گیم پس سه ماهه ٬ گیم پس شش ماهه

گیم پس ایکس باکس چیست؟

مایکروسافت در سال 2017 از یک سرویس بی نظیر خود با نام گیم پس ایکس باکس game pass xbox رونمایی کرد. این سرویس به گونه ای است که کاربران می توانند تنها با یک اکانت گیم پس، به بیش از 100 بازی متنوع دسترسی داشته باشند.

گیمرهای علاقمند می توانند با پرداخت 9.9 دلار به گلچینی از بازی های بسیار ارزشمند ایکس باکس وان و ایکس باس 360 دسترسی داشته باشند.  از جمله ویژگیهای بسیار متمایز این سرویس این است که گیمرها می توانند از اشتراک بازی های آنلاین چند نفره بهره مند شوند و با استفاده از طرح endless play از طرح بازی های بی نهایت ، لذت ببرند.

به اعتقاد بسیاری از گیمرها این سرویس شباهت بسیار زیادی به سرویس EA Access دارد. تنها تفاوت فاحش این دو سرویس شرکت تولید کننده بازی ها می باشد. در سرویس EA Access تمام بازی های موجود از کمپانی EA-GAMES است اما در گیم پس ایکس باس تمام بازی ها از این کمپانی نیستند و تنوع بیشتری را شاهد خواهید بود.

گیم پس سه ماهه ٬ گیم پس شش ماهه

از جمله مهم ترین کمپانی هایی که بازی های آنها در گیم پس ایکس باکس قرار داده شده است می توان به 2K GAMES , SEGA , CODEMASTERS , CAPCOM  505 GAMES , WARNER BROS اشاره کرد که همگی شرکت های تاپ دنیا در حوزه بازی سازی هستند.

مایکروسافت اعلام کرده که تمام بازی های این گیم پس دارای کیفیت بسیار عالی بوده است و این بازی ها را با قیمت کمتری در این سرویس ارائه داده و دسترسی به برخی از بازی ها بصورت بی انتها و نامحدود می باشد.

از محبوب ترین بازی های این گیم پس ایکس باکس می توان به HALO 5 , NBA2K16 , LEGO BATMAN اشاره کرد.

گیم پس ایکس باکس یک ماهه game pass xbox

اولین نوع گیم پس ایکس باکس game pass xbox نوع یک ماهه یا 30 روزه آن است. با خرید این گیفت کارت یک ماهه می توانید در بازه زمانی 30 روز بطور نامحدود از تمام بازی های گیم پس ایکس باکس استفاده نمایید .

در هر ماه مایکروسافت تعدادی بازی جدید هم به سرویس خود اضافه می نماید که شما می توانید از آن بهره مند شوید. اما نکته جالب این است که هر فرد با اکانت خود فقط یکبار می تواند از این سرویس استفاده نماید و پس از آن باید از سرویس های سه ماهه و 6 ماهه بهره مند شود.

حتما بخوانید : اشتراک گیم پس ایکس باکس یک ماهه

گیم پس ایکس باکس سه ماهه game pass xbox

این سرویس به شما امکان می دهد که از تمام بازی های گیم پس ایکس باکس در یک بازه 3 ماهه استفاده نمایید. با خرید گیفت کارت گیم پس ایکس باکس سه ماهه شما می توانید بدون هیچ محدودیتی بازی های جدید و قدیمی تر ایکس باکس وان و 360 را دانلود نموده و به صورت اشتراکی با دوستان خود یا تنهایی بازی نمایید. هر بار که بازی جدیدی در سرویس گیم پس اضافه می شود شما می توانید آن را نیز دانلود کرده و بازی نمایید.

گیم پس ایکس باکس شش ماهه game pass xbox

این نوع گیم پس هم نیاز به خرید گیفت کارت گیم پس ایکس باکس شش ماهه دارد. پس از خرید شما می توانید شش ماه بطور متوالی از خدمات این سرویس شگفت انگیز مایکروسافت بهره مند شوید. دسترسی نامحدود به تمام بازی های این سرویس، دانلود راحت، اشتراک بازی آنلاین با دوستان یعنی این قابلیت که بتوانید بازی دسته جمعی داشته باشید و همینطور امکان استفاده از بازی های جدیدی که در این سرویس ارائه می شود وجود دارد.

نکته مهم: در هنگام خرید این سرویس دقت داشته باشید که اطلاعات خرید و پنل کاربری خود را در اختیار هیچکس قرار ندهید چرا که ممکن است از اطلاعات شما سودجویی شده و اعتبار شما زیر سوال برود. امنیت سرویس شما در حفظ اطلاعات شما می باشد و بهتر است در حفظ این اطلاعات دقت نمایید و آن را در اختیار کسی قرار ند

هم اکنون برای خرید گیم پس ایکس باکس game pass xbox اقدام کنید

در صورتیکه در مورد تهیه و خرید این سرویس و سایر سرویس های موجود در سایت نیاز به راهنمایی داشتید می توانید پرسش های خود را در بخش نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید.

از طریق سایر راههای ارتباطی پرشین گیفت کارت می توانید با مشاورین ما در تماس بوده تا جهت تهیه انواع مستر کارت مجازی، گیفت کارت مجازی، گیفت کارت مایکروسافت، گیفت کارت اپل و سایر سرویس های موجود در سایت شما را راهنمایی نمایند.

سایت تخصصی کد دیجیتالی بازی های ایکس باکس


گیم پس یک ماهه ٬ گیم پس چیست ٬ گیم پس سه ماهه ٬گیم پس ایکس باکس ٬ گیم پس شش ماهه ٬‌ گیم پس چیست ٬ گیم پس ایکس باکس وان ٬ گیم پس سه ماهه
گیم پس ایکس باکس سه ماهه ٬ گیم پس شش ماهه ٬ گیم پس شش ماهه ایکس باکس ٬ گیم پس ایکس باکس شش ماهه ٬ گیم پس سه ماهه ٬ گیم پس چیست
خرید اشتراک سه ماهه ٬دریافت گیم پلی پس 2018 ٬ اشتراک ایکس باکس ٬ خرید گیم پس ٬ گیم پس ایکس باکس شش ماهه ٬ خرید گیم پس 3 ماهه ‌٬‌ گیم پلی پس 2018
اشتراک ایکس باکس نامحدود سه ماهه ٬ اشتراک گلد ایکس باکس ٬ فروش گیم پس ٬‌ اشتراک گیم پس ٬ game pass چیست ٬‌ خرید xbox game pass ٬ گیم پس سه ماهه
اشتراک ایکس باکس نامحدود یک ماهه ٬ xbox game pass rgb ٬ گیم پس شش ماهه ٬ خرید گیم پس ۲۰۱۸ ٬‌ گیم پس سه ماهه ٬ گیم پس 6 ماهه ٬ خرید اشتراک game pass
خرید xbox game pass ٬ اشتراک نامحدود یک ماهه ٬ اشتراک نامحدود سه ماهه ٬ گیم پلی پس 2018 سه ماهه ٬  xbox game pass yearly ٬ گیم پس شش ماهه