در این مقاله میخواهیم با تعریف ارز دیجیتال کومودو Komodo با شما همراه باشیم

کومودو به عنوان پول یا یک ارز دیجیتال بر مبنای بلاک چین با درگاه پرداخت جداگانه طراحی شده و راه حل های مربوط به بلاک چین را برای صنایع ارزهای دیجیتال عرضه خواهد کرد. کومودو به دلیل ویژگی امنیتی بالا و همچنین قابلیت محافظت از بلاک چین های شخص سوم، برنامه های کابردی با ویژگی های مناسب ارائه می دهد.

ارزهای کومودو، سکه هایی هستند که می توان آن ها را به 32 ارز مختلف تغییر داد و به دلیل تقسیم شدن آن ها به ارزهای گروه های محلی از ارزش ثابتی برخوردارند. یکی از اهدافی که کومودو دنبال میکند ادغام کردن زیرساخت های بلاک چین است.

کومودو در بخش دوم پیدایش ارزهای دیجیتال قرار دارد که با استفاده از منبع کومودو مبادلات پولی و خصوصی را انجام می دهند. این ارز رمزپایه یکی از اصلی ترین ارزها در اکوسیستم SuperNet شناخته شده است.

شاید مفهوم و پیغام کومودو برای شما کمی دشوار باشد. برای شفاف سازی و درک بیشتر این موضوع بهتر است اطلاعاتی راجع به Zchash ، Dpow و سوپرت نت به دست آورید.

Zchash: از قابلیت هایی که زد کش برخوردار است و کومودو برای انجام معاملات خود از آن ها استفاده می کند عبارت اند از فراهم کردن یک فضای امن ، ناشناس بودن و همچنین امکان تعویض هر گونه ارز رمزنگاری را مبرا است.

Dpow: نقش Dpow ایجاد فضای امنیتی شدید که هیچ گونه تغییری در بلوک های تایید شده در بلاک چین رخ ندهد و تراکنش ها را با امنیت بسیار بالا به انجام می رساند.

Zchash از پروتکل sk-SNARK استفاده می کند اما Dpow مکانیسمی است که از طریق Komodo توسعه یافته است.

سوپرت نت: از سوپرت نت می توان به عنوان یک سازمان غیرمتمرکز یاد کرد که ارزهای رمزنگاری ابزارهای متن باز و غیرمتمرکز را توسعه می دهد. از کیف پول می توان به عنوان یک ارز رمزنگاری شده نام برد.

ارز قانونی سوپرنتیکت ، کومودو است. اعضای تیم کومودو، تاکید روی محافظت از حریم خصوصی دارند و به شدت این موضوع را پشتیبانی می کند.

قیمت ارز دیجیتال کومودو Komodo و استخراج آن :

ارز کومودو با ویژگی هایی که در اختیار دارد می تواند تا حدودی قیمت ارزهای دیجیتال را ثابت نگه دارد. مطابق با نظریه CoinMarketCap قیمت هر واحد کومودو 2.21  است.

سکه های کومودو ثابت هستند بدین صورت که حدود 100 میلیون سکه استخراج شده در ICO مصرف می شود که 90 میلیون از آن صرف سرمایه گزاران شده و 10 میلیون دیگر برای توسعه و پیشرفت کومودو در نظر گرفته شده است. و 100 میلیون دیگر از سمت الگوریتم اثبات کار تولید می شود.

سرمایه گزارانی که از ارز کومودو استفاده می کنند و از آدرس T برخوردار هستند هر سال 5 درصد پاداش به آنان تعلق خواهد گرفت تا زمانی که 200 میلیون سکه به طور کامل به بازار عرضه شود.

در واقع می توان گفت در مجموع 200 میلیون سکه در حال تولید و عرضه به بازار است.

تعریف ارز دیجیتال کومودو Komodo -

خرید و فروش کومودو Komodo :

اگر برای سرمایه گزاری ارز کومودو را انتخاب کرده اید می توانید آن را از سایت ShapeShift به راحتی تهیه کنید و مبادلات خود را انجام دهید. با مشاهده نمودار رشد ارز و سایت های بسیاری که کومودو در اختیار دارد، به طور مستقیم قادر هستید از خود سایت کومودو ، KMD تهیه کنید.

