بازی اندروید pes 2019

بازی اندروید pes 2019 ، دانلود بازی pro evolution soccer 2020 برای اندروید

بررسی بازی موبایل Pro Evolution Soccer :

در طول سال های گذشته، بازی فوتبال یکی از بازی های ویدیویی ورزشی محبوب و پرطرفدار شناخته شده است. پس از اینکه مجموعه بازی Fifa توانست محبوبیت زیادی بین طرفداران کسب کند نسخه ‌های جدید بازی Pro Evolution Soccer توسط کونامی با نام مختصر PES نیز منتشر شد.

خرید سی دی کی و انواع بازی ایکس باکس و پلی استیشن

با توسعه و پیشرفت گوشی های تلفن همراه و همچنین توسعه اینترنت های پرسرعت همراه ، توجه کمپانی‌های بازی سازی به سمت ساخت بازی برای گوشی های موبایل کشیده شد.

بازی اندروید pes 2019

در این شرایط کونامی تصمیم گرفت علاوه بر نسخه تولید شده بازی Pro Evolution Soccer برای کنسول‌ها و کامپیوتر، یک نسخه رایگان F2P از این بازی را برای سیستم‌ عامل‌های iOS و اندروید منتشر کند.

خرید بازی pes 20

بخش MyClub در نسخه موبایل بازی Pro Evolution Soccer 2019 شباهت های زیادی با بخش آلتیمیت تیم سری fifa داشته است. کونامی تجربه ی لذت بخشی را با ارائه بازی موبایل Pro Evolution Soccer 2019 برای کاربران گوشی های اندروید و IOS به ارمغان آورده است.

خرید FIFA 20

بررسی نسخه موبایل بازی PES 2019  :

از نقاط قوت این نسخه می توان به گرافیک و همچنین گیم پلی بازی اشاره کرد. همانطور که می دانید اکثر گیمرها برای اجرای بازی ها یا از دسته کنسول استفاده می کنند یا از ماوس و کیبورد کامپیوتر کمک می گیرند اما تجربه این بازی روی گوشی های لمسی به خوبی توسط کونامی پیاده سازی شده است.

تریلر بازی eFootball PES 2020

گیم پلی بازی PES 2019 :

در بازی PES 2019 گیم پلی بازی را به دو روش کلاسیک و ادونس تقسیم شده است. در بخش کلاسیک دکمه‌های شوت، پاس و غیره روی صفحه نمایش قرار می گیرد اما در بخش پیشرفته شما تمام صفحه نمایش را در اختیار دارید و جهت حرکت بازیکن روی صفحه نمایش مشخص می باشد.

از روش دوم چندان استقبال نشده است زیرا تجربه نشان داده که در حین بازی با افراد واقعی دچار مشکل خواهید شد به این صورت که هنگام پاس یا شوت زدن گیج شده و ممکن است موقعیت یک گل را از دست بدهید یا به راحتی گل بخورید.

دانلود بازی pro evolution soccer 2020 برای اندروید

بنابراین روش کلاسیک بهترین روش جهت استفاده از این بازی در گوشی های همراه شناخته شده است. از روش کلاسیک استفاده کنید و راحت‌تر فرمان‌های خود را در بازی اجرا کنید.

اما استفاده از روش کلاسیک هم بدون مشکل نبوده و نقاط ضعف خود را دارد. به عنوان مثال ممکن است اشتباهی در مسیر شوت یا پاس دادن بوجود بیاید یا فرمان ها با تاخیر انجام شوند.

کیفیت سرورهای بازی ، ویژگی های بازی PES 2019:

بازی اندروید pes 2019 1

انیمیشن‌ های بازیکن‌ ها در نسخه PES 2019 به خوبی پیاده سازی شده اند و از این طریق سازندگان توانسته اند تجربه یک بازی طبیعی را به کاربران ارئه دهند. قابلیت بازیکن را بسنجید و نسبت به توانایی های آن سیستم و تکنیک مورد نظر خود را اجرا کنید.

در بخش دفاعی بازی، ضعف هایی دیده می شود که منجر به گل خوردن شما از تیم مقابل می شود یا بازیکن تیم حریف با مدافع شما در طول بازی تک به تک می شود که هنگام قرار گرفتن در این شرایط، از شما کاری ساخته نیست.

