نبردهای تاکتیکی در بازی موبایل Tactical Monsters Rumble Arena

بازی Tactical Monsters Rumble Arenaهمانطور که از اسمش پیداست بازی تاکتیکی آنلاین می باشد که در صحنه های متفاوت بازی ،بازیکنان را مقابل هم در مراحل مهیج وا می دارد.

همراه با گیم کد gamecode.ir بااین بازی بیشتر آشنا شوید.

از بازی Tactical Monsters Rumble Arena در اندروید و آیفون می توان به عنوان مجموعه بازی نوبتی یاد کرد که در مراحل متنوع بازی ، بازیکنان را مجبور به استفاده از تکنیک های متفاوت و جذاب را می کند.

بازی Tactical Monsters Rumble Arena نه تنها دارای مراحل چندین نفره است بلکه بخشی از آن تک نفره می باشد که مراحل چالش انگیز و جذابی رابرای بازیکنان در نظر گرفته است.

مطالب مرتبط :خرید جم و سکه انواع بازی

قابلیت های بازی Tactical Monsters Rumble Arena

بازی Tactical Monsters Rumble Arena خصوصیات و قابلیت های بسیاری دارد از خصوصیات این بازی می توان به افسانه ای بودن آن اشاره کرد.این بدین معناست که بازی Tactical Monsters Rumble Arena تعداد زیادی از موجودات افسانه ای را طراحی کرده و در دل بازی جای داده است.

همچنین موجودات افسانه ای در بازی می توانند یادآور داستان هایی باشند که شما پیشتر آنها را شنیده اید.

از دیگر ویژگی های بازی قابلیت به روزرسانی یا update آن می باشد که امکان افزایش تعداد آنها در آینده وجود دارد.

شخصیت های متنوع بازی استراتژی های زیادی را در بازی ابداع می کند.

بازی Tactical Monsters Rumble Arena  دارای قابلیت کاربردی save یا اشتراک گذاری و همچنین پخش دوباره نبردها نیز می باشد.

محصولات مرتبط : تخفیف ویژه خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

نحوه بازی کردن در Tactical Monsters Rumble Arena

برای بازی کردن در Tactical Monsters Rumble Arena ابتدا بایستی کارت های مناسب را گزینش نمایید و سپس مشغول بازی با بازیکنان یا هوش مصنوعی گردید.

محیط بازی دارای خانه هایی به شکل شش ضلعی بوده که در آنها کاراکترهای انتخاب شده قرار می گیرند.

این کاراکترها با توجه به کارایی هایی که دارا هستنند محدوده ی حرکت و مبارزه ی اختصاصی خود را دارند. کاراکترها می توانند در فواصل زیاد شلیک کنند این به دلیل دسته بندی مجزای شخصیت ها در کلاس های مختلف می باشد.

کارت هایی که در بازی انتخاب می کنیم هر کدام تفاوت هایی دارد زیرا تعداد کارت ها برای بازی های چند نفره و تک نفره یکسان نیست.

یکی از تفاوت های بازی تک نفره و چند نفره در محدودیت تعداد کارت های انتخابی است  که برای بازی یک نفره مجاز به انتخاب پنج کارت هستید. در بازی چند نفره فقط سه کارت را می توانید انتخاب می کنید و کارتی که هنوز انتخاب نکردید را در موقع نبرد استفاده می کنید.

این بازی از گرافیک بالایی برخوردار است که در طراحی کاراکترهای بازی به خوبی نمایان است.

بازی موبایل Tactical Monsters Rumble Arena   دارای رویدادهای متفاوت نیز هست که اغلب در دسترس هستند که با انجام آنها جوایزی در اختیارتان قرار می گیرد.

از دیگر ویژگی های بازی تشکیل تیم با دیگر بازیکنان است که باعث بهره مندی از مزایای زیادی خواهید شد که سبب پیشرفت سریعتر شما در بازی می شود.

این تیم سازی سبب می شود شما امکان دریافت کارت از بازیکنان دیگر را داشته باشید. شما همچنین می توانید به صورت تیمی با تیم های دیگر رقابت کرده و از جوایزی برخوردار شوید.

در بازی Tactical Monsters Rumble Arena امکان خریدهای درون برنامه ای نیز وجود دارد.

 بازی Tactical Monsters Rumble Arena  را در اپ استور و پلی استور رایگان دانلود نمایید.