بررسی نینتندو سوئیچ

نینتندو سوییچ :

کمپانی های متعددی پایه گذاری شده اند تا بتوانند با استفاده از ارائه خدمات و ترفندهای مختلف بازیکنان را به سوی خود بکشانند. هر کدام از این شرکت ها با ارائه امتیازات و بازی های هیجان انگیز توانسته اند به طریقی بازیکنان را جذب خویش کنند.

برخی از این سرویس ها به صورت رایگان در اختیار بازیکنان برای ترغیب بیشتر آنان قرار می گیرد و برای دریافت دیگر خدمات ارائه شده در این کمپانی ها باید مبلغی را به عنوان هزینه به آنان پرداخت کرد.

این برنامه ها با هدف تشویق و ترغیب بازیکنان با نام برنامه وفاداری یا Loyalty program در خدمت کاربران قرار می گیرد. در واقع به این طریق به کابران قدیمی ٬ نوعی پاداش داده می شود تا آنها بتوانند از تخفیفات ارائه شده ٬ استفاده کنند .

شرکت هایی همچون نینتندو، ایکس باکس و سونی خدمات خود را به صورت بازی های ویدیویی ، ایکس باکس ریواردز و سونی ریواردز همراه با تخفیف ها ، امتیازات ، محصولات رایگان و غیر رایگان در اختیار علاقه مندان خود قرار می دهند.

خرید انواع کد بازی ایکس باکس

برای مثال می توان گفت کمپانی مایکروسافت علاوه بر ارائه ی بازی های ویدیویی ؛ برنامه های تلویزیون و فیلم نیز عرضه کرده است یا کمپانی سونی تعداد تروفی های مشخصی را عرضه کرده که می توانید با دریافت این تروفی ها امتیاز لازم برای خریداری یک بازی کوچک را نیز پیدا کنید.

در این پست قصد داریم شما را با کمپانی نینتندو همراه با کاربردها و خدمات آن آشنا کنیم :

شرکت نینتندو در اوایل پیدایش خود ، برنامه Club Nintendo را در بین کاربران خود توزیع کرد اما در سال 2016 قدرت خود را افزایش داد و با ارائه برنامه My Nintendo به بازار توانست توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کند.

بررسی مای نینتندو

برنامه My Nintendo :

سرویس My Nintendo نیز یک برنامه وفادار یا Loyalty program است که با هدف تشویق بازیکنان وفادار به بازار عرضه شده است.

نحوه استفاده از My Nintendo به گونه ایست که به وب سایت برنامه وارد می شوید و با جمع آوری امتیاز و سپس خرج کردن آن ها ، جوایزی را به صورت دیجیتالی دریافت می کنید.

برنامه های نینتندو روی PC ، گوشی های اندروید و IOS باز و اجرا می شوند در حالی که خدمات سونی و مایکروسافت تنها روی دستگاه های کنسول و کامپیوتر قابل اجرا هستند.

برای ورود به سایت My Nintendo ابتدا باید حساب کاربری نینتندو داشته باشید.

برای ساخت اکانت نینتندو از لینک زیر استفاده کنید.

آموزش ساخت اکانت نینتندو Nintendo

هنگام ورود به سایت مای نینتندو با اکانت خود می توانید به امتیازات و جوایز ارائه شده دسترسی یابید.

با کسب امتیازات می توانید از تخفیفات روی بازی های دیجیتال و همچنین جوایزی که برای محتوای درون بازی ها هست استفاده کنید.

کاربرد نینتندو سوییچ :

بررسی نینتندو سوئیچ

از نینتندو سوییچ می توانید به عنوان یک کنسول خانگی متصل به تلویزیون استفاده کنید همچنین آن را به عنوان یک کنسول دستی نیز به کار ببرید.

با معرفی بازی ها و کاربردهای نینتندو که در کنفرانس خبری آن صورت گرفت اکنون کاربران علاقمند به بازی و سرگرمی می توانند از این امکانات استفاده کنند.

از دیگر ویژگی هایی که در کنفرانس مربوط به نینتندو به آن اشاره شد ویژگی آنلاین بازی کردن آن بود که مانند گلد ایکس باکس و پلاس پلی استیشن می توانید با پرداخت هزینه ای به صورت ماهیانه در این سرویس عضو شده و از خدمات آن استفاده نمایید.

یکی از خصوصیات دیگری که برای نینتندو در نظر گرفته شده بود ایجاد قفل منطقه ای بود .

بدین معنی که شما به عنوان شهروند آمریکایی اگر کنسول خود را از امریکا خریداری کرده باشید امکان استفاده از بازی های درون اروپا برای شما وجود نخواهد داشت.

اما این روند کاری نینتندو در طی این کنفرانس از بین رفت و همانند مایکروسافت و سونی قفل منطقه ای از روی کنسول نینتندو برداشته شد و استفاده از بازی ها از همه نقاط دنیا آزاد شد.

کاربرد نینتندو و ویژگی های آن در هر کدام از کنسول های ساخته شده ی نینتندو متفاوت است. برای مثال کنسول جدید نینتندو ، یک کنسول هیبریدی است که شما می توانید آن را به تلویزیون متصل کنید و از کاربردهای نینتندو لذت ببرید یا اینکه به صورت یک کنسول قابل حمل از آن استفاده کنید.

برای استفاده از کنسول قابل حمل عمر باطری نسبت به بازی در حال اجرا متفاوت است و بین 2 و نیم تا 6 ساعت می تواند متغیر باشد.

از دیگر کاربردهای نینتندو سوییچ که می توان نام برد : کنترلر جوی کان است ٬ که دارای یک دوربین جهت تشخیص حرکات شما در بازی است و علاوه بر تشخیص حرکات می تواند به صورت تقریبی فاصله را نیز اندازه بگیرد .

پس با استفاده از این دو امکان اضافه شده به نینتندو سوییچ از حرکات خلاقانه ای بهره بگیرید و از بازی با نینتندو سوییچ نهایت لذت را ببرید.


نینتندو سوییچ چیست ٬ بررسی کنسول نینتندو سوئیچ ٬ نینتندو سوئیچ ٬ کاربرد نینتندو سوئیچ ٬ بررسی نینتندو سوئیچ ٬ کاربرد نینتندو سوئیچ ٬ بررسی نینتندو سوئیچ
کاربرد های نینتندو سوئیچ ٬ ویژگی های نینتندو سوئیچ ٬ بررسی نینتندو سوئیچ ٬‌کاربرد نینتندو سوئیچ ٬ بررسی کنسول نینتندو سوئیچ ٬
کاربرد نینتندو سوئیچ
کاربرد نینتندو سوییچ ٬ نینتندو سوییچ یا ps4 ٬ کاربرد نینتندو سوئیچ ٬ بررسی کنسول نینتندو سوئیچ ٬ بررسی مای نینتندو ٬ بررسی کنسول نینتندو سوئیچ
کاربرد نینتندو سوئیچ ٬ بررسی مای نینتندو ٬ بررسی نینتندو سوئیچ ٬ کاربرد نینتندو سوئیچ  ٬ بررسی کنسول نینتندو سوئیچ ٬ کاربرد نینتندو سوئیچ