انحصار باشگاه یوونتوس در PES 2020

از بازیکنان قوی و برتر برای پیروز شدن بر تیم حریف استفاده کنید البته لازم به ذکر است اختلاف قدرت تیم ها نباید خیلی زیاد باشد چون برنده نهایی از ابتدا مشخص است و یک بازی کاملا یک طرفه محسوب می شود.

سیستم مچ میکینگ کمک می کند تا شما با تیمی بازی کنید که از هر نظر به تیم شما نزدیک باشد از این جهت هوش مصنوعی بازی می توانست بهتر باشد اما در همین حد هم قابل قبول است.

جدا از گیم پلی بازی ، در مورد داوری می توان گفت کم و بیش اشتباهاتی در آن دیده می شود.

گرافیک بازی در کنار انیمیشن‌های بازیکن‌ها و گیم پلی از ویژگی های مثبت این بازی موبایل به شمار می آید.

بخش MyClub بازی :  

در بخش MyClub بازی که وارد می شوید ابتدای کار با یک تیم نسبتا ضعیف روبرو هستید. سپس شما باید برای قوی تر کردن تیم خود به دنبال بازیکنان بهتر باشید و از این طریق تیم خود را قوی کنید. این بخش تقریبا به بخش آلتیمیت تیم سری فیفا شباهت نزدیک دارد.

در بخش های مختلف بازی شرکت کنید و برنده مسابقات شوید و جوایز نفیس و ارزشمند به همراه پول و ستاره (طلا) دریافت کنید.

ترفندهای pes 2019

با دریافت جوایز قادر هستید بازیکنان جدید و ایجنت‌های مختلف استخدام کنید و با دریافت هر ایجنتی حداکثر دو بازیکن دریافت کنید.

اگر بازیکنان بدست آمده بازیکنان مورد نظر شما نیستند می توانید با پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازیکن‌های مد نظر خود را بدست آورید.

با انجام مسابقات و جام‌های مختلف کسب درآمد کنید و ایجنت حرفه‌ای که قیمت گران تری دارند را خرید کنید.

مشکلات بازی PES 2019

از بخش MyClub برای شرکت در event های هفتگی یا کمپین بازی استفاده کنید. هنگام شرکت در event ‌های هفتگی با تیم‌های یک لیگ خاص به انجام مسابقات بپردازید ، در کمپین بازی برای رسیدن به لول های بالاتر لازم است حداقل 10 بازی انجام دهید.

ترکیب چینی در فیفا 19

به علت لایسنس نبودن بسیاری از بازیکن‌ها و تیم‌های واقعی ، به مرور این بخش تکراری خواهد شد.

قابلیت شخصی سازی در این نسخه تنوع چندانی ندارد.

  • شاهد مشکلات سرور در بازی هستیم که باعث به وجود آمدن تاخیر و لگ، هنگام تجربه بازی با دوستان شده است.
  • به علت وجود تاخیر و لگ در بازی ممکن است ترجیح بدهید با هوش مصنوعی بازی کنید تا با دوستانتان ، هر چند استفاده از بلوتوث راه حل بهتری برای بازی با دوستان است.
  • بازی در واقع تنها یک ورزشگاه را پشتیبانی می کند و برای تمام بازی های از یک ورزشگاه استفاده می شود.

بازی اندروید pes 2020 ، دانلود بازی pro evolution soccer 2019 برای اندروید ، دانلود بازی pes 2019 pro evolution soccer برای اندروید ، بازی اندروید pes 2019 ، بازی اندروید pes 20
دانلود بازی pes 2019 pro evolution soccer برای اندروید ، بازی اندروید pes 2019 ، بازی اندروید pes 20 ، بازی اندروید pes 2020 ، دانلود بازی pro evolution soccer 2019 برای اندروید

2020-01-01T19:59:57+03:30

ثبت ديدگاه

اطلاعات تماس

ساعات تماس تلفنی با پشتیبانی سایت گیفت کارت از ساعت 8 صبح الی 5 بعدازظهر می باشد.

تماس با پشتیبانی

در ساعات غیر اداری از طریق تلگرام پشتیبانی و با تاخیر پاسخ گوی شما عزیزان هستیم.

شماره تماس با تلگرام پشتیبانی

شماره تلگرام پشتیبانی: 09123179060
Go to Top