حالت تاریک واتس اپ ، تم تاریک واتساپ اندروید ، دارک مود واتساپ اندروید

حالت تاریک برای اندروید و iOS در WhatsApp عرضه می شود

بلاخره دارک مود یا حالت تاریک در واتساپ برای نسخه های iOS و اندروید اضافه خواهد شد . این شرکت اعلام کرده به خاطر درخواست بالای کاربران سراسر دنیا در مورد این ویژگی تصمیم گرفتیم طی روزهای آتی این ویژگی به واتساپ تمام دستگاه ها با سیستم عامل اندروید و iOS اضافه شود.

حتما بخوانید :

انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید

Dark Mode باعث می شود زمانی که نور کمی در محیط وجود دارد ، فشار کمتری به چشم وارد شود و آسیب نبیند.

حالت تاریک در واتس آپ ، سیاه رنگ نیست  و از بکگراند خاکستری تیره و بدون رنگ سفید تشکیل شده است که باعث کاهش نور و روشنایی صفحه پیام رسان می شود و خوانایی را راحتر می کند.

دانلود کنید و لذت ببرید :

بازی اندروید pes 2019

بعد از اضافه شدن این ویژگی چنانچه گوشی موبایل تان دارای اندروید ۹ پای است می توانید به این صورت این گزینه را فعال کنید :

ابتدا وارد قسمت Setting شوید.

سپس گزینه ی Chats را انتخاب کنید.

به بخش Theme بروید و ویژگی Dark را فعال کنید.

ولی اگر گوشی شما دارای اندروید 10 است جهت فعال سازی Dark Mode باید این کار را از طریق تنظیمات اصلی موبایل انجام دهید.

مطالب مرتبط :

بهترین بازی های اندروید و آیفون

آن دسته از کاربرانی که از گوشی های آیفون استفاده می کنند نیز برای فعال سازی این پوسته باید به قسمت تنظیمات اصلی گوشی خود بروند و این گزینه را فعال کنند .

همان طور که گفته شد برای فعال سازی این گزینه در واتساپ ، پس از عرضه شدن آخرین نسخه ، نسبت به بروزرسانی واتساپ گوشی خود اقدام کنید.

حالت تاریک در WhatsApp ، فعال کردن Dark Mode در واتساپ ، فعال کردن Dark Mode واتساپ ، حالت تاریک واتس اپ ، چگونه حالت شب واتساپ را فعال کنیم ، تم تاریک واتساپ اندروید ، دارک مود واتساپ اندروید ، چگونه واتساپ را مشکی کنیم ، تم مشکی واتس اپ ، دارک مود واتس اپ ، دانلود تم مشکی برای واتس اپ ، حالت تاریک در WhatsApp ، فعال کردن Dark Mode در واتساپ ، فعال کردن Dark Mode واتساپ ، حالت تاریک واتس اپ