ساخت اکانت فروشنده در آمازون

ساخت اکانت فروشنده در آمازون

چگونه در آمازون فروشنده شویم ؟

یکی از امکانات سایت آمازون که می توانید از آن برای راه اندازی شغل جدید به صورت آنلاین استفاده کنید ثبت نام در این سایت به عنوان فروشنده است .

با این کار می توانید فروشگاه و کسب و کار جدیدی در سایت آمازون راه اندازی کنید اما این نکته را در نظر داشته باشید که به دلیل تحریم ها ، در حال حاضر استفاده از این ویژگی برای کاربران داخل ایران امکان پذیر نیست همچنین به دلیل مراحل تاییدی که سایت امازون برای ثبت نام فروشنده در نظر گرفته است راه اندازی این کسب و کار انلاین برای کاربران ایرانی مقدور نمی باشد.

برای فروش محصول در سایت آمازون باید کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید حتما لازم نیست کالایی که برای فروش می گذارید نو و گران قیمت باشد ، برای شروع کار با قیمت ارزان تر ، می توانید محصولات دست دوم ، کالاهایی که در فروشگاه ها تخفیف خورده و یا محصولات عمده را نیز عرضه کنید.

مقالات مرتبط : آموزش ساخت اکانت آمازون

پس از تهیه محصولات انتخاب شده برای فروش باید آن ها را لیست کنید و در سایت به اشتراک بگذارید برای ایجاد یک حساب فروشنده در آمازون یا ساخت اکانت فروشنده FBA مراحل زیر را دنبال کنید.

آموزش ساخت اکانت فروشنده در سایت آمازون FBA

( ساخت اکانت فروشنده FBA )

برای شروع ثبت نام ابتدا وارد سایت زیر شوید.

services.amazon.com

برای فروش محصول به صورت انفرادی صفحه را به پایین اسکرول کنید سپس روی عبارت Selling on Amazon کلیک کنید در صورتی که می خواهید فروش حرفه ای داشته باشید باید روی دکمه نارنجی بالای صفحه start Selling کلیک کنید.

زمانی که تعداد محصولات فروش شما بیش از 40 عدد باشد به عنوان فروشنده حرفه ای در نظر گرفته می شوید .

در این صورت با انتخاب Selling on Amazon به صفحه ی زیر منتقل می شوید که برای فروش حرفه ای باید گزینه ی Sell as a Professional را انتخاب کنید اما اگر به صورت مبتدی شروع به کار کرده باشید باید روی گزینه Sell as an Individual کلیک کنید.

در این بخش ما قصد داریم به توضیح فروش انفرادی در سایت امازون بپردازیم.

خرید گیفت کارت آمازون

برای ساخت اکانت روی دکمه ی Create a new account کلیک کنید.

در بخش های مشخص شده ی زیر اطلاعات شخصی خود را همراه با رمز عبور وارد کنید و روی گزینه Continue کلیک کنید.

در قسمت زیر نام شغل خود را وارد کرده و تیک گزینه ی i have read and accepted the terms and conditions of the را جهت پذیرفتن شرایط سایت آمازون فعال کنید سپس دکمه ی Next را بزنید ساخت اکانت فروشنده در آمازون

 

اگر به عنوان یک فروشنده منفرد در آمازون ثبت نام کرده اید می توانید آن را با نام خودتان لیست کنید ساخت اکانت فروشنده در آمازون

در این بخش اطلاعات business خود را وارد نموده و مجددا Next را انتخاب کنید ، پس از ثبت شماره تلفن ، برای شما کد امنیتی ارسال خواهد شد که مشخص می کند شما یک فرد واقعی هستید.

سرویس آمازون به کارت اعتباری شما نیاز دارد تا بتواند هزینه تبلیغات و هزینه ثبت نام را نیز دریافت کنید. همچنین برای واریز درآمد حاصل از فروش محصولات باید اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار آن ها قرار دهید.

در این بخش روش های صورتحساب و سپرده خود را تنظیم کنید و در آخر گزینه ی Next را انتخاب کنید.

Two step verification اعتبار سنجی دو مرحله ای است که برای محافظت از حساب کاربری باید فعال کنید. پس از انجام تمام مراحل می توانید از سایت زیر وارد اکانت خود شوید ساخت اکانت فروشنده در آمازون

   sellercentral.amazon.com

پس از وارد شدن در سایت ذکر شده با صفحه زیر روبرو خواهید شد . اکنون می توانید جزئیات مربوط به فروش خود را تنظیم نمایید.


ساخت اکانت فروشنده در آمازون ٬ اکانت فروشنده در آمازون ٬ ساخت فروشنده در آمازون ٬ ساخت اکانت فروشنده در آمازون ٬ ساخت فروشنده در آمازون
ساخت فروشنده در آمازون ٬ 
ساخت فروشنده در آمازون ٬ فروشنده در آمازون ٬ ساخت فروشنده در آمازون ٬ ساخت فروشنده آمازون ٬ ساخت فروشنده در آمازون
ساخت فروشنده در آمازون ٬ ساخت فروشنده آمازون

2019-08-28T10:09:08+04:30

2 Comments

  1. امید اکتبر 23, 2020 در 11:30 ب.ظ- پاسخ دادن

    سلام جهت ساخت حساب آمازون و کار در سیستم فروش affiliate amazon من کارت بین المللی ندارم. میتونم در ابتدا کارت مجازی مستر کارت تهیه کنم و شماره و بقیه اطلاعات آن را وارد نمایم؟
    آیا درآمازون بعدا می توان شماره حساب را تغییر داد ؟

    • مدیر سایت فوریه 8, 2021 در 10:44 ق.ظ- پاسخ دادن

      سلام . کاربر گرامی در این مورد با ساپورت امازون در ارتباط باشید.
      موفق باشید.

ثبت ديدگاه

اطلاعات تماس

ساعات تماس تلفنی با پشتیبانی سایت گیفت کارت از ساعت 8 صبح الی 5 بعدازظهر می باشد.

تماس با پشتیبانی

در ساعات غیر اداری از طریق تلگرام پشتیبانی و با تاخیر پاسخ گوی شما عزیزان هستیم.

شماره تماس با تلگرام پشتیبانی

شماره تلگرام پشتیبانی: 09123179060
Go to Top