ارز دیجیتال اومیس گو (OMG) ٬ چه نوع ارزی است

تا به امروز اطلاعات کافی در مورد ارز رمز پایه دیجیتال اتریوم که چهارمین ارز در جهان شناخته شده است بدست آوردید. اینک می خواهیم شما را با پلتفرم اومیس گو که نوعی پلتفرم جدید به شمار می آید و زیر مجموعه ای از ارز اتریوم است آشنا کنیم.

یک مشکل اساسی در جهان مالی سنتی وجود دارد که نه تنها خدماتی است که تا حدودی به امتیازات برای طبقه متوسط اختصاص دارد، بلکه کمبود شدید ارتباط و هماهنگی بین ارائه دهندگان خدمات نیز وجود دارد.

به گفته تیم OmiseGO ، با استفاده از یک مبادله غیر متمرکز بر یک بلوک عمومی ممکن است بسیاری از این نگرانی ها کاهش پیدا کند. در ذهن خود، هر کسی باید به شیوه ای غیر متمرکز و مقرون به صرفه بتواند به هر نوع معامله مالی دسترسی داشته باشد.

همچنین برای ارائه دهندگان ،فرصت های جدید برای خدمات کیفی ایجاد خواهد کرد تا بتوانند بر مبادلات ارزهای غیر متمرکز و پول نقد از طریق شبکه خود تمرکز کنند.

اومیس گو OmiseGo چیست

اومیسگو یا به اختصار OMG یکی از توکن های اتریوم است که این توکن ششمین پروژه بزرگ و با ارزش در سراسر جهان است که ارزش آن را حدود یک میلیارد دلار ارزیابی کرده اند.

در حقیقت اومیسگو یک پلتفرم پرداخت باز ، یک بلوک عمومی با منبع باز و مبادله غیر متمرکز شده در اتریوم است که شعار این پلتفرم Unbank the Banked یعنی بانکداری بدون بانک است.

ارز دیجیتال اومیس گو (OMG) ٬ چه نوع ارزی است

بدین مفهوم که اومیس گو با هدف استفاده از تکنولوژی های مبتنی بر اتریوم و با استفاده از تکنولوژی cryptocurrency به بانک های غیر بانکی متصل می شود ودر کیف پول های دیجیتال سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

مبادلات و خدمات پرداخت از طریق مقیاس جهانی انجام می شود و بر روی هر دو ارز فیات و ارز های غیر متمرکز مانند اتریوم و بیت کوین تمرکز خواهد کرد.

این پلتفرم توسط  Vitalik Buterin و  Gavin Wood و پشتیبانی شده و توسط  Joseph Poon طراحی شده است.

Jun Hasegawa  و  Donnie Harinsut بنیان گزاران شرکت اومیسگو هستند که در سال 2013 توانستند ارز اومیسگو را در بانکوک تایلند تاسیس کنند.

هدف از ایجاد omisego ارائه بهترین خدمات مالی برای همه افراد به ویژه برای کسانی که در کشور خود زیر ساخت بانکداری سنتی ندارند ، گزینه مناسبی می باشد. هدف دیگر از تشکیل اومیس گو فراهم کردن موقعیت عالی در جهت مبادله غیرمتمرکز بر پایه بلاک چین است که با سرعت زیاد و حجم بالا و با هزینه بسیار کم شرایط مبادله را فراهم می کند، همچنین شرایط مناسب برای نقل و انتقالات مالی همه ارزها و دارایی ها به شیوه جدید را امکان پذیر می کند.

کیف پول OmiseGo

اولین کیف پول شناخته شده اومیسه گو، والت SDK در سه ماه اول سال 2018 ساخته شده است. کیف پول SDK بر مبنای بلاک چین عمل می کند و توانسته با حمایت بلاک چین ، به قابلیت های فراوانی دسترسی پیدا کند و در آینده کیف پول بسیار مناسبی برای ذخیره ارز دیجیتال اومیس گو خواهد بود.

کیف پول سفید SDK این اجازه را می دهد تا طیف وسیعی ازراه حل های پرداخت بتواند به راحتی در شبکه اومیس گو مستقر شود. والت SDK شرایطی را برای کاربران فراهم می کند که با استفاده از مبادله غیر متمرکز ارز دیجیتال اومیس گو بتوانند پول نقد، کارت اعتباری و پرداخت های اعتباری را به سایر دارایی های دیجیتال منتقل کند.

در واقع هدف از ایجاد کیف پول مناسب برای ارتقا و اضافه کردن راه حل هایی برای  پرداخت سریع تر پول در سراسر جهان می باشد.

قیمت ارز دیجیتال اومیس گو (OMG)

سکه OmiseGO پس از افزایش سریع قیمت آن و عدم ممنوعیت آن در سایر بورس اوراق بهادار، بیش از حد ثابت شده است که این سکه بهترین سکه در بازار است. با توجه به پیش بینی های اعلام شده، OMG برای یک سرمایه گذاری طولانی مدت (1 ساله) عالی است. بر اساس پیش بینی ها اومیسگو هر 3 دقیقه یک بار با تجزیه و تحلیل های فنی هوشمند به روز می شود.

اگر شما به دنبال ارزهای مجازی با بازگشت خوب هستید، OMG می تواند گزینه سرمایه گذاری سود آور خوبی باشد. قیمت ارز اومیس گو برابر با 14.285 دلار در تاریخ 2018-03-10 بوده است.

اگر شما امروز ارز اومیس گو را برای 100 دلار خریداری کنید، در مجموع 7.000 OMG دریافت خواهید کرد.  بر اساس پیش بینی های ما، انتظار می رود افزایش بلند مدت ، پیش بینی قیمت پیش از 2023-03-02 به 156،957 دلار آمریکا باشد. با سرمایه گذاری 5 ساله، انتظار می رود که در آمد 998.72٪ باشد.

سرمایه گذاری 100 دلار OMG در حال حاضر ممکن است تا 1098.72 دلار در سال 2022 باشد.

در واقع اومیس گو یک بلوک زنجیره ای و یک مبادله غیر متمرکز ازمقیاس پذیری گسترده، ارائه دهنده مکانیزم نقدینگی، شبکه پیام رسانی، و یک دروازه بلوک زنی پشتیبانی شده توسط دارایی است. این بلوک زنجیره ای اومیس گو یک انگیزه برای صاحبان بزرگ فراهم می کند تا از طریق تامین امنیت شبکه سرعت معاملات را افزایش وهزینه ها را کاهش دهد. در حال حاضر با در نظر گرفتن حجم معاملات، هر OMG 3.03 دلار ارزش دارد.