اکانت اینترپرایز اپل

اکانت اینترپرایز اپل چیست؟

اکانت اینترپرایز اپل در واقع نوع دیگری از اکانت دولوپر اپل است با این تفاوت که اکانت دولوپر برای توسعه دهندگان معمولی طراحی شده ولی اکانت اینترپرایز اپل یا Apple Enterprise در اختیار شرکت ها بوده و جهت مقاصد تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

اکانت اینترپرایز اپل با اکانت دولوپر اپل چه تفاوتی دارد ؟

Apple Enterprise یک اکانت دولوپر شرکتی است که از نظر نحوه انتشار اپلیکیشن ساخته شده و هزینه آن ، با اکانت دولوپر عادی متفاوت است.

  • شما به عنوان یک توسعه دهنده ی معمولی پس از ساخت اپلیکیشن باید آن را در اختیار Itunes قرار دهید تا پس از تایید شدن اپلیکیشن راه برای انتشار آن در App store باز شود.
  • برای بررسی و گرفتن تاییدیه از آیتونز حدودا 10 روز زمان لازم است.
  • در حالی که اکانت اینترپرایز اپل یا اکانت شرکتی نیازی به تاییدیه App store ندارد و پس از ساخت اپلیکیشن می توانید لینک دانلود برنامه را مستقیما روی وب سایت خود قرار دهید.
  • با قرار گرفتن لینک دانلود در وب سایت ، کاربران قادر خواهند بود به صورت مستقیم اپلیکیشن را دانلود کنند.
  • از لحاظ هزینه و قیمت ، اکانت اینترپرایز اپل نسبت به اکانت دولوپر هزینه ی بیشتری دارد.

اکانت دولوپر

نکته:

درست است که شما به عنوان یک توسعه دهنده معمولی شناخته شده اید اما همانند شرکت ها می توانید از گزینه Apple Enterprise‌ استفاده کنید و بدون گذر از مرحله تاییدیه ایتونز ، اپلیکیشن خود را در اختیار کاربران قرار دهید.

خرید گیفت کارت آیتونز

خرید اکانت اینترپرایز اپل :

اکانت اینترپرایز اپل

این موضوع درست است که اکانت Apple Enterprise‌ مربوط به شرکت ها می باشد اما اپل همه نوع شرکتی را برای قرار دادن اپلیکیشن در اپ استور تایید نمی کند و تنها شرکت هایی توسط اپل تایید می شوند که از DUNS Number معتبر برخوردار باشند.

بنابراین توصیه می شود از شرکت هایی که دارای DUNS Number معتبر هستند برای خرید یک اکانت معتبر اینترپرایز اپل اقدام کنید.

DUNS Number به شما این اعتماد را می دهد که شرکت در خارج از کشور ثبت شده و معتبر می باشد اما به همین علت متاسفانه خرید اکانت اینترپرایز اپل در ایران غیر ممکن است.

در کل می توان به این نتیجه رسید که :

ساخت اکانت دولوپر، خرید اکانت دولوپر، ثبت اکانت دولوپر ، فروش اکانت دولوپر ، ساخت اکانت اینترپرایز اپل ، خرید اکانت اینترپرایز اپل و همه ی موارد در این زمینه، به علت تحریم ها و محدودیت هایی که کمپانی اپل برای کاربران ایرانی در نظر گرفته است غیر ممکن می باشد و برای استفاده از این امکانات و قرار دادن اپلیکیشن در App store برای مصرف کاربران اپل باید در خارج از ایران ساکن باشید.

انتقال اعتبار اپل آیدی

 ساخت اکانت دولوپر اپل رایگان :

برنامه نویسان متعددی هستند که به ساخت اپلیکیشن برای سیستم عامل IOS اپل می پردازند و با قرار دادن آن در اپ استور ، سایر کاربران می توانند از آن استفاده کنند.

