ارز دیجیتال pvt

شبکه اجتماعی Pivot و پیدایش ارز دیجیتال pvt :

شبکه اجتماعی پیوت ( Pivot ) از فعالیت شبکه های اجتماعی Reddit و Coindesk با همکاری شرکت Houbi و سرمایه گذاری تعدادی از صرافی های معتبر بایننس تشکیل شده است.

شرکت های نام برده و صرافی Binance همه دست در دست هم داده اند تا با همکاری و هماهنگی یکدیگر بتوانند ارز دیجیتال را در این شبکه ترویج دهند.

برای جهانی کردن و معرفی شبکه ی پیوت در بین مردم، توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی تلاش کردند با ارسال جوایز به افرادی که در این شبکه عضو شده اند آن ها را مشتاق به خرید و سرمایه گذاری بیشتر کنند.

نه تنها این شیوه کاربران را مشتاق به سرمایه گذاری بیشتر می کند بلکه دیگران نیز خواستار سرمایه گذاری در این پروژه می شوند و به همین منوال که ادامه دهند می توانند شبکه Pivot را جهانی کنند.

هر چه فعالیت کاربران در این شبکه اجتماعی سنگین تر باشد پاداش بیشتری برای آن ها در نظر گرفته می شود.

تحقیقات نشان می دهد به کاربران عضو شده در این شبکه روزانه 4 بیت کوین تعلق می گیرد تا زمانی که توسعه دهندگان توانستند ارز یا توکن دیجیتال PVT را در این پلتفرم راه اندازی کنند و از این پس توکن مخصوص به خود را به عنوان هدیه و پاداش به سرمایه گذاران ارسال کردند.

ارز دیجیتال PVT

برای ایجاد انگیزه بیشتر و جذب سرمایه گذاران بیشتر در این شبکه ، دست اندرکاران هدایای بیشتری نسبت به قبل در نظر گرفته اند.

در آپدیت اخیر مشاهده شده که علاوه بر دریافت پاداش در حین فعالیت در این پلتفرم ، به ازای هر بیت کوین که در پیوت سرمایه گذاری می شود کاربران می توانند به همان میزان بیت کوین به عنوان هدیه دریافت کنند.

ارزش ارز PVT :

توسعه دهندگان قصد دارند توکن PVT را در ماه دسامبر در چندین صرافی معتبر و برتر جهان معرفی کنند تا کاربران از صحت و اصل بودن این توکن تازه عرضه شده به جهان اطمینان یابند و بتوانند با خیال راحت در این پلتفرم و ارز دیجیتال سرمایه گذاری و فعالیت کنند.

 چرا برنامه Pivot راه اندازی شد ؟

برنامه Pivot برای سرمایه گذاری سرمایه داران جهان در جهت توسعه و ارتقاء مشاغل اینترنتی در صنعت بلاکچین Blockchain تاسیس شده است.

مرکز پایه گذاری پلتفرم Pivot در کشور چین بوده که با مشاهده نمودار و نرخ پیشرفت نسخه چینی آن می توان به این نتیجه رسید که این برنامه تا قبل از جهانی شدنش پیشرفت چشمگیری داشته است.

اگر نمودارها و قیمت های لحظه ای بازار ارز دیجیتال پیوت را نگاه کنید متوجه خواهید شد که این پلتفرم توانسته بیش از 1400 ارز دیجیتال را در خود بگنجاند و روی آن ها سرمایه گذاری کند.

عملکرد پیوت به گونه ای است که می تواند جامعه کاربران را از تمام پروژه ها و اخبار روز صنعت بلاک چین و سایر ارزهای دیجیتال مطلع کند.

پاور ( power ) چیست ؟

پاور یا به زبان لاتین power همان پاداش روزانه است که نسبت به فعالیت های روزانه ی خود در این پلتفرم دریافت می کنید. این فعالیت ها می توانند دعوت دوستان برای عضویت در این برنامه ، اشتراک گذاری پست ها و… باشد.

هر چه میزان پاور دریافتی شما بیشتر شود پاداش شما نیز بیشتر خواهید شد.

جوایز روزانه یا به اصطلاح پاور ، قابل تبدیل به ارز PVT و قابل انتقال به کیف پول مجازی می باشد.

مقالات مرتبط : معرفی انواع کیف پول اتریوم

نحوه دریافت PVT یا بیت کوین :

ارز دیجیتال PVT

در برنامه پیوت این قابلیت وجود دارد که کاربران بتوانند با انجام فعالیت هایی از جمله مشارکت در پیش بینی های بازار ، شرکت در رویدادهای ایردراپ ، خواندن پست ها و به اشتراک گذاری آن ها توکن PVT و بیت کوین Bitcoin دریافت کنند.

همچنین انتخاب ارز PVT و بیت کوین Bitcoin برای ذخیره شدن به عهده خودتان است.

حتما بخوانید : خرید با بیت کوین

همانطور که می دانید ارز بیت کوین قابل انتقال به کیف پول های خارج از پلتفرم می باشد پس اگر مایل هستید می توانید بیت کوین را از حساب برداشت کنید سپس به کیف پول مجازی ساخته شده در خارج از پلتفرم واریز نمایید اما متاسفانه در حال حاضر این قابلیت برای ارز PVT امکان پذیر نیست و قرار است در آینده این ویژگی به این توکن اضافه شود.

در نهایت:

علاقه مندان به صنعت بلاک چین و ارز دیجیتال جهانی می توانند در شبکه اجتماعی پیوت (Pivot ) شرکت کنند و معاملات ارزی خود را از طریق این ارز دیجیتال انجام دهند.


ارز دیجیتال pv ، ارز دیجیتال pvtp ٬ قیمت ارز pvt ٬ ارز pvtp ، ارزش ارز pvt ، ارزش ارز pvt ، قیمت ارز دیجیتال pvt ٬ ارز دیجیتال pvt
قیمت ارز دیجیتال pvt ٬ ارز دیجیتال پی وی تی ، ارز دیجیتال pv ، ارز دیجیتال pvt چیست ، ارزش ارز pvt ٬ ارز دیجیتال Pivot
ارزش ارز pvt ٬ ارز دیجیتال PVT ٬ ارز دیجیتال Pivot ٬ قیمت ارز دیجیتال pvt ، قیمت ارز دیجیتال pvt