ارز کومودو توسط صرافی های معتبر هم به فروش می رسد. برای خرید و تهیه ارز کومودو می توانید از صرافی ها استفاده کنید.

صرافی های قابل اعتماد که مبادلات ارزی KMD انجام می دهند عبارت اند از :

 بیت ترکس ، CoinExchange ، Cryptox

برای فروش کومودو باید به ارزش آن در بازار جهانی توجه کنید که در هر لحظه معادل    296239380 دلار می توانید ارز KMD را در بانک های مختلف در ایران تبدیل کنید. با توجه به رشد کومودو در جهان قیمت آن روز به روز در حال توسعه است و درحال حاضر قیمت آن در بازار حدود 2.86 دلار می باشد که معادل آن در ایران 12870 تومان است.

اگر خودتان تبدیل ارز را به عهده گرفته اید در فروش آن دقت لازم را داشته باشید زیرا امکان دارد به دلیل تغییر قیمت لحظه ای کومودو مبلغ بدست آمده توسط شما هنگام تبدیل کومودو به دلار یا تومان با مبلغ به دست آمده در صرافی یکسان نباشد.

کیف پول کومودو komodo :

همانطور که می دانید کیف پول Ledger Nano S محبوب ترین و مورد اعتماد ترین کیف پول برای ذخیره سازی و نگهداری ارز مجازی دیجیتال می باشد. برای نگهداری سکه های کومودو بهترین راه استفاده از کیف پول Ledger Nano S است.

یکی از ویژگی های کیف پول نانو اس اجازه ندادن به کاربر برای دریافت 5درصد پاداش جهت نگهداری کومودو است.

کیف پول دیگری  با نام Agama Wallet به عنوان کیف پول دسکتاپ رسمی KMD برای مبادلات داخلی معرفی شده که از حریم خصوصی ارز komodo  پشتیبانی می کند.  Jumblr یکی از ویژگی های استحکام بخشیدن به حریم خصوصی کومودو است که این اطلاعات را به طور گسترده پشتیبانی می کند. این ویژگی در نسخه های بتا در دسترس است و قابلیت پشتیبانی  سیستم های مک و لینوکس و ویندوز را داراست.

Swing Wallet ساده ترین کیف پول و در واقع خصوصی ترین کیف پول کومودو شناخته شده که از طریق KMD در حال توسعه می باشد. توسعه دهندگان به سرمایه گزارانی که قصد ذخیره سازی اطلاعات ارزی خود را دارند استفاده از این کیف پول را پیشنهاد می دهند.

تبدیل ارز دیجیتال کومودو به ارزهای دیگر :

کومودو را می توانید به انواع ارزهای مختلف از جمله دلار ، تومان و همچنین به بیت کوین تبدیل  کرد که تبدیل کومودو به دلار در سایت هایی که واحد ارزی آن ها به دلار است صورت می گیرد و تبدیل کومودو به تومان در سایت های ایران امکان پذیر است.

انتقال یا جا به جایی ارز کومودو به ارزهای دیگر ، کارمزد کم می کند و منجر به کسر موجودی می شود. اگر میزان کارمزد به دست خودتان انجام گیرد بدین معناست که هر چه میزان کارمزد را بیشتر انتخاب کنید تبدیل ارز با سرعت بالاتری صورت می گیرد.

به طور کلی کومودو یک ارز رمزنگاری شده است که روی معاملات ناشناس عمل می کند. بدین حالت که ارز زد کش و بیت کوین را با هم ادغام می کند و از طریق پروتکل PoW اطلاعات جدید را به شرکت دیجیتال ارسال می کند و اگر همچنان به استخراج و تولید خود ادامه دهد قیمت آن در آینده بیشتر خواهد شد.


تعریف ارز دیجیتال کومودو ٬ تعریف ارز دیجیتال کومودو Komodo ٬ ارز دیجیتال کومودو Komodo چیست ٬ تعریف ارز دیجیتال کومودو Komodo و نحوه استفاده از آن ٬‌ ارز دیجیتال کومودو Komodo ٬ ارز دیجیتال کومودو Komodo چگونه ارزی است