ویژگی های ایکس باکس وان xbox one

قابلیت های ایکس باکس وان اس ( بخش دوم )

در بخش اول با تعدادی از ترفندها و قابلیت های ایکس باکس وان آشنا شدیم اکنون با ادامه ی این قابلیت ها برای استفاده بهتر از کنسول xbox one ما همراه باشید.

6. تبدیل گوشی هوشمند به کنترلر ایکس باکس وان

برای اینکه بتوانید از گوشی همراه خود به عنوان کنترلر ایکس باکس وان استفاده کنید ابتدا باید اپلیکیشن Smart Glass ( نسخه ی مخصوص کنسول xbox one ) را روی گوشی خود نصب کنید.

با نصب برنامه Smart Glass می توانید به راحتی از اینترنت استفاده کنید و در منوهای مختلف کنسول بچرخید.

اپلیکیشن SmartGlass دارای یک محتوای اضافی برای برخی از بازی هاست که از طریق آن می توانید به اچیومنت های خود دسترسی پیدا کنید.

ویژگی های ایکس باکس وان xbox one

مطالب مرتبط:

آموزش و نحوه ی اتصال گوشی به xbox one

7. استفاده از اسکایپ در ایکس باکس :

از اسکایپ با قابلیت چت تصویری در کنسول ایکس باکس وان استفاده کنید. اخیرا مایکروسافت قابلیت چت تصویری گروهی را به کنسول xbox one به صورت رایگان اضافه کرده است تا بتوانید با کیفیت 1080p با 9 نفر دوستانتان در ارتباط باشید.

برای دانلود و نصب اپلیکیشن اسکایپ در دوربین دستگاه کینکت عبارت xbox bing skype را بگویید.

8. ورزش کردن با برنامه Xbox One Fitness :

اگر اشتراک گلد داشته باشید می توانید اپلیکیشن Xbox Fitness App را به صورت رایگان دانلود کنید و تا 6 ماه رایگان از ورزش های اولیه ایکس باکس وان فیتنس بهره مند شوید.

ویژگی های اپلیکیشن Xbox Fitness App :

  • بررسی ضربان قلب و وضعیت ماهیچه ها همچنین کالری های مصرف شده با استفاده از کینکت
  • اطلاعات لازم جهت فرم و تناسب اندام را در اختیار شما قرار می دهد.
  • پس از اینکه دوره 6 ماهه رایگان اپلیکیشن تمام شد برای استفاده ی مجدد از آن باید هزینه پرداخت کنید.

9. امکان تغییر دکمه ها بر روی کنترلر:

اگر در حالت عادی با وضعیت و محل قرارگیری دکمه ها در کنترلر راحت نیستید می توانید عملکرد دکمه ها ، مقدار لرزش کنترلر و حساسیت آنالوگ ها را با توجه  به راحتی خود تغییر دهید .

برای مثال، عملکرد دکمه A را می توانید با دکمه X جا به جا کنید.

برای تغییر دکمه های روی کنترلر به بخش تنظیمات کنسول بروید، سپس گزینه Button Mapping را انتخاب کنید. این قسمت برای تمام کنترلر های کنسول قابل اجراست اما در واقع برای کنترلر Elite ساخته شده است که مربوط به کنسول ایکس باکس وان می باشد.

10. استریم با ایکس باکس وان:

از اپلیکیشن Twitch برای استریم کردن بازی ها به صورت زنده و ضبط آن ها استفاده کنید. نسخه ایکس باکس وان این اپلیکیشن برای شما قابلیتی را فراهم می کند که بتوانید استریم پلتفرم های دیگر را نیز مشاهده کنید.

حتما بخوانید:

نصب بازی آفلاین xbox one

11. پخش فیلم در ایکس باکس وان 

استفاده از راهنمای مدیای ایکس باکس

اگر به راهنمای مدیای ایکس باکس مراجعه کنید می توانید به آرشیوی از فیلم های کنسول دسترسی یابید. با استفاده از کنسول ایکس باکس وان می توانید به تماشای فیلم و سریال های تلویزیونی بپردازید و به برنامه های دلخواه و مورد علاقه تان دسترسی پیدا کنید.

