تعریف ارز دیجیتال بیت کوین کش ( Bitcoin Cash ) و تفاوت آن با بیت کوین :

بیت کوین کش یا به اختصار BCH به عنوان ارز رمز پایه دیجیتال در طبقه ای پایین تر از ارز بیت کوین قرار گرفته که در سال 2017 در ماه آگوست توسط Amaury Sechet تشکیل شده است.

در واقع بیت کوین کش زیرمجموعه ای از ارز بیت کوین محسوب می شود. با این حال اخیرا بر اساس آمارهای ارائه شده رشد شدیدی در فعالیت خود داشته است .

 به دلیل استقبال سرمایه گزاران از بیت کوین و اتریوم که به عنوان بهترین ارز دیجیتال شناخته شده و پیشرفت چشمگیری تا به امروز داشته است برخلاف انتظاری که از خرید و فروش بیت کوین و دیگر آلت کوین ها می رود با کاهش قیمت روبرو شد و سرمایه گزاران به بیت کوین کش رو آوردند. از همین رو قیمت بیت کوین کش چند برابر افزایش پیدا کرد.

طبق گفته پشتیبانان بیت کوین کش امکان دارد بیت کوین کش به دلیل داشتن ظرفیت بیشتر نسبت به بیت کوین بر آن پیشی گیرد و مردم را به سمت خود گرایش دهد. شبکه های اجتماعی هم درپر رنگ تر کردن ارز دیجیتال بیت کوین کش نقش مهمی را اعمال کرده اند.

در واقع بیت کوین کش به وجود آمده است تا پایه ارز بیت کوین را محکم کند و مشکلاتی که در معاملات بیت کوین ایجاد می شود را حل و فصل کند.

از آن جایی که بیت کوین از طریق پست مرکزی مدیریت نمی شود در هنگام تغییرات در کد منجر به ایجاد مشکلات می شود که با به وجود آمدن این مشکلات گروه ها تصمیم گرفتند فورکی ایجاد کنند که از بروز هر مشکلی جلوگیری کند که پس از معرفی چندین فورک ، سرانجام بیت کوین کش تثبیت شد.

معرفی بیت کوین کش و تفاوت آن با بیت کوین -1

حجم بلوک های سازنده بیت کوین حدود یک مگابایت می باشد که سرعت انجام تراکنش در آن بسیار پایین است در صورتی که حجم بلوک های ساخته شده در بیت کوین کش حدود 1 تا 8 مگابایت است به همین جهت سرمایه گزاران قادر هستند با مقادیر زیاد ارز دیجیتال ، معاملات خود را انجام دهند.

اما امکان دارد در آینده بیت کوین با بهره برداری از مقیاس های جدید یا صعود SegWit از بیت کوین کش ارتقا یابد.

معاملات انجام شده در بیت کوین کش به صورت جداگانه ثبت می شوند. اولین بلوک بیت کوین کش ۴۷۸,۵۵۹ اُمین بود و آخرین بلوک ۴۷۸,۵۵۸ اُم که این ارز رمز پایه از زمان فعالیت خود شروع به رد کردن بلوک ها و معاملات بیت کوین کرد.

کمپانی مستر کارت قصد دارد در سیستم های خصوصی خود فضایی جداگانه برای ذخیره سازی بیت کوین کش فراهم کند.

به نظر می رسد اگر بیت کوین کش به همین منوال به رشد خود ادامه دهد باید SegWit Chain را حذف کنیم زیرا با حجم معاملات سنگین بیت کوین کش، فضای کافی برای وجود SegWit Chain نخواهد ماند.

قیمت بیت کوین کش ( Bitcoin Cash )  

سازندگان ارز بیت کوین کش با اثبات ادعای خود نسبت به عملکرد بیت کوین کش توانسته اند این ارز را در مسیر اوج گیری قرار دهند و قیمت را به 900 دلار برسانند.

از زمانی بیت کوین کش به عملکردهای مثبت دست یافت که بنیان گزاران، پروژه ای طراحی کردند که قوانین آن متمایز با قوانین بیت کوین بود و قیمت بر همین مبنا افزایش یافت.

با وجود حجم مبادلات جدید و پردازش پر سرعت و همچنین وجود ماینرهای مکانیک امکان دارد قیمت بیت کوین کش افزایش یابد.

اگر مشکلات استخراج بیت کوین کش کاهش پیدا کند ، به دلیل سرعت عمل در انجام تراکنش ها ، ماینرها تمایل بیشتری برای استخراج این ارز پیدا می کنند ، چرا که انجام تراکنش ها در بیت کوین با سرعت پایین تری صورت می گیرد.

در نتیجه با افزایش قیمت ارز بیت کوین و همچنین کاهش مشکلات تولید این ارز ، روز به روز بر تعداد استخراج کنندگان اضافه می شود.

حجم مبادلات بیت کوین کش به حدی رسیده است که صرافی های کره ای نزدیک به یک میلیارد دلار بیت کوین کش به فروش رسانده اند.

نوسانات لحظه ای موجود در قیمت بیت کوین و بیت کوین کش باعث شده در هر لحظه قیمت بیت کوین کش از قیمت بیت کوین بالاتر رود یا بلعکس ، که می توانید قیمت های لحظه ای و آپدیت همه ارزهای رمز پایه دیجیتال را در سایت http://coinmarketcap.com مشاهده کنید.

با قیمتی که در حال حاضر بیت کوین کش دارد به عنوان چهارمین ارز رمز پایه شناخته شده است.

رقابت بیت کوین کش با دیگر ارز های دیجیتالی

به طور کلی می توان گفت بیت کوین کش برای افزایش تراکنش های معاملاتی بیت کوین توسط توسعه دهندگان به بازار عرضه شده است که بتواند در مقابل رقبای خود از جمله اتریوم و همچنین در رقابت با حجم معاملات پی پال و ویزا پیشی گیرد.

اگر شما قصد دارید معاملات خود را از طریق ارزهای دیجیتال انجام دهید می توانید با استفاده از خدمات و امکانات موجود، اقدام به خرید ارزهای دیجیتال نمایید.

همچنین می توانید با تهیه کارت های ارزی بین المللی مستر کارت وارد دنیای مالی شوید زیرا شرکت مستر کارت در بازار ارز دیجیتال قدم گذاشته است و از تمامی خدمات بلاک چین استفاده می کند.

در بخش های بعدی با کیف پول مناسب جهت ذخیره سازی بیت کوین کش ،استخراج و خرید و فروش آن آشنا خواهیم شد، با ما همراه باشید.


تعریف ارز دیجیتال بیت کوین کش ( Bitcoin Cash ) ٬ ارز دیجیتال بیت کوین کش ( Bitcoin Cash ) ٬‌ تعریف ارز دیجیتال بیت کوین کش ٬ تعریف ارز بیت کوین کش ( Bitcoin Cash ) ٬
ارز دیجیتال Bitcoin Cash ٬ بیت کوین کش Bitcoin Cash ٬ تعریف ارز بیت کوین کش Bitcoin Cash ٬ تعریف ارز Bitcoin Cash ٬ تعریف ارز دیجیتال بیت کوین کش Bitcoin Cash ٬
تفاوت بیت کوین با بیت کوین کش ٬ بیت کوین کش Bitcoin Cash چیست ٬‌ بیت کوین کش چه فرقی با بیت کوین دارد ٬ بیت کوین کش Bitcoin Cash ٬