ارز دیجیتال e2c چیست

ارز دیجیتال e2c توسط شرکت (World Wide energy) تشکیل شده است و شرکت هایی نظیر شرکت ورد واید انرژی ، با هدف ارتقا انرژی سبز اقدام به انجام معاملات ارزی برای جذب سرمایه کرده اند.

در واقع ارز دیجیتال e2c و سایر ارزهای دیگر، با هدف ارتقاء و توسعه مالی و سرمایه گذاری در بازار ایجاد می شوند.

طبق گزارشاتی که از سایت های معتبر ایرانی بدست آمده می توان نتیجه گرفت که شرکت World Wide energy زیر مجموعه کمپانی کریتور آکادمی می باشد.

نگاهی به ارز دیجیتال e2c

به نظر می رسد هیچ سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی در پس معاملاتی که با ارزهای دیجیتال صورت می گیرد وجود ندارد و به نوعی یک تقلب از جانب شرکت های عرضه کننده ی ارز دیجیتال محسوب می شود.

اخیرا این پروژه که با نام Electronic Energy Coin در بین کاربران ایرانی شایع شده است ، می تواند پروژه ای غیر قابل جبران برای جامعه مخاطبین ایرانی باشد چرا که یک کلاهبرداری حرفه ای است برای سرمایه گذاری بیشتر.

آشنایی با ارزهای دیجیتالی و معرفی آن ها

هشدار برای شرکت های هرمی در ایران

تا صحبت از سرمایه و کسب درآمد بیشتر در بین مردم رواج پیدا می کند همگی میلشان به سمت درآمد زایی بیشتر کشیده می شود.

به همین سبب شرکت ورد واید انرژی با تبلیغ ارز دیجیتالی e2c جهت سرمایه گذاری و کسب درآمد بیشتر توانسته نظر سایر افراد را به خود جلب کند .

این شرکت ها می توانند، با راه اندازی یک سیستم جهت سرمایه گذاری بیشتر مردم را فریب دهند در صورتی که هیچ گونه فعالیت اقتصادی در این شرکت ها انجام نمی گردد.

ارز دیجیتال e2c

با این حال این شرکت توانسته خود را به عنوان یک شرکت معتبر جهت خرید و فروش سهام در بورس معرفی کند.

چند نفر از توسعه دهندگان و لیدرهای پروژه های شرکت های هرمی تحت عنوان World Wide Energy که مردم را برای سرمایه گذاری فریب می دادند توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

این دستگیری تا حدودی سبب شد جامعه کاربران از این روند کلاهبرداری ارزی که خود را مشابه با شرکت های قانونی و معتبر خارجی جلوه داده بودند اطلاع یابند.

صرافی Tidex

هیچ یک از صرافی های معتبر و قابل شناخت از این توکن پیروی نمی کنند و صرافی Tidex تنها صرافی نامعتبری است که خرید و فروش توکن e2c را پشتیبانی می کند.

خرید و فروش اتریوم در ایران به چه صورت است؟

بیت کانکت یکی دیگر از پروژه های کلاهبرداری ارز دیجیتال است که در اوایل پیدایش خود توانست بیش از 2 میلیارد دلار سرمایه جمع آوری کند و هر واحد ارزی را تا 430 دلار خرید و فروش کند اما پس از رو شدن این کلاهبرداری ، ارزش هر کوین به کمتر از 1 دلار کاهش یافت.

ارز دیجیتال e2c1

نحوه فریب دادن کلاهبرداران با ارز دیجیتال

با تشکیل ارز تقلبی دیجیتالی e2c و قرار دادن آن در صرافی های نامعتبر با قیمت های نامعقول و ساختگی توانستند این توکن بی ارزش و تقلبی را همانند توکن های اصیل جلوه دهند و با ترویج و تبلیغات گسترده ، سرمایه گذاران را به سمت این توکن سوق دهند.

با جذب سرمایه داران و دریافت سرمایه ی کلان از آنان توانستند با قیمت جعلی این ارز دیجیتال بی ارزش را بین افراد بی اطلاع خرید و فروش کنند.

احداث شرکت ورد واید انرژی

به وضوح مشخص است که هر دستگاه و سیستمی که بخواهد روانه بازار شود یک پشتیبان و پشتوانه ای در پس آن قرار دارد تا بتواند قدرت بگیرد. شرکت ورد واید انرژی و توکن e2c تحت پوشش موسسه آکادمی Creator Academy فعالیت کرده و توسعه یافته است.

این شرکت پیش از این با نام های VGMC ( جی ام سی ) ، Adrows ( ادروز ) ، Unifunds ( یونیفاندز ) شناخته شده اما پس از مدتی خود را با نام ورد واید انرژی به منظور ارتقا و پیشرفت انرژی سبز معرفی کرده است.

به دلیل اینکه این شرکت و ارز e2c یک نوع کلاهبرداری مجازی به شمار می آید از شماره تماس ، آدرس و مجوز فعالیت محروم است.

قرار دادی که شرکت ورد واید انرژی برای معاملات ارزی جهت جذب سرمایه داران به این ارز دیجیتالی تقلبی می بندد نوعی قرارداد سوری است که وانمود کند با یک شرکت معتبر حاوی کوین دیجیتالی قانونی سروکار دارید.

سایت electronicenergycoin.com و کلاهبرداری e2c

تمام کوین های دیجیتالی اصل در سایت های معروف و بنام coinmarketcap.com یا coincodex.com ثبت شده اند و کاملا قانونی و شناخته شده هستند هرچند این کوین نیز در این سایتها ثبت و مورد بررسی قرار گرفته ولی جز کوین های پرطرفدار و با خرید و فروش بالا محسوب نمی شود و سرمایه گذاری و معاملات روی آن ٬ چنان مجاز و مفید نمی باشد.

سایتی که ارز دیجیتال e2c را پشتیبانی می کند سایت electronicenergycoin.com است که قدمت ظهور آن حدود 4 ماه است و فقط از طریق بیت کوین می توان پرداخت ها را انجام داد علت آن می تواند عدم پیگرد فیزیکی از طریق بیت کوین باشد به همین خاطر هیچ درگاه و شماره حسابی برای پرداخت معاملات ارزی در این سایت وضع نشده است و در صورت تخلف و درخواست مسترد وجه هیچ ردی از آن ها نمی توان یافت.

با تمام بررسی ها و نشانه های بدست آمده از شرکت غیر مجاز ورد واید انرژی و ارز e2c ، حتی اگر ارز e2c مربوط به شرکت ورد واید انرژی نباشد ، سرمایه گذاری روی آن جایز نیست چون هر دو با عدم اعتبار روبرو هستند و در هیچ کدام از سایت های معتبر معاملات ارزی ثبت نشده اند.با این حال قضاوت بر عهده شماست و سایت helplab.ir هیچ مسئولیتی در قبال این کوین ندارد.


خرید ارز دیجیتال e2c ٬ قیمت ارز دیجیتال e2c ٬ فروش ارز دیجیتال e2c ٬ نرخ ارز دیجیتال e2c
فروش ارز دیجیتال e2c ٬ کلاهبرداری e2c ٬ ارز e2c ٬ ارز e2c چیست ٬‌ ارز مجازی e2c ٬ قیمت ارز e2c

نرخ ارز دیجیتال e2c ٬ نرخ ارز دیجیتال e2c ٬ ارز دیجیتال e2c چیست ٬ قیمت ارز دیجیتال e2c ٬ کوین e2c
قیمت ارز دیجیتال e2c ٬ ارز الکترونیکی e2c ٬ ارز الکترونیک e2c