کنسول ایکس باکس اسکارلت Xbox Scarlett

شرکت مایکرسافت در گذشته با تولید ایکس باکس وان مخاطبین زیادی را به خود اختصاص داد ولی در واقعیت از کنسول ps4 جاماند چون در مقایسه با پلی استیشن 4 فروش کمتری داشت و این تجربه برای شرکت مایکروسافت انگیزه ای شد تا با کنسول جدید و بسیار پرقدرت اسکارلت در بازار ظاهر شود.

خرید انواع بازی ایکس باکس

کنسول ایکس باکس اسکارلت اولین بار در نمایشگاه E3 2019 مایکروسافت رونمایی شد.

کنسول Xbox Scarlett چهار برابر وان ایکس ، کارآمد تر و یکی از قدرتمندترین کنسول هایی است که مایکروسافت تولید کرده است. جذابیت کنسول ایکس باکس اسکارلت همراه با بازی Halo Infinite دو چندان می شود زیرا ارائه یک کنسول جدید بدون بازی های بزرگ و منحصر به فرد ارزشی نخواهد داشت.

مشاهده کنید :

تریلر جذاب بازی Halo Infinite

شرکت مایکرسافت توانست با معرفی بازی Halo Infinite همزمان با ارائه ایکس باکس اسکارلت طرفداران خود را حیرت زده کند زیرا مخاطبان مدت ها منتظر انتشار اطلاعات جدیدی از بازی Halo Infinite بودند و این شرکت با انتشار یک تریلر جدید و با حضور مستر چیف توانست رضایت کاربران را کسب کند.

اکانت اشتراکی xbox one

همچنین شرکت مایکروسافت قصد دارد با ورود ایکس باکس اسکارلت بازی های فرست پارتی (first-party) را در فواصل 3 الی 4 ماهه برای کنسول اختصاصی خود ارائه دهد.

ویژگی های کنسول ایکس باکس اسکارلت

کنسول ایکس باکس اسکارلت Xbox Scarlett

جالب است بدانید این کنسول رم GDDR6 و رزولوشن 8k را پشتیبانی می کند که این قابلیت باعث شده کنسول ایکس باکس اسکارلت تبدیل به یک کنسول منحصر به فرد گردد. از دیگر ویژگی های این کنسول اجرای بازی ها با نرخ 120 فریم بر ثانیه و سرعت بارگذاری بسیار بالا است همچنین استفاده از تکنولوژی Zen 2 و Navi از دیگر خصوصیات ایکس باکس اسکارلت به شمار می آید.

اتصال ایکس باکس به مانیتور

از دیگر قابلیت های این کنسول می توان به استفاده از هارد SSD اشاره کرد که این قدرت را دارد که تا حداقل 40 برابر ، زمان لود شدن بازی ها را بهبود بخشد.

ایکس باکس اسکارلت از سخت افزار اختصاصی یا همان هسته های ( Ray Tracing) برای بخش پردازش استفاده کرده است که بخش مهمی از فعالیت این محصول به شمار می آید.

جذابیت های کنسول ایکس باکس اسکارلت Xbox Scarlett

خبر خوشحال کننده برای کاربران کنسول ایکس باکس اسکارلت ، اجرای تمامی بازی های نسل های گذشته بر روی کنسول جدید می باشد هر چند مایکروسافت مستقیما این موضوع را اعلام نکرد اما مشخص است که کنسول جدید از قابلیت backward compatibility بهره می برد که این موضوع بسیار مورد توجه طرفداران و بازیکنان قرار گرفت.

همچنین مایکروسافت اعلام کرده که تمامی وسایل جانبی کنسول ایکس باکس وان در ایکس باکس اسکارلت هم قابل استفاده می باشند.

حتما بخوانید :

مشخصات فنی ایکس باکس اسکارلت

تاریخ انتشار xbox scarlett

چه زمانی کنسول ایکس باکس اسکارلت وارد بازار می شود؟

شرکت مایکروسافت قصد دارد دو مدل مختلف از اسکارلت را وارد بازار کند. کنسول اول با نام Anaconda که از نظر سخت افزاری قوی تر است و کنسول دوم با نام Lockhart که از لحاظ قیمت پایین تر بوده و بازی ها را به صورت دیجیتال و یا از طریق استریم کردن اجرا می کند .

البته همه این موارد صحبت هاییست که در مورد این کنسول وجود دارد و گذشت زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. قرار است شرکت مایکروسافت در تعطیلات پایان سال 2020 این کنسول را وارد بازار کند.

کنسول ایکس باکس اسکارلت ، کنسول Xbox Scarlett ، تاریخ انتشار xbox scarlett ، زمان عرضه اسکارلت ، مشخصات xbox scarlett ، ایکس باکس پروجکت اسکارلت
زمان عرضه اسکارلت ، مشخصات xbox scarlett ، ایکس باکس پروجکت اسکارلت ، کنسول ایکس باکس اسکارلت ، کنسول Xbox Scarlett ، تاریخ انتشار xbox scarlett