ارز دیجیتال foin چیست یا پروژه ی فوین چیست؟

ارز دیجیتالی foin

تیم سازنده ی این ارز که در بریتانیا فعالیت خود را آغاز کرده بود اسپانسر تیم اتومبیل رانی فرمول یک ویلیامز است که ادعا می کرد نام آن در لیست شرکت های مجاز برای خرید و فروش سهام قرار دارد٬ این در حالی بود که نام این شرکت در لیست هشدارهای FCA بود تا مردم را آگاه سازد که از سرمایه گذاری در آن بپرهیزند.

پس از پیگیری هایی که رویترز در مورد این شرکت انجام داد بعد از چند ماه این شرکت به سرمایه گذارانش اعلام کرد به جای دلار به آن ها ارز دیجیتالی فوین پرداخت می کند و برای این منظور باید حداقل موجودی خود را به 10 هراز دلار برسانند.

مقالات مرتبط  : ارز دیجیتال چیست

کلمه فوین به چه معناست ؟

Foin یا Foins یک پلتفرم بلاک چین غیر متمرکز کنترل شده و مخفف کلمه Financial.Org blockchaIN System است که امکان سرمایه گذاری و معاملات مالی را در این شبکه امکان پذیر می کند. در واقع این شبکه بلاک چین برای انجام عملیات مالی با استفاده از ارز دیجیتال فوین طراحی شده است.

نحوه فعالیت در ارز دیجیتال

هنگام راه اندازی ارز رمز نگاری شده فوین در شبکه بلاک چین تمام سرمایه ی مالی سرمایه گذاران از دلار به ارز دیجتال تبدیل شد تا بتوانند فعالیت خود را در زمینه رشد ارز دیجیتال آغاز کنند. در حال حاضر 100 میلیون Foin برای راه اندازی آن برنامه ریزی شده که پنجاه درصد آن قابل استخراج و مابقی به اعضای داخل شرکت که در حال فعالیت هستند تعلق می گیرد.

درست است که برای شروع فعالیت، موجودی سرمایه گذاران به اجبار باید به coin تبدیل می شد تا بتوانند ارز فوین را پشتیبانی و توسعه دهند اما پس از راه اندازی و سر و سامان گرفتن اوضاع ، از این پس هر کسی که قصد سرمایه گذاری در زمینه ارز دیجیتال را دارد و همچنین برای عضویت در این شبکه باید پول خود را به کوین فوین ، تبدیل کند.

الگوریتم اثبات کار و الگوریتم اثبات سهام در ارز دیجتال فوین به چه معناست؟

ارز دیجیتال فوین چیست

ارز دیجیتال فوین از الگوریتم های گواه اثبات سهام و گواه اثبات کار برای ارائه خدمات مالی استفاده می کرد. فوین با استفاده از الگوریتم گواه اثبات کار به توزیع کوین ها می پرداخت  و مدعی شده که این کوین ها توزیع شده و اکنون از الگوریتم گواه اثبات سهام برای توزیع کوین ها در شبکه بلاک چین استفاده می شود. در هر نود ثانیه یک بلاک تشکلیل و برای کاربران 3 فوین به عنوان پاداش در نظر گرفته می شود که سالانه حدود 1.16 تا 12 درصد سود به آن ها تعلق می گیرد.

ارز رمزنگاری شده فوین و گزارش رویترز درباره آن :

طبق  گزارشی که رویترز در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده بود همه موجودی حساب کاربران به ارز فوین تبدیل خواهد شد و برای فعال سازی آن ، هر کابر باید 7 هزار دلار به موجودی حساب خود اضافه نماید همچنین تا سال 2019 هیچ کاربری حق برداشت از حساب خود را نخواهد داشت.

مقالات مرتبط : ارز دیجیتال e2c

سرمایه گذاران این شرکت چه کشورهایی هستند؟

سرمایه گذاران این شرکت از کشورهای اسیایی بودند که شامل کشورهایی نظیر فیلیپین ، اندونزی ، امارات ، مالزی ، تایلند ، لائوس و سنگاپور می باشند.

اما بنا به نظریه انگلیس و سایر کشورهای دیگر ، financial.org یک شرکت غیر مجاز است در صورتی که خود شرکت financial.org ادعا می کند به عنوان یک موسسه آموزش مالی تاسیس شده و تا به حال بیش از 200 نفر در این موسسه عضو شده اند. علاوه بر این ، نه تنها در اسپانسر مسابقات فرمول یک قدم نهاده بلکه در بورس آمریکا شرکت و سرمایه گذاری کرده است.

آرنولد جورج مدیر اجرایی شرکت به عنوان قدرتمندترین عضو این موسسه جهت حمایت و پشتیبانی از شرکت اعلام کرد تصمیم های این شرکت قطعی و غیر قابل تغییر است و به زودی و در آینده ای نه چندان دور همه سرمایه گذاران ، سود کلانی از طریق این کوین به دست می آورند.

جورج به سرمایه گذارانی که از سرمایه گذاری خود راضی نبوده و قصد بد نام کردن این شرکت را داشته باشند هشدار داده در صورت هرگونه شایعه پراکنی درباره این شرکت از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد و از پس دادن سرمایه پس انداز شده آن ها صرف نظر خواهد کرد.

با تمام این تفاسیر و شواهدی که از این شرکت به دست آمده می توان نتیجه گرفت که هیچ گونه امنیت و اعتمادی برای سرمایه گذاری در این شرکت وجود ندارد.

توصیه می شود از سرمایه گذاری کردن با ارز دیجیتال foin در این شرکت پرهیز کنید چون ضمانتی برای برگشت دوباره سرمایه و پول شما نخواهد بود و آن پروژه ای مشکوک برای کلاهبرداری می باشد.


ارز دیجیتال فوین چیست ٬ ارز دیجیتال فوین foin ٬ ارز دیجیتال foin چیست ٬ ارز دیجیتالی فوین ٬ فروش ارز دیجیتال فوین
خرید ارز دیجیتال فوین ٬ قیمت ارز دیجیتال فوین ٬ درباره ارز دیجیتال فوین ٬ قیمت ارز دیجیتال فوین ٬ ارز دیجیتال فوین چیست