معرفی سیاکوین Siacoin و قیمت لحظه ای آن

با تشکیل ارزهای بسیار پس از بیت کوین به این نتیجه خواهیم رسید که دنیای ارزهای دیجیتال روز به روز در حال پیشرفت است و تا امروزه حدود هزار ارز دیجیتال به بازار عرضه شده است.

پلتفرم  Siacoin یا بطور مخفف SC در سال 2013 توسط دیوید وریک و لوک چامین آغاز شد. ارز دیجیتال Siacoin با هدف ذخیره سازی فایل و به منظور ایمن نگه داشتن داده ها در فناوری بلاک چین و قراردادهای هوشمند در سراسر جهان پدید امده است.

پلتفرم سیاکوین یک شبکه غیرمتمرکز است که برای ساده سازی پرداخت های غیر متمرکز طراحی شده و زمانی که توسعه دهندگان اولین بلاک را استخراج کردند برای اولین بلاک ۳۰۰۰۰۰ سیاکوین پاداش در نظر گرفته شده است.

هدف استخراج سیاکوین و نحوه پرداخت Siacoin :

سیاکوین بر پایه بلاک چین است و روش proof of work را دنبال می کند. یکی از کارایی های بیت کوین فعال کردن شبکه Sia است که تا کنون حدود 32,515,226,829 سیاکوین استخراج شده است.

هدف اصلی سیا کوین آزاد کردن بیت های استفاده نشده در جهان و ایجاد فضای بزرگ ذخیره سازی ابری برای نگهداری اطلاعات می باشد.

اگر روی سیستم یا کامپیوتر کاربر فضای خالی وجود داشته باشد می تواند با استفاده از اجاره این فضای خالی برای یک شبکه غیرمتمرکز Sia ، پرداخت Siacoin را انجام دهد. بنابراین کاربران باید فضای هارد دیسک استفاده نشده خود را اجاره کنند تا بتوانند Siacoin یا SC را بدست آورند.

وظیفه ای که میزبان در اختیار دارد به این صورت می باشد که باید تمام پرونده ها  را در فضای از قبل تعیین شده با زمان مشخص شده قرار دهد.

پرداخت به میزبان در سیاکوین زمانی آزاد خواهد شد که توافق انجام شده به پایان رسد. میزبان باید به نحوی این فایل ها را نگهداری کند که پیش از فقدان داده ها ، پرداخت به سرعت انجام گیرد چون اگر اطلاعات ناپدید شوند هیچ پرداختی صورت نمی گیرد. به جهت راضی نگه داشتن میزبان و کاربر، کل پرونده ها در Sia blockchain قرار گرفته شده است.

فضای ذخیره سازی در بلاک چین :

کاربران با در اختیار داشتن سیاکوین قادر هستند از طریق میزبان فضایی جهت ذخیره سازی در بلاک چین فراهم کنند که این فضای ذخیره سازی در بلاک چین ثبت می شود و میزبان به جهت در اختیار قرار دادن فضای خالی به کاربران ، پاداش خود را دریافت خواهد کرد.

قیمت لحظه ای Siacoin :

اگر قصد داشته باشید برای خود ارز سیاکوین ذخیره کنید بهتر است قیمت لحظه ای آن را در سایت های معتبر دریافت کنید. برای دریافت ارز Sia باید ابتدا واحد پولی خود را به دلار ، سپس به ارز سیاکوین تبدیل کنید که برای این change مبلغی از حساب شما کسر خواهد شد.

در حال حاضر قیمت سیاکوین در بازار حدود $0.017936 دلار در هر واحد می باشد اما به دلیل وجود نوسانات ، امکان تغییر قیمت ( افزایش یا کاهش قیمت) ارز دیجیتال وجود دارد. با وجود نوسانات موجود در قیمت سیا کوین، افزایش قیمت آن نسبت به سال های قبل به اندازه ای بوده که توانسته از رقبای خود پیشی گیرد و در لیست 20 ارز اول رمزنگاری در بلاک چین قرار گیرد.

