بهترین بازی های اندروید و آیفون ، بهترین بازی اندرویدی هفته

در این مقاله شما را با بهترین بازی های روز اندروید و آیفون آشنا خواهیم کرد

خرید سی دی کی ، بازی ایکس باکس و پلی استیشن

بازی Colour Drift :

بهترین بازی های اندروید و آیفون 1

این بازی یک اثر ساده از استودیوی بازی سازی Revik است که در آن وظیفه بازیکن ، نجات دادن پیکان و دنباله ی رنگی آن از نقطه های رنگی موشکی است .

در اولین نگاه شما با یک بازی ساده رو به رو می شوید که هیچ المان پیچیده ای در آن مشاهده نمی شود اما با وجود ساده بودن بازی، سازندگان با به کار گرفتن مهارت خود توانسته اند یک اثر هیجان انگیز ارائه کنند که توسط آیتم های کوچک ، می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند.

از وظایف و اهدافی که برای شما در نظر گرفته شده است جلوگیری از برخورد پیکان های رنگی و دنباله دار با سایر نقاط رنگی دیگر است.

طریقه ی بازی به این صورت است که باید از پیکان و دنباله ی رنگی آن در مقابل نقطه های رنگی که به سمت آن پرتاب می شوند محافظت کنید و اجازه ندهید که با پیکان برخورد کنند که این کار تنها با ضربه زدن روی صفحه نمایش گوشی انجام می گیرد و باعث تغییر جهت پیکان می شود.

حتما بخوانید:

معرفی بازی موبایل League of Wonderland

تمام دقت و حواس خود را برای دور کردن پیکان ها از نقاط رنگی به کار بگیرید زیرا هنگام تماس با این نقاط مجبور هستید بازی را از اول شروع کنید.

بخش جذاب بازی  Colour Drift :

جذاب ترین بخش در این بازی ، بخش بتل رویال 100 نفره است . در این بخش شرکت کنندگان زیادی وجود دارد بنابراین برای پیروز شدن باید امتیازهای زیادی کسب کنید تا رتبه بیشتری نسبت به دیگر شرکت کنندگان دریافت کنید. با کسب امتیاز بیشتر قادر خواهید بود آیکون های جدیدتری را برای مرکز دایره ی خود بدست آورید.

معرفی بازی :

بازی موبایل Minion Valley Idle Strategy

برای دریافت بازی رایگان Colour Drift باید به فروشگاه اپ استور و پلی استور مراجعه کرده و آن را دانلود نمایید.

بازی Zombieland Double Tapper :

اگر شما هم از کسانی هستید که به بازی هایی با موضوع زامبی علاقه دارید به تازگی شرکت سونی بازی اندروید و ایفون Zombieland: Double Tapper را منتشر کرده است.

این بازی بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده که برای شرکت در بازی باید در نقش کاراکترهای فیلم قرار بگیرید و با ارتش زامبی ها مبارزه کنید.

با حفظ کردن قوانین و استفاده از آن ها، ماموریت های مختلف را به اتمام برسانید و خود را به یک قهرمان تبدیل کنید.

برای پیشروی داستان، بازیکنان باید یک گروه تشکیل دهند و تجهیزات مخرب را جمع آوری کرده و با استفاده از این تجهیزات، زامبی ها را نابود کنند.

شخصیت های بازی برگرفته از کاراکترهای فیلم زامبی لند 2 و افراد جدید دیگری هستند که با ایجاد یک گروه چند نفره باید به شهرهای نزدیک سفر کنند.

امتیاز کسب کن!

لیست اچیومنت های FIFA 20

برای افزایش سلاح های خود و دریافت تجهیزات متنوع تر نسبت به قبل باید برای کسب امتیازهای بیشتر تلاش کنید.

بدون داشتن اینترنت می توانید بازی موبایل Zombieland Double Tapper را به صورت عمودی تجربه کنید.

