کنسول نسل نهم مایکروسافت :

کنسول نسل نهم

کنسولهای نسل نهم

از زمانی که صحبت از رونمایی کنسول نسل نهم مایکروسافت به میان آمده است  کاربران و گیمر ها مشتاق رسیدن کنسول نسل نهم ایکس باکس هستند.

پیش از بحث در مورد زمان رونمایی کنسول نسل نهم مایکروسافت ابتدا در مورد چگونگی تولید کنسول نسل هشتم مایکروسافت و ورود ایکس باکس وان به بازار صحبت خواهیم کرد.

نسل های قبلی کنسول به طور معمول بین پنج تا شش سال ماندگار بودند همچنین انتقال نسل هفتم به هشتم بیش از شش سال طول کشید.

در تاریخ بازی های ویدئویی ، نسل هشتم شامل کنسول هایی هستند که از سال 2012 توسط نینتندو، مایکروسافت و سونی منتشر شده اند.

نمایندگان مایکروسافت اعلام کرده اند که علاوه بر کنترلر های حرکتی و کنترلر های مبتنی بر دوربین مانند Kinect و PlayStation Move ، ایکس باکس مدت زمان این سیستم ها را افزایش داده است.

کنسول نسل نهم مایکروسافت

ویژگی های کنسول ایکس باکس وان Xbox One :

مایکروسافت در کنسول ایکس باکس وان تمرکز خود را بیشتر بر روی سرگرمی ها قرار داده است.

  • توانایی انتقال برنامه های تلویزیونی از یک جعبه تنظیم بر روی HDMI
  • استفاده از یک راهنمای برنامه الکترونیکی ساخته شده و قابلیت چند رسانه ای با تکان دادن برنامه ها (مانند اسکایپ و اینترنت اکسپلورر) به سمت صفحه نمایش
  • کنترلر جدید با “Impulse Triggers” که بازخورد نیرو را فراهم می کند و توانایی ضبط و ذخیره کردن صحنه های برجسته از گیم پلی را به طور خودکار نیز دارد.
  • توسعه یک نسخه به روز شده از Kinect برای Xbox One ، با دوربین 1080p و کنترلر های صوتی پیشرفته

زمان عرضه کنسول نسل نهم مایکروسافت

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس در جلسه مطبوعاتی خود در E3 ، تایید کرد نسل بعدی کنسول های ایکس باکس در حال ساخت است و آن زمان دور نخواهد بود که سخت افزار جدیدی از مایکروسافت به دست کاربران و گیمرها برسد.

حتما بخوانید : 

نحوه تغییر پسورد اکانت ایکس باکس یا مایکروسافت

مایکروسافت هنوز تصویر یا جزئیات خاصی از کنسول جدید خود را به اشتراک نگذاشته است اما تقریبا پنج سال از معرفی و عرضه کنسول Xbox One می گذرد و امیدواریم که مایکروسافت کنسول نسل نهم هر چه زودتر منتشر کند.

Brad Sams of Thurrott.com گزارش کرد که مایکروسافت در حال حاضر قصد دارد کنسول نسل بعدی Xbox خود را در سال 2020 عرضه کند.

کنسول نسل نهم ایکس باکس با نام اسکارلت Scarlett نامگذاری شده است ، اما این نام در واقع به یک خانواده از دستگاه اشاره دارد.

در برخی از گزارش های جدید از ویندوز ، برنامه ای شگفت آور واضح از ایده های آینده مایکروسافت برای کنسول های بعدی ایکس باکس دیده شد.

شایعات مایکروسافت نشان می دهد که این کمپانی دو کنسول جدید را به طور همزمان در یک نسل با همکاری یکدیگر ایجاد خواهد کرد :

Xbox کوچکتر و ارزان تر : این کنسول به طور بالقوه بر روی بازی های ویدئویی متمرکز است.

Xbox بزرگتر:  این کنسول سنتی تر و گران تر از کنسول قبلی است و می تواند بازی ها را به صورت لوکال اجرا کند.

گزارش مرکزی ویندوز می گوید این کنسول ها به ترتیب با نام Lockhart و Anaconda نامگذاری شده اند.

اظهارات اسپنسر در جلسه مطبوعات E3 :

Spencer در جلسه E3 2018 اعلام کرد همان تیمی که عملکرد بی سابقه ای را با Xbox One X به ارمغان آورد ، معماری کنسول های بعدی ایکس باکس را نیز به ارمغان می آورد.

این سوال ممکن است ذهن همه را به خود درگیر کند که آیا سخت افزار جدیدی تشکیل شده یا برگرفته شده از One X است ؟

جواب این سوال مشخص نیست و ممکن است مایکروسافت در سال 2020 این پلتفرم را کاملا رد کند و شبکه ای از بازی ها در کنسول با کیفیت تر را که شرکت در حال ساخت است ، قرار دهد.

در سال های آینده برنامه های مایکروسافت تغییر خواهد کرد و سرویس جریان می تواند اولویت بیشتری نسبت به کنسول جدید کسب کند.

بد نیست بدانید :

آموزش کار با Xbox One

طراحی بازی جدید برای کنسول جدید نسل نهم مایکروسافت :

اسپنسر در ماه ژوئن اعلام کرده طراحان و مهندسان شرکت مایکروسافت در حال ساخت یک شبکه بازی هستند که قابلیت اجرا روی هر دستگاه از کنسول را با بهترین کیفیت داشته باشد.

نه تنها این ، بلکه بازی علاوه بر پاسخگویی بر روی دستگاه کنسول ایکس باکس ، می تواند روی رایانه شخصی یا گوشی همراه نیز اجرا شود.

البته این ارتقا و کیفیت بستگی به سرعت اینترنت در سراسر جهان نیز دارد.

کلام آخر اینکه هنوز مایکروسافت یک نسخه رسمی از زمان انتشار کنسول جدید نسل نهم ایکس باکس خود ارائه نکرده است اما سال 2020 یک فرض منطقیست برای چرخه ی توسعه ی کنسول Xbox که مایکروسافت بتواند با شرکت های تحت رقیب به رقابت بپردازد.


کنسول نسل نهم مایکروسافت ٬ نسل نهم کنسول ها ٬ کنسول نسل نهم مایکروسافت ٬ کنسول بازی نسل نهم ٬ کنسول های بازی نسل نهم ٬ زمان عرضه کنسول نسل نهم مایکروسافت
قیمت کنسول های نسل نهم ٬ کنسول نسل نهم مایکروسافت ٬ کنسول نسل نهم ٬ کنسول نسل نهم مایکروسافت ٬‌  کنسول بازی نسل نهم مایکروسافت ٬‌ کنسول نسل نهم
کنسول های بازی نسل نهم ٬ کنسول نسل نهم مایکروسافت ٬ کنسول نسل نهم ٬ کنسول های بازی نسل نهم ٬ کنسول بازی نسل نهم ٬ کنسول نسل نهم مایکروسافت
کنسول های بازی نسل نهم ٬ اخبار کنسول های نسل نهم ٬ کنسول بازی نسل نهم مایکروسافت ٬ تاریخ عرضه کنسول های نسل نهم ٬ کنسول های بازی نسل نهم