ترکیب چینی در فیفا 19 :

اگر جزء کاربران قدیمی بازی فیفا 19 باشید حتما با تکنیک ها و محیط بازی آن آشنایی دارید اما در صورتی که می خواهید به عنوان یک کاربر جدید برای اولین بار وارد بازی فیفا 19 شوید باید قبل از هر چیزی با تکنیک ها، اتمسفر و گیم پلی بازی آشنا شوید تا حس غریبگی با این بازی از شما دور شود.

هوش مصنوعی استفاده شده در فیفا به واقعی بودن محیط بازی کمک می کند و در واقع هدف سازنده در استفاده بیش از حد از هوش مصنوعی جلوه دادن بازی به صورت طبیعی برای بینندگان است.

کمپانی EA تنظیمات و شرایطی را برای فیفا 19 در نظر گرفته تا بازیکنان بتوانند با بکارگیری این قواعد ٬ بازی را به نحوه احسنت اجرا کنند و در مقابل حریفان خود ایستادگی کنند.

خرید کد بازی فیفا 19

گیمر با استفاده از این تنظیمات و قواعد معین شده می تواند حرکات توپ را زیر نظر داشته باشد و در زمان دریافت توپ موقعیت خود را در زمین حفظ کند یا هنگام از دست دادن توپ سریعا نوع استقرار خود را تغییر دهد تا بتواند دوباره توپ را از حریف بگیرد.

در واقع باید مانند یک مربی حرفه ای روی تیم خود تسلط کامل و برنامه ریزی دقیق داشته باشید تا بتوانید به پیروزی برسید.

به عنوان یک بازیکن سعی کنید نقاط ضعف و قوت سیستم های مختلف، نحوه استفاده صحیح از آن ها، میزان فشردگی تیم و تکنیک های مختلف فیفا 19 که با استفاده از ابزارهای موجود در بازی امکان پذیر هستند را نیز یاد بگیرید تا بتوانید راحت تر در بازی فعالیت داشته باشید.

ترکیب چینی یکی از پر اهمیت ترین ویژگی های بازی فیفا محسوب می شود زیرا اگر نحوه قرارگیری و چیدمان بازیکنان در زمین صحیح نباشد میزان موفقیت بسیار کاهش می یابد.

خرید سی دی کی بازی های استیم

بنابراین لازم است درباره ی ترکیب چینی در فیفا گفت و گویی داشته باشیم.

ترتیب تنظیمات بازی فیفا 19 :

ترکیب چینی در فیفا 19

با انتشار نسخه ی جدید بازی فیفا 19 در بازار دغدغه ی بازیکنان بیشتر بر سر رقابت با بازیکنان جدید بارسلونا بود. البته ناگفته نماند نوع سیستم و ترکیبی که بازیکنان استفاده می کنند برای رقابت بسیار مهم است.

بنابراین انتظار می رود که برای موفقیت باید از بهترین و قوی ترین تکنیک ها و متریال ها استفاده کنید تا بتوانید در رقابت و دفاع از خود در برابر حملات تیم مقابل سربلند شوید.

بر روی سیستم اصلی خود یک سیستم مکمل دیگر اضافه کنید تا بتوانید با در نظر گرفتن شرایط بازی از سیستم Offensive و حمله همه جانبه و سیستم 3-4-3 یا 3-3-4 که در بارسلونا قرار دارد استفاده کنید.

علاوه بر حالت های از پیش تعیین شده در بازی ، فیفا 19 تکنیک مختلف دیگری نیز برای پیروزی بازیکن در نظر گرفته است.

درست است که حالت ها از قبل تعیین شده اند اما شما این اختیار را دارید که بتوانید نوع ترکیب چینی اش را تغییر دهید. اولین اصل در بازی فوتبال نوع چینش بازیکنان در زمین است که مفهوم تکنیک و مربی گری را نشان می دهد.

