ارز دیجیتال آیکون icon چیست و چگونه کار می کند

دنیایی که در آن زندگی می کنیم کشور محور است. نهادها و عناصر اجتماعی نظیر پول رایج ،به کشوری که در آن قرار دارند محدود هستند. اما امروزه به دلیل پیشرفت فناوری های متعدد قادر هستیم از این مرزها عبور کنیم.

فناوری بلاک چین این امکان را برای عموم به ارمغان آورده است تا جامعه محور شود. برای اینکه بتوان جامعه را یکپارچه کرد و میان جوامع ارتباط برقرار شود، صرافی های معتبر به وجود آمدند و برای ایجاد اعتماد افراد به آن ها باعث شد که قدرت در یک نقطه متمرکز شود.

ICON چگونه کار می کند؟

آیکون توسط گروه مالی دالی (شرکت Fintech کره ای) با ارزش حدود چهار میلیارد دلار از دو سال گذشته شروع به فعالیت کرده و توانسته با استفاده از پلتفرم خود (loopchain) سازمان بلاکچین را از طریق آیکون اتصال دهد. در حقیقت یک همکاری و هماهنگی میان گروه ها را به وجود آورد.

آیکون شبکه غیرمتمرکزی برای همه می باشد و از طریق آن می توان به هر بلاک چینی پیوست. به واسطه آیکون جوامع منزوی می توانند با هم ارتباط برقرار کنند و خدماتی متعددی را در سرتاسر شبکه خود به اشتراک بگذارند.

به ارتباط میان این جوامع نگاه کنید. آن ها برای پرداخت تراکنش ها، از آیدی های بلاک چین استفاده می کنند و از طریق کیف پول های غیر متمرکز، پول مورد استفاده در شبکه های مختلف را به هم ارسال می کنند و به این ترتیب به خدمات و شبکه های متعدد دسترسی پیدا خواهند کرد.

ارز دیجیتال آیکون icon - 1

مزایای بیمه در آیکون ICON :

از جمله مزایای بیمه در شبکه آیکون قابل استفاده بودن آن است. از خرید سهام گرفته تا پرداخت شهریه دانشگاه ، تجارت الکترونیک و خرید اتریوم.

این ایده ها می توانند تا بی اندازه گسترش پیدا کنند و ایده های شما می توانند در بستر این شبکه تحقق یابند. در آینده خواهیم دید که در شبکه آیکون ، دنیای جدیدی با جوامع جدیدی ساخته خواهد شد که به هم می پیوندند .

آیکون چنین دنیایی را به ما خواهد بخشید.

در واقع هدف کلی آیکون در ارائه یک پلتفرم جدید ، ایجاد اتحاد و ارتباط میان گروه های امنیتی، بخش آموزش و تجارت، مالی و آموزش های بهداشتی و … می باشد.

هدف ICON :

هدف آیکون، ایجاد یک پلتفرم بزرگ برای پیوند بلوک های مختلف از طریق قراردادهای هوشمند است. آیکون به عنوان یک توکن معرفی شده است و در پلتفرم اتریوم قرار دارد.

اکسچنج هایی نظیر Binance  و Huobi بیشترین حجم معاملاتی را در بر دارند که آیکون در لیست این اکسچنج ها قرار گرفته است.

سرمایه گزاری در ارز آیکون :

طبق گزارشات اعلام شده می توان به این نتیجه رسید که ارز آیکون گزینه مناسبی جهت سرمایه گزاری می باشد. با توجه به آمار بدست آمده می توان رشد فوق العاده ی آیکون را از زمان بنیان گزاری تا به امروز مشاهده کنیم. همراهان عزیز جهت خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال می توانید از طریق شماره تماس و تلگرام ۰۹۱۲۳۱۷۹۰۶۰ اقدام نمایید.

 از چه طریق قیمت آیکون را بدست آورید:

قیمت ICON در بازار امروز تقریبا $4.46 است و با نوساناتی که در بازار رخ می دهد، قیمت آیکون روزانه در حال کاهش یا افزایش است.

خرید و فروش ICON :

جهت خرید و فروش آیکون از طریق صرافی های معتبر اقدام کنید.


ارز دیجیتال آیکون icon ٬ ارز دیجیتال icon ٬  ارز دیجیتال آیکون icon چیست ٬ ارز آیکون icon ٬ ارز icon ٬ ارز دیجیتال آیکون icon چگونه کار می کند ٬ ارز دیجیتال آیکون ٬ قیمت لحظه ای ارز دیجیتال آیکون icon ٬ خرید ارز دیجیتال آیکون icon ٬ هدف ارز آیکون icon ٬ خرید و فروش ارز دیجیتال آیکون icon ٬ سرمایه گذاری در ارز دیجیتال آیکون icon ٬ ارز آیکون icon را چگونه باید تهیه کرد؟ ٬ بیمه در آیکون ICON ٬ توکن آیکون ICON