بازی My Diggy Dog :

از دیگر بازی های معروف و برتر موبایل می توان به بازی My Diggy Dog اشاره کنیم. نسخه دوم بازی My Diggy Dog توسط استودیوی بازی سازی King Bird Games ارائه شده است.

داستان بازی از یک زوج جوان ماجراجو با نام های کریستوفر و کلارا شروع می شود که به دور دنیا سفر می کنند.

در طی سفرشان با سگی به نام مارتی آشنا می شوند که پس از این آشنایی ، مارتی در تمامی سفرهای بعدی با آن ها همراه می شود.

بر اساس ماجراها و اتفاقاتی که رخ می دهد کلارا ناپدید می شود و کریستوفر به کمک مارتی با عبور از موانع مختلف و کشف Heart of Space سعی می کند کلارا را پیدا کند.

بازی برای pc :

تاریخ عرضه بازی red dead redemption 2 برای pc

در بازی با آیتم های چالش برانگیزی رو به رو می شوید و به دلیل گسترده بودن محیط بازی، آیتم های بسیاری برای جمع آوری آنها قرار دارد.

آیتم های مختلف بازی :

  1. پیدا کردن مصنوعات مخفی در بازی از طریق نقشه ی بزرگی که در دست دارید.
  2. لذت بردن از عمق ماجرای داستان بازی که با پیچ و خم های زیادی همراه است. البته باید در سیاه چاله های بزرگ وارد شوید و معماها و تله های مختلف را کشف کنید.

دریافت و دانلود بازی My Diggy Dog رایگان است. فقط کافی است به سبک ماجراجویی و پلتفرمر علاقه داشته باشید.

بازی The Swords of Ditto :

سبک نقش آفرینی در اثر The Swords of Ditto به خوبی دیده می شود که توسط استودیوی Devolver Digital ساخته شده است. این اثر سعی می کند بازیکنان را با ماجراهای حماسی درگیر کند و به وسیله ی قهرمان بازی ، شمشیر Ditto را پیدا کنند. شما با داشتن این شمشیر باید به جنگ علیه Mormo دشمن انسان ها بروید.

داستان، بازیکنان را در محیط جنگلی و روستایی قرار می دهد که با گشت و گذار در این جهان باید آیتم های مختلف را جمع آوری کرده و از این طریق کسب امتیاز کنند.

داستان هر چه به لول های بالاتر نزدیک می شود دشمنان قوی تر و چالش بازیکنان نیز بیشتر می شود.

گرافیک ، موسیقی و صداگذاری بازی The Swords of Ditto :

گرافیک بازی The Swords of Ditto به حالت کارتونی و نقاشی طراحی شده است که بازیکنان می توانند با استفاده از دوربین ایزومتریک تسلط کامل به محیط داشته باشند همچنین جزئیات در طراحی محیط و ساختمان های بازی به طور کامل نمایش داده شده است.

موسیقی و صداگذاری داخل بازی تاثیر بسزایی روی جذاب تر شدن داستان می گذارد. به خاطر تنظیمات گرافیکی مختلفی که در بازی قرار دارد، امکان تجربه بازی بر روی گوشی های مدل های پایین تر نیز وجود دارد.

 بازی Snake Rivals – PVP Games :

بازی Snake Rivals – PVP Games توسط استودیوی Supersolid Ltd برای گوشی های هوشمند اندروید و آیفون با گرافیک سه بعدی و جزئیات بالا طراحی شده است. شخصیت اصلی بازی مار دوست داشتنی گوشی های نوکیای قدیمی است که همگی با آن آشنایی داریم.

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته ، بهترین بازی های اندروید و آیفون سال ، بهترین بازی های هفته اندروید ، بهترین بازی اندرویدی هفته ، بهترین بازی هفته اندروید
بهترین بازی های هفته اندروید ، بهترین بازی اندرویدی هفته ، بهترین بازی هفته اندروید ، بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته ، بهترین بازی های اندروید و آیفون سال