به عنوان یک مربی ترکیب چینش بازیکنان نسبت به هدف شما مشخص می شود، برای مثال آیا شما می خواهید بازی به حالت هجومی اجرا شود یا دفاعی؟! پس از تعیین هدف خود باید بازیکنان تیم خود را در زمین بچینید.

  • چگونگی نحوه ی به گردش درآوردن توپ در زمین
  • رساندن توپ به دروازه ی تیم حریف و
  • استفاده از تکنیک های مختلف به ویژه تکنیک دینامیک

همه این مهارت ها باعث گلزنی و کسب موفقیت در بازی می شود.

حتما بخوانید:

معرفی بازی های ایکس باکس

مدل قرارگیری بازیکنان در تیم:

سیستم 2-4-4 لوزی یا الماس بهترین روش برای مستقر شدن و ترکیب چینی در فیفا 19 می باشد. به طوری که کارکترهای داخل بازی با نام های سوارز و مسی در راس حمله استقرار یافته اند و کوتینیو عقب تر از این دو بازیکن.

کاراکترهای راکیتیچ و ویدال ، وینگرهای تیم هستند و بوسکتس نیز به عنوان هافبک دفاعی در بازی ایفای نقش می کند.

تیم بارسلونا از مدافع هایی همچون سرخیو روبرتو، اومیتیت ، پیکه و آلبا تشکیل شده است و ترشتگن به عنوان دروازه بان تیم معرفی شده است.

نحوه قرارگیری تنظیمات تکنیکی بازیکنان :

  • تنظیمات تکنیکی لیونل مسی باید به حالت Support run قرار گیرد.
  • تنظیمات بوسکتس در حالت دفاعی Defensive و سرخیو روبرتو و آلبا در وضعیت Aggresive قرار گیرد.

ترکیب چینی به روش 2-5-3 :

این نوع ترکیب 2-5-3 کاملا حالت دفاعی دارد که با چیدن سه دفاع آخر و دو هافبک دفاعی در مقابل آن ها می توانید از محوطه جریمه از خود دفاع کنید.

علاوه بر این، برای هجوم و حمله به تیم رقیب از کناره های زمین لازم است دو وینگر با سرعت بالا که ویژگی های دفاعی داشته باشند قرار دهید.

دو نکته مهم :

  • به دلیل کمبود نیرو در دادن وظایف هجومی به بازیکنان مراعات کنید.
  • استفاده از بهترین و قدرتمند ترین بازیکنان ، برای انتخاب پست هافبک دفاعی و هجومی

ترکیب چینی به روش Narrow 2-1-2-1-4 :

چیدمان به روش Narrow 2-1-2-1-4 به منظور قرارگیری 4 بازیکن به حالت هافبک با خصوصیات دفاعی و هجومی در وسط میدان است که برای حمله از وسط میدان به تیم حریف می باشد.

سیستم 4-2-4 :

دو وینگر با مهارت بالا در چپ و راست زمین برای حمله به حریف به انتخاب خود قرار دهید. پاس کاری سریع و دریبل زنی هوشمندانه از ویژگی های مهم این سیستم ترکیب چینی می باشد.


نرم افزار ترکیب چینی فوتبال ، برنامه ی ترکیب چینی فوتبال ، دانلود برنامه ی ترکیب چینی فوتبال ، آموزش ترکیب چینی فیفا ، اموزش ترکیب چینی در pes 2017
آموزش ترکیب چینی در فیفا 18 ، ترکیب چینی در فیفا 19 ، ترکیب چینی در fifa ٬ آموزش ترکیب چینی در فیفا 19 ٬ ترکیب چینی در فیفا 18 ٬ ترکیب چینی در فیفا
ترکیب چینی در فیفا 2019 ٬ نحوه ترکیب چینی در فیفا 19 ٬ آموزش ترکیب چینی در فیفا 19 ٬ ترکیب چینی در فیفا 18 ٬ ترکیب چینی در فیفا 19