تغییر شماره تلفن همراه در اکانت گوگل پلی

به دلیل درخواست تعدادی از کاربران در این بخش از آموزش ها قصد داریم نحوه تغییر شماره تلفن همراهی که در زمان ساخت اکانت گوگل وارد کرده اید را توضیح دهیم.

در آموزش های قبلی روش ساخت اکانت گوگل پلی به صورت کاملا تصویری توضیح داده شده است.

نکته : دقت داشته باشید تغییر شماره تلفن همراه ممکن است در برخی از سرویس گوگل پلی انجام شده و مورد استفاده باشد ، این امکان وجود دارد که سرویس های دیگر گوگل پلی همچنان از همان شماره قبلی شما حتی پس از تغییر آن استفاده نمایند.

بهتر است بدانید شماره همراهی که جهت ساخت اکانت گوگل پلی وارد می کنید برای موارد مختلفی توسط گوگل مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از این موارد بازیابی اکانت گوگل شماست که ممکن است به هر دلیلی قفل شده باشد ، یا فراموش کردن رمز ورود به اکانت گوگل و ….

پس از ایجاد اکانت گوگل پلی ممکن است شما بخواهید به هر دلیلی شماره تلفن همراهی که وارد کرده اید را ویرایش کنید از این رو در این بخش قصد داریم روش تغییر شماره همراه در اکانت گوگل پلی را به صورت کاملا تصویری به شما آموزش دهیم.

برای این منظور ابتدا روی لینک زیر کلیک کرده و با یوزر و پسوردتان وارد اکانت گوگل پلی خود شوید.

لینک ورود به اکانت گوگل پلی

همچنین می توانید وارد گوگل شده و از طریق زیر نیز وارد حساب کاربری تان شوید.

پس از ورود به اکانت از منوی سمت چپ مطابق تصویر روی گزینه personal info کلیک کنید و از بخش contact info قسمت Phone را انتخاب نمایید .

با کلیک روی phone شماره ایی که قبلا وارد کرده اید را مشاهده می کنید.

روی آن کلیک کنید تا به قسمت بعدی هدایت شوید. در اینجا باید مطابق تصویر آیکن مداد را جهت ادیت شماره همراه انتخاب نمایید.

اینجا باید مجددا با یوزرنیم و پسورد خود وارد سایت شوید. پس از لاگین به یک مرحله عقب تر بازمی گردید در این صورت باید همانند مرحله ی قبلی آیکن مداد را جهت ویراش کلیک کنید.

دکمه ی Update Number را فشار دهید.

حال شماره تلفن مورد نظر خود را وارد کنید و در آخر NEXT را بزنید. اکنون شماره تلفن شما با موفقیت ثبت گردید.