ساخت اپلیکشین نه تنها نیاز بسیاری از کاربران را برطرف می کند بلکه برای سازنده ی آن نیز می تواند کسب درآمد کند.

همانطور که می دانید برای ثبت اپلیکیشن ساخته شده نیاز به یک حساب apple developer account است تا بتوانید اپلیکیشن مورد نظر را در اپ استور ارائه دهید.

در ابتدا یک Apple ID ( اپل آیدی) بسازید یا اپل آیدی وریفای شده آمریکا را از اولین فروشگاه اینترنتی گیفت کارت در ایران خریداری کنید.

هنگامی که شما با اطلاعات اپل آیدی خود در سایت Apple Developer Member Center وارد شوید می توانید برای ساخت یک اکانت دولوپر اقدام کنید. البته این کار برای کاربران ایرانی با مشکلات بسیاری همراه است و در واقع می توان گفت شاید غیر ممکن باشد.

ثبت اکانت دولوپر اپل :

بعد از ساخت اکانت دولوپر یا developer account برای ثبت اپلیکیشن خود در اپ استور باید در iOS developer ثبت نام کنید . هزینه ثبت نام سالانه بدون مالیات 99 دلار است.

مقالات مرتبط : نحوه خرید از اپ استور به صورت تصویری

فروش اکانت دولوپر اپل :

شبکه ای از توسعه دهندگان نرم افزاری شرکت اپل دور هم گرد آمده اند تا تولیدات نرم افزاری لازم برای سیستم IOS را طراحی کنند و برای فروش در اختیار کاربران اپل قرار دهند.

برنامه نویسان با فروش و انتشارات اپلیکیشن ها و نرم افزارهای ارائه دهنده به App store قادر خواهند بود از طریق آن کسب درامد کنند.

فروش اکانت دولوپر اپل در ایران درصورتی امکان پذیر است که توانسته باشید از محدودیت های اپل گذر کنید و به صورت نامحسوس اپلیکیشن ساخته شده ی خود را وارد اپ استور کرده باشید اما به دلیل نداشتن یک حساب بین المللی می توان گفت کسب درآمد از این راه در ایران غیرممکن است.

خرید اکانت دولوپر اپل :

ایجاد یک حساب دولوپر رایگان تنها در صورتی مفید و قابل استفاده است که در خارج از ایران ساکن باشید چرا که اپل برای کاربران ایرانی محدودیت های سنگینی متحمل شده و اجازه استفاده از امکانات خود و همچنین ارائه اپلیکیشن در اپ استور را نخواهد داد و کاربران ایرانی قادر به افتتاح حساب توسعه دهنده برای خود نمی باشند.


اکانت دولوپر اپل ٬ اکانت دولوپر اپل رایگان ٬ اکانت دولوپر اپل چیست ٬ اکانت دولوپر اپل ٬‌ اکانت دولوپری اپل ٬ ثبت اکانت اینترپرایز اپل ٬ فروش اکانت اینترپرایز اپل
ساخت
 اکانت دولوپر اپل رایگان ٬ فروش اکانت اینترپرایز اپل ٬ نحوه اکانت دولوپر اپل ٬ خرید اکانت دولوپر اپل در ایران ٬ خرید اکانت دولوپر اپل ٬ خرید اکانت اینترپرایز اپل
اکانت اینترپرایز اپل ٬ خرید اکانت اینترپرایز اپل ٬ ساخت اکانت اینترپرایز اپل ٬ اکانت دولوپر اپل استور ٬ خرید اکانت اینترپرایز اپل ٬ فروش اکانت اینترپرایز اپل
تفاوت اکانت اینترپرایز اپل با اکانت دولوپر ٬ ساخت اکانت دولوپر رایگان ٬ ساخت اکانت اینترپرایز رایگان ٬ خرید اکانت اینترپرایز اپل در ایران ٬ فروش اکانت اینترپرایز اپل ٬ ثبت اکانت دولوپر اپل ٬ خرید اکانت اینترپرایز اپل