چگونه در xbox one بازی دانلود کنیم :

دانلود بازی از طریق فروشگاه ویندوز مشکلاتی اعم از کند شدن سرعت دانلود و عدم کنترل زیاد کاربر روی فایل در حال دانلود را به همراه دارد.

برای این منظور ابتدا باید یک دیسک بازی دانلود یا خریداری کنید و آن را روی دستگاه تان نصب کنید.

نصب بازی در xbox

به چند طریق می توانید بازی را روی دستگاه نصب کنید :

  1. نصب بازی از دیسک روی دستگاه ایکس باکس :

هنگامی که می خواهید یک دیسک روی کنسول XBOX نصب کنید، دستگاه شروع به شناسایی دیسک می نماید در صورتی که دیسک تا به حال روی دستگاه نصب نشده باشد با پیغامی مبنی بر اینکه دیسک در حال نصب روی کنسول می باشد روبرو خواهید شد.

اگر بازی بروز نباشد ممکن است پیغامی به شما بدهد که برای اجرای بازی باید آپدیت جدید را دانلود نمایید.

  1. نصب بازی به روش Xbox Games Store فروشگاه ایکس باکس :

در صورتی که بازی را مستقیما از فروشگاه ایکس باکس خریداری کنید به صورت خودکار در حالت نصب قرار می گیرد و بازی در قسمت My games & apps نمایان می شود.

در بخش Ready to install بازی های آماده برای نصب وجود دارند، اگر قصد ندارید بازی که در حال دانلود آن هستید همان لحظه نصب شود می توانید گزینه نصب در زمان دیگر را انتخاب کنید و از بازی های آماده برای نصب ، در بخش Ready to install استفاده نمایید.

  1. نصب دوباره بازی روی ایکس باکس :

اگر بازی روی دستگاه نصب شده باشد و مجددا قصد نصب آن را داشته باشید با خطا روبرو می شوید. در صورتی می توانید بازی را برای بار دیگر روی کنسول نصب کنید که ابتدا آن را از روی دستگاه حذف کرده و مجددا اقدام به نصب نمایید.

– درباره کنسول نسل نهم مایکروسافت چه می دانید

حذف بازی از ایکس باکس

چگونه در xbox one بازی دانلود کنیم

مراحل حذف بازی به صورت زیر می باشد:

  •  گزینه My games & apps را در Xbox Home انتخاب نمایید.
  • روی گزینه Games کلیک کنید.
  • بازی مورد نظر برای حذف را انتخاب کنید و دکمه Menu را به مدت چند لحظه نگهدارید و سپس روی گزینه Manage game کلیک کنید.
  • روی گزینه Manage all کلیک کنید، سپس گزینه Uninstall all را انتخاب کنید و در آخر روی گزینه Uninstall کلیک کنید.
  • اکنون می توانید با وارد کردن دیسک به دستگاه یا دانلود دوباره ی بازی از فروشگاه XBOX ، آن را مجددا در کنسول نصب کنید.

نحوه دانلود بازی از Xbox Store :

برای دانلود بازی مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به قسمت My games & apps وارد شوید.
  2. از بخش Ready to install نام بازی مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

خرید بازی فیزیکی ایکس باکس ، خرید بازی از فروشگاه ایکس باکس ( XBOX store )

ممکن است شما ترجیح دهید که برای بازی کردن از دیسک های فیزیکی استفاده کنید اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که پس از مدتی آن ها دچار مشکل شده و امکان استفاده از آنها را ندارید .

در ایران نیز به دلیل تحریم هایی که وجود دارد بهترین راه دسترسی به تمام بازی های آپدیت و بروز شده در فروشگاه ایکس باکس خرید بازی از استور ایکس باکس با استفاده از گیفت کارت است .

مشکلات موجود برای کاربران ایرانی جهت خرید بازی از استور مایکروسافت و راه حل آن :

جهت خرید مستقیم از استور ایکس باکس و مایکروسافت کاربران ایرانی نیاز به کارت های بانکی بین المللی دارند اما دسترسی همه ی کاربران به این کارت های معتبر بسیار سخت و گاهی امکان پذیر نیست به همین منظور بهتر است در سایت ایکس باکس اکانت بسازید و آن را با گیفت کارت ایکس باکس / مایکروسافت شارژ نموده و سپس خریدهای خود را از استور ایکس باکس انجام دهید.

فروشگاه giftcard.ir اولین و معتبر ترین فروشگاه عرضه کننده ی انواع گیفت کارت می باشد که با خرید گیفت کارت ایکس باکس و مایکروسافت می توانید از امکانات این فروشگاه استفاده نمایید.


چگونه در xbox one بازی دانلود کنیم ٬ دانلود بازی در ایکس باکس وان ٬ چگونه بازی xbox one را دانلود کنیم ٬ نصب بازی xbox one ٬ چگونه در xbox one بازی بریزیم
نصب بازی xbox one ٬ دانلود بازی در ایکس باکس وان ٬ چگونه در xbox one بازی بریزیم ٬ چگونه بازی xbox one را دانلود کنیم ٬ چگونه در xbox one بازی دانلود کنیم