نحوه ساخت کیف پول یا والت Siacoin :

برای ذخیره ارز Siacoin کافی است کیف پول Siacoin تهیه کنید. برای ساخت کیف پول سیاکوین روش های متنوعی وجود دارد که با ورود به سایت های ساخت کیف پول سیاکوین و عضویت در سایت آن قادر هستید والت ایدی خود را بسازید.

با استفاده از گوشی اندروید می توانید نرم افزار سیاکوین حساب ارزی بسازید. اگر موقع مشاهده حساب ارزی خود با مشکل از جمله فراموشی رمز یا … روبرو شدید برای بازیابی یا بازگشت حساب سیا کوین در گوشی، تنها نیاز به ایمیل و ارسال پیامک به شماره شما می باشد.

نکته: دقت داشته باشید برای عضو شدن در سایت SC تمام اطلاعات شخصی خود را صحیح وارد کنید تا در هنگام خرید و فروش Siacoin به مشکل برنخورید.

خرید Siacoin ، تبدیل Siacoin

اگر قصد خرید ارز دیجیتال سیاکوین در کشور ایران را دارید، از دو روش می توانید خرید خود را انجام دهید:

  1. از طریق سایت های واسط فروشنده ایرانی
  2. به صورت مستقیم از سایت سیاکوین خریداری کنید.

اگر بخواهیم از فواید و معایب وجود سیاکوین صحبت کنیم، می توان گفت وجود سایت های بسیار زیاد و متنوع سیاکوین یکی از مزایای اصلی آن به حساب می آید و اما کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل Siacoin به تومان ایران یکی از معایب آن در نظر گرفته شده است.

در نظر داشته باشید ارز سیاکوین را می توان به ارزهای دیگر همچون پادشاه ارزها (بیت کوین) تبدیل کرد.

 برای تبدیل ارز SC به ارز دیگر یا تبدیل آن به دلار یا تومان کارمزد کسر خواهد کرد.

در سایت های ایرانی امکان تبدیل سیاکوین به تومان وجود دارد. پس موقع خرید یا فروش نگران تبدیل آن نباشید.

نکته: برای خرید سیاکوین قیمت لحظه ای و روزانه آن را از سایت نمودار رشد ارزی مشاهده کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.

فروش SC : 

تبدیل دلار به سیاکوین نه تنها در کشورهای خارجی بلکه در کشور ایران هم امکان پذیر است.

جهت فروش سیاکوین به سایت Siacoin مراجعه کنید. در بازار امروز ارزش سیاکوین به دلار $0.019035 می باشد که قادر هستید ارز SC را در هر بانک در ایران به حساب بانکی خود انتقال دهید.

معرفی سیاکوین Siacoin - ۱

نکته: به دلیل تغییر قیمت لحظه ای سیاکوین اگر تبدیل سیاکوین به دلار یا به تومان توسط خود شخص انجام گیرد مبلغ بدست آمده با قیمتی که صراف به دست می آورد متفاوت است اما تفاوت چندانی نمی کند.


معرفی سیاکوین Siacoin ٬ ارز دیجتال سیاکوین Siacoin ٬ معرفی سیاکوین Siacoin به عنوان یک ارز ٬ ارز سیاکوین Siacoin و مقایسه ان با بیت کوین ٬ سیاکوین Siacoin ٬ ارز SC  چیست ٬
سیاکوین Siacoin چیست ٬ سیاکوین Siacoin چگونه ارزی است ٬ قیمت لحظه ای ارز سیاکوین Siacoin ٬ ارز دیجیتال سیاکوین Siacoin ٬ ارز سیاکوین Siacoin ٬ ارز دیجیتال Siacoin ٬‌ سیا کوین
ارز Siacoin ٬ ارز سیاکوین ٬ Siacoin ٬ سیاکوین ٬ قیمت لحظه ای Siacoin ٬ ارز SC ٬ قیمت لحظه ای سیاکوین ٬ ارز سیاکوین Siacoin چیست ٬‌ سیاکوین ٬ Sia blockchain ٬ دریافت ارز Sia
قیمت و معرفی سیاکوین Siacoin ٬  Sia coin و معرفی سیاکوین Siacoin ٬ ارز سیاکوین Siacoin چیست ٬ معرفی ارز سیاکوین Siacoin ٬ SC ٬‌ کیف پول ارز سیاکوین Siacoin