برترین Controller های PS4 – پلی استیشن 4

مهمترین وسیله ی بازی را می توان گیم پد دانست . گیم پد برای افرادی که زیاد بازی نمی کنند و یا بییشتر با PC بازی می کنند بسیار کاربردی و همینطور ضروری می باشد.

در بین کاربران  playstation 4 گزینه های بسیاری زیادی برای انتخاب کنترلرها وجود دارد. با ما همراه باشید تا شما را با برترین کنترلرهای مخصوص این کنسول آشنا کنیم. منظور از کنترلرهای مخصوص کنترلرهایی می باشد که با اکثر گیم پدهای موجود در بازار تفاوت داشته و هرکدام برای هدف یا سبکی خاص ایجاد شده اند.

جهت خرید گیفت کارت PS4 به سایت گیفت کارت – GiftCard.iR اولین و معتبرترین وبسایت فروش گیفت کارت در ایران مراجعه نمایید.

در این مقاله مقصود از کلمه مخصوص ، معرفی کنترلرهای مخصوص رانندگی یا mouse و keyboard (کیبورد مخصوص ) در کنسول و همینطور مبدل ماوس و کنسول می باشد تا دیگر گیمر را در بازی های شوتر با شکست مواجه نکند.

این اطلاعات  فقط به گیمرهای حرفه ای و و گیم آنلاین مرتبط نمی شود. بلکه هر شخص با هدف های متفاوت نیز این وسایل را به کار می برد. به طور کل ما قصد داریم تا برترین تجهیزات را برای داشتن تجربه ی کاربری فوق العاده معرفی نمائیم.

چنانچه شما علاقه مندید تا در بازی Gran Turismo Sport بدرخشید یا در battlefield1 به سمت هدف نشانه گیری کنید ادامه ی مطالب را دنبال کنید.

دوربین پلی استیشن 4

با اینکه دوربین playstation  یک کنترلر نمی باشد اما به عنوان برترین ابزار برایplaystation  می باشد.

همچنین با انتشار هدست playstaton VR این دوربین کاربردی تر شده است و این دوربین فقط جهت بهره در استریم زنده بازی ها و بازی just dance محدودیت ندارد.

نکته ی جالب دیگر این می باشد که به جز این بازی ها کاربر با به کاربردن دوربین playstation  قادر خواهد بود تا با به کارگیری سیستم تشخیص صورت وارد کنسول گردد و پس از آن توسط فرمان های صوتی بازی را اجرا نماید.

بهترین کاربردی که این دوربین دارد را می توان هدست واقعیت مجازی دانست که پس از انتشاراین هدست کارایی این دوربین بهتر از قبل شده است و برترین ابزار جانبی برای کنسول می باشد.

کنترلر move پلی استیشن 4

علاوه بر دوربین playstation به کنترلر حرکتی playstation 4 نیز که همان کنترلر move می باشد نیازمند می باشید. کنترلر move در آغاز برای  کنسول playstation 3 طراحی گردید و در بازی های واقعیت مجازی کاربردی می باشد.

دیگر موارد مصرف کنترلر move  به کار گرفتن آن در بازی های حرکتی نظیر Just Danceمی باشد.

کنترلر Razer Raiju پی اس فور

کنترلرهای Revolution Pro Nacon  و کنترلر Razer Raiju به وسیله ی یک کمپانی خارجی برای کنسول سونی ایجاد شده است و مورد تأیید این شرکت از میان دیگر کنترلرهای حرفه ای قرار گرفته است.

شرکت razer از معروف ترین کمپانی های جهان در ساخت لپ تاپ و تجهیزات جانبی pc می باشد و همواره کنترلرهایی که توسط این کمپانی ساخته شده از اهمیت بالائی برخوردار می باشند.

مواد سازنده ی کنترلر Razer Raiju فیبر کربن و آلومینیوم می باشد که بدنه ی آن را یک دست و سبک نموده است. تعداد دکمه های اصلی موجود در این کنترلر 4 عدد می باشد که این دکمه های مکانیکی از دقت بسیار بالایی برخوردارند و فشار دادن آنها به راحتی انجام می گیرد.

گرفتن کنترلر در دست به آسانی اتفاق می افتد و هیچ گاه از دست نمی لغزد و همچنین کل دکمه های کنترلر دارای قابلیت تغییر و تنظیم می باشند. لازم به ذکر است این کنترلر با تنظیمات سریع در بخش پایینی خود قادر به کنترل صدای بازی بوده است که کاربر با استفاده از آن می تواند صدای بازی را کاملاً قطع یا مطابق میل خود تنظیم نماید.

این کنترلر حرفه ای برای کاربرانی که قصد شرکت در مسابقات ورزشی الکترونیکی نظیر call of duty  یا street fighter دارند عرضه گردیده و همچنین برای بازیکنان شوتر آنلاین و مبارزه ای بسیار مناسب می باشد اما باید بدانید که از نظر قیمت گرانترین کنترلر محسوب می شود.

کنترلر Nacon Revolution  pro

در اینجا به کنترلر Nacon Revolution Pro اشاره داریم این کنترلر مدت زمان کمی است که به بازار عرضه گردیده است و این کنترلر جزو اندک دسته کنترلرهایی می باشد کمپانی سونی آن را نشناخته است ولی آن را به رسمیت معرفی نموده است. به وسیله ی pc همه ی دکمه های این کنترلر قابلیت تنظیم دارند بنابراین کاربر قادر به تغییر میزان لرزش و حرکات آن می باشد.

لازم به ذکر است که عملکرد منحصر به فرد این کنترلر قابل اهمیت می باشد چرا که هر دکمه و دو آنالوگ آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این کنترلر در بین افرادی که جدیداً از کنسول ایکس باکس بیرون آمده اند و به playstatin4 علاقه مند شده اند و یا کنترلر ایکس باکس مورد پسندشان می باشد مناسب تراست.

این کنترلر کاملاً برعکس کنترلر اصلی playstation4 قادر به روشن نمودن کنسول نمی باشد که جا افتادن این مسئله کمی زمان بر می باشد . برای منتقل کردن سریعتر فرمان ها بدون معطلی از کابل 3 متری استفاده می کند. نکته ای که در اینجا قابل ذکر می باشد انجام تنظیمات این کنترلر توسط pc می باشد.

چنانچه به ایکس باکس 360  علاقه مند می باشید اما کنسول  PS4 دارید این کنترلر برای شما ایده آل می باشد. ورژن جدید این کنترلر از عملکرد و دوام بالایی برخوردار می باشد و از کابل USB C استفاده می کند.

محصولات مرتبط : آموزش برگرداندن بازی های قفل شده در PS4

Nacon wired compact

از دیگر محصولات کمپانی nacon  علاوه بر Revolution Pro کنترل بی سیم wired compact می باشد که از نظر طراحی کاملاً شبیه به dualshock4  می باشد.  کنترلر Nacon wired compact از بدنه ای نرم و بزرگ تر در مقایسه باdualshock4  برخوردار می باشد که همچنین دارای دکمه هایی در سایز بزرگ می باشد. به دلیل دقت بالا نسبت به dualshock4 ارتفاع آنالوگ ها بیشتر می باشد.

کنترلر  Nacon wired compact، کاملاً برعکس Revolution Pro عاری از تنظیمات خاص و دکمه های پشتی می باشد ولی از جهت امکانات مشابه dualshock 4 می باشد اما توسط سیم به کنسول اتصال نمی یابد.

جهت اطلاع از کنترلرهای دیگر PS4 کلیک کنید.