playstation 5  و بازی های واقعیت مجازی کاربرد دارد.

جهت کارایی این دوربین بر روی  PS5آداپتور مخصوص لازم است که برای افرادی که دارای playstation VR می باشند کاملاً رایگان است. اطلاعاتی راجع به چگونگی تهیه این آداپتور در آینده ای نزدیک به شما اعلام می گردد.