شاید شما فکر کنید کنسول ایکس باکس فقط برای تجربه بازی استفاده می شود اما همانطور که گفته شد می توانید از آن به عنوان یک شبکه ی تماشا و پخش فیلم در ایکس باکس نیز استفاده کنید.

برای تماشای برنامه دلخواه خود می توانید از کینکت کمک بگیرید. برای مثال با گفتن عبارت Xbox Bing House of Cards به کینکت، سریال از طریق نت فلیکس برای شما به نمایش در می آید.

12. بازی ها و خلاقیت های خود در بازی را ضبط کنید:

شما با استفاده از این قابلیت در صورتی که با صحنه ای جالب از بازی برخورد کرده اید می توانید به مدت 30 ثانیه آخر آن را ضبط نمایید. برای این منظور از عبارت Xbox Record That استفاده کنید و از طریق کنترل پنل ضبط بازی ، به مدت 30 ثانیه از آخر بازی خود را ذخیره نمایید.

با گفتن عبارت Xbox Snap Game DVR می توانید 5 دقیقه ی آخر بازی خود را ضبط کنید.

13. آپلود ویدیو در ایکس باکس :

بازی های ضبط شده ی خود را به اشتراک بگذارید. اپلیکیشن یوتیوب را در کنسول خود راه اندازی کنید ، سپس با انتخاب گزینه Upload ویدیوی دلخواه را انتخاب کنید.

پس از آپلود و انتخاب نام ، یک لینک برای شما ارسال خواهد شد که بتوانید از طریق آن برای مشاهده ، ویرایش و اشتراک ویدیوی خود اقدام کنید. از طرفی امکان آپلود ویدیوهایتان در استودیو ایکس باکس برقرار می شود و اینکه می توانید آن ها را در اکانت OneDrive خود ذخیره نمایید.

ویژگی های ایکس باکس وان xbox one

14. استفاده از کینکت ایکس باکس وان به صورت صحیح:

برای استفاده ی صحیح از دستگاه کینکت لازم است به صورت مستقیم و دقیق به آن نگاه کنید و صحبت کنید تا میکروفون دقیقا رو به شما زوم کند و صداهای دیگر را  دریافت نکند، با این کار فرمان های صوتی به صورت کاملا شفاف و دقیق به کینکت منتقل می شود.

در صورتی که به صورت مستقیم به کینکت نگاه نکنید دوربین دستگاه متوجه شده و حرف های شما را نادیده می گیرد.

ویژگی های ایکس باکس وان xbox one

15. فرمان های صوتی ایکس باکس:

پرکاربردترین فرمان صوتی ایکس باکس Xbox Select نام دارد. اما چرا پرکاربردترین؟

Xbox Select این قابلیت را دارد که به کنسول اجازه دهد لیستی از فرمان های صوتی را به شما ارائه دهد تا اگر فرمان صوتی را فراموش کرده اید از این طریق پیدا کنید.


آموزش استریم با ایکس باکس وان ، ایکس باکس وان فیتنس ، استریم با ایکس باکس ، ایکس باکس وان fitness ، استریم ایکس باکس 360 ، آموزش استفاده از کینکت ، پخش فیلم در ایکس باکس وان ، استفاده از کینکت ایکس باکس وان ، استفاده از کینکت در کامپیوتر 

2019-12-03T14:35:35+03:30

ثبت ديدگاه

اطلاعات تماس

ساعات تماس تلفنی با پشتیبانی سایت گیفت کارت از ساعت 8 صبح الی 5 بعدازظهر می باشد.

تماس با پشتیبانی

در ساعات غیر اداری از طریق تلگرام پشتیبانی و با تاخیر پاسخ گوی شما عزیزان هستیم.

شماره تماس با تلگرام پشتیبانی

شماره تلگرام پشتیبانی: 09123179060
Go to Top