ارز دیجیتال بیت کوین گلد Bitcoin Gold چیست و آیا از آن پشتیبانی می شود

سرمایه گزاران بیت کوین پس از انجمن های پی در پی و بحث و گفتگو به این نتیجه رسیدند که فورک جدیدی از بیت کوین ارائه دهند. در 25 اکتبر بیت کوین گلد به عنوان ارز جدید به رسمیت شناخته شد.

Bitcoin Gold ، فورک جدید ارائه شده از بیت کوین و در زیر مجموعه ی این پلتفرم قرار دارد. این ارز دیجیتال همانطور که از نام آن مشخص است به عنوان یک coin و به صورت متن باز در بازار توزیع شده است.

صرافی Coinbase به چند دلیل اعلام کرده از فورک بیت کوین گلد پشتیبانی نخواهد کرد

  • به دلیل ناسازگاری بین بیت کوین گلد و نسخه فعلی بیت کوین
  • قرار ندادن کدهای این فورک به دست عموم توسط توسعه دهندگان
  • خطر بزرگ برای امنیت شرکت

با وجود مشکلات موجود در بیت کوین گلد صرافی ها قصد نظارت روی امنیت شبکه را دارند که تمرکز خود را برای برقراری امنیت در شبکه گذارند.

اگر امنیت این فورک به طور اطمینان حل شود امکان پشتیبانی از سمت شرکت ها را خواهد داشت. با پشتیبانی صرافی کوین بیس از ارز Bitcoin Gold ، کاربران قادر هستند بیت کوین گلد را از کیف پول بیت کوین دریافت کنند.

بیانیه های سازندگان کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال:

پس از اعلام برخی از صرافی ها و تولید کنندگان کیف پول های دیجیتالی ٬‌ اظهاراتی در مورد ارز بیت کوین گلد ارائه داده اند.

سازندگان کیف پول Trozer اظهار داشتند که تا زمانی که امنیت این شبکه به طور کامل برقرار نشود امکان ذخیره آن در کیف پول وجود نخواهد داشت. همچنین اعلام شده که حمایت کنندگان بیت کوین گلد هنوز حفاظتی در این فورک انجام نداده اند.

همچنین سازندگان کیف پول سخت افزاری Ledger از روند فعالیت های خود برای بیت کوین گلد توضیحاتی ارائه دادند.

نکته: شرکت سازنده کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال اعلام کرده زمانی که کدهای بیت کوین گلد به امنیت کامل برسند و به رسمیت شناخته شوند از آن ها پشتیبانی و حمایت خواهیم کرد.

نظریه صرافی بیترکس :

بیترکس نوعی صرافی آمریکاییست که نقش پر رنگی در زمینه ارز دیجیتال دارد. او اظهارات خود را به این صورت بیان کرده است که اگر هاردفورک اجرا شود هر کاربری که در حساب کاربری خود بیت کوین ذخیره داشته باشد به ازای هر بیت کوین یک بیت کوین گلد دریافت خواهد کرد .

نکته: اطلاع داشته باشید بیت کوین گلد (Bitcoin Gold) تنها به افرادی تعلق می گیرد که دارای بیت کوین هستند.

کدهای بیت کوین گلد شامل ۸/۰۰۰ بلاک از قبل استخراج شده ی خصوصی می باشد.

قیمت بیت کوین گلد:

برای اطلاع از قیمت بیت کوین گلد به سایت صرافی های معتبر مراجعه کنید. در حال حاضر قیمت بیت کوین گلد حدود  $74.34 است اما تغییر آن در هر ثانیه عادی است زیرا ارزهای دیجیتال قیمت ثابتی ندارند و در حال نوسان هستند.

ارز دیجیتال بیت کوین گلد Bitcoin Gold - 1

خرید و فروش Bitcoin Gold:

با مراجعه به سایت های معتبر خارجی می توانید جهت خرید و فروش ارز بیت کون گلد اقدام نمایید.

بدیهی است به سبب نوسانات قیمت ، در زمان خرید و فروش ارز بیت کوین گلد باید قیمت حقیقی Bitcoin Gold را از سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال بدست آورید.


ارز دیجیتال بیت کوین گلد Bitcoin Gold ٬ آیا ارز دیجیتال Bitcoin Gold با بیت کوین تفاوتی دارد؟ ٬‌ ارز دیجیتال بیت کوین گلد Bitcoin Gold چیست ٬ ارز بیت کوین گلد یا ارز دیجیتال Bitcoin Gold
نحوه استفاده از بیت کوین گلد Bitcoin Gold ٬ ارز دیجیتال بیت کوین گلد چگونه ارزی است ٬‌ ارز بیت کوین گلد ٬‌ خرید و فروش بیت کوین گلد Bitcoin Gold ٬‌
همه چیز درباره ارز دیجیتال بیت کوین گلد Bitcoin Gold ٬ ارز بیت کوین گلد ٬‌ تفاوت بیت کوین با ارز دیجیتال بیت کوین گلد ٬ کیف پول ارز دیجیتال بیت کوین گلد ‌‌٬ ارز دیجیتال Bitcoin Gold ٬‌
بیت کوین گلد Bitcoin Gold ٬ارز بیت کوین گلد ٬‌ ارز دیجیتال Bitcoin Gold ٬ کیف پول ارز بیت کوین گلد یا ارز دیجیتال Bitcoin Gold ٬‌