آمازون پرایم چیست

آمازون پرایم یک سرویس اشتراکی از آمازون است که با عضویت در آن می توانید به بسیاری از تخفیف های ویژه دسترسی داشته باشید.

سرویس آمازون محصولات متنوع و مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که سالانه می توانید با پرداخت مبلغ 99 دلار در سرویس آمازون پرایم عضو شوید و با قیمت های مناسب تر خرید خود را انجام دهید.

سایت آمازون پرایم

کاربرانی که تمایل ندارند هر سال مبلغی برای استفاده از سرویس آمازون پرایم پرداخت کنند می توانند از پیشنهاد جدید این سرویس بهره مند شوند.

برای اینکه بتوانید به محتوای اصلی آمازون که از طریق آمازون ویدیو در دسترس می باشد دسترسی داشته باشید باید ماهیانه مبلغ 8.99 دلار پرداخت کنید.

خرید گیفت کارت آمازون امریکا

حتی به جای پرداخت 99 دلار هزینه در سال ، می توانید 10.99 دلار به صورت ماهانه پرداخت کنید. البته این روش برای افرادی مناسب است که تنها بخواهند یک یا دو ماه از این سرویس استفاده کنند، اگر مایل باشید به صورت ادامه دار پرداخت ماهانه را تا یک سال انجام دهید ، استفاده از روش سالانه و پرداخت 99 دلار با صرفه تر است.

از روش ماهانه به مدت کوتاه می توانید در فصل های تعطیل استفاده کنید و سریال و فیلم‌های مورد علاقه ‌تان را تماشا کنید یا از ارسال رایگان کالا بهره مند شوید.

آمازون پرایم یک دوره آزمایشی به مدت 30 روز به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد که بتوانید علاوه بر ارسال رایگان کالا و ارائه‌ی ویدیوهای مختلف ، به خدمات دیگر این سرویس دسترسی داشته باشید.

مطالب مرتبط :

آموزش تصویری ساخت اکانت فروشنده در آمازون

خدمات آمازون پرایم ٬‌ فواید استفاده و عضویت در سرویس آمازون پرایم

آمازون پرایم خرید

  1. در خرید گوشی های آنلاک پنجاه درصد تخفیف بگیرید

آنلاک آیفون ٬ تعیین اپراتور و تعیین بلک لیست

آمازون پرایم یک سری تخفیف برای گوشی های آنلاک و اندروید در نظر گرفته است که کاربران با عضویت در این سرویس می توانند با پیش خرید گوشی های اندروید به میزان 50 درصد یا بیشتر تخفیف بگیرند.

این تخفیف ها برای سرویس آمازون پرایم مزیت هایی به همراه دارد که در برخی موارد ممکن است برای کاربران آزار دهنده باشد.

برای مثال، پس از خرید گوشی با تخفیف 50 درصد ارسال پیام های تبلیغاتی بر روی گوشی فعال می شود که برای جلوگیری از نمایش این تبلیغات باید گوشی را با قیمت اصلی خریداری کنید.

گوشی های نوکیا 6 ، موتو ای 4، و سه مدل از گوشی‌های ساخت کمپانی آلکاتل از جمله گوشی هایی هستند که سرویس آمازون پرایم به لیست گوشی های دارای تخفیف 50 درصد خود اضافه کرده است.

با تخفیف 50 درصدی که بر روی این گوشی ها اعمال می شود قیمت گوشی هوشمند نوکیا 6 به 180 دلار، آلکاتل A50 به 100 دلار و آلکاتل A30 پلاس به 80 دلار کاهش پیدا می‌کند.

اگر جزو کاربران پرایم باشید می توانید گوشی آلکاتل آیدل 5 اس را با 80 دلار تخفیف دریافت کنید که در پایان هزینه پرداختی شما به آمازون 200 دلار می باشد.

حتما بخوانید:

آموزش شارژ اکانت و استفاده از گیفت کارت آمازون

  1. از طریق الکسا آیتم های ارائه شده در سرویس پرایم را سفارش دهید

با استفاده از دستگاه هایی همچون بلندگو‌های آمازون اکو ، اکو شو یا پرتابل اکو ، آمازون اکو و اکو دات که به دستیار شخصی الکسا مجهز هستند می توانید کالاها و محصولات مورد نیاز خود را از آمازون پرایم سفارش دهید .

  1. در بازی های ویدیویی 20 درصد تخفیف بگیرید

آمازون پرایم چیست ۲

قابلیت جدید سرویس پرایم برای کاربرانش ، دریافت 20 درصد تخفیف در دو هفته ی اول فروش بازی هاست . همچنین تخفیف 20 درصدی برای پیش فروش بازی ها قبل از عرضه ی آن ها به بازار نیز از جمله تخفیف های امازون است که می توانید از آن استفاده کنید.

نکته : تخفیف ها پس از پرداخت هزینه اعمال می شوند و خریدهای دیجیتالی شامل این تخفیف نمی شود مگر اینکه کپی های فیزیکی بازی ها باشند.

با عضویت در پرایم از سرویس توییچ پرایم استفاده کنید.

اما سرویس توییچ پرایم آمازون چیست؟

  • برای بازی‌هایی که تازه منتشر شده‌اند و یا پیش‌خرید شده اند تخفیف هایی در نظر گرفته شده است.
  • توانایی اجرای بعضی از بازی مورد نظر به صورت رایگان
  • عدم نمایش تبلیغات
  • انجام یادداشت‌های سفارشی
  • اجرای رنگ و مدل‌های ویژه در چت
  • عضویت رایگان در یک کانال در هر ماه

آمازون پرایم ویدیو

  1. در پرایم ویدیو با استریم نامحدود محتوا همراه باشید

شما می توانید در سرویس پرایم ویدیو که مشابه با سرویس نت فلیکس آمازون است به تماشای برنامه های اصلی مانند بوش ، ترنسپرنت، موتزارت در جنگل و فاجعه که یکی از جذاب ترین و پر طرفدارترین برنامه ویدیویی معرفی شده است بپردازید.

سایر برنامه های ویدیویی دیگر که در این سرویس ارائه می شود را می توانید از طریق دستگاه های مختلف و همچنین نسخه ‌ی تحت وب استریم نیز تماشا کنید.

آموزش ساخت اکانت آمازون

  1. بدون استفاده از Wi-Fi به تماشای ویدیو بپردازید

آمازون پرایم چیست

در صورتی که به خدمات اینترنتی اپراتورهای موبایل دسترسی داشته باشید می توانید بدون استفاده از وای فای برای استریم محتوا روی گوشی‌های موبایل اقدام کنید.

در صورت عدم استفاده از پلن‌ های نامحدود دیتا هنگام تماشای استریم ویدیو مصرف حجم اینترنت خود را در نظر بگیرید.

البته حجم اینترنت به میزان کیفیت محتوایی که پخش می شود بستگی دارد ولی به طور متوسط 5.8 گیگابایت برای هر ساعت تماشای ویدیو اینترنت لازم است بنابراین اگر دارای حجم 2 گیگابایت اینترنت هستید برای تماشای ویدیو این حجم از اینترنت کافی نمی باشد.

در این مورد تنها راه مدیریت مصرف اینترنت ، محدود کردن استفاده از داده ی مصرفی توسط گوشی هوشمند است که در صورت مصرف زیاد داده این مورد را به شما هشدار می دهد ، از این طریق می توانید مصرف داده ی خود را مدیریت و محدود سازید.


آمازن پرایم ، امازون ویدیو ، سایت امازون پرایم ، خرید امازون پرایم ، ساخت امازون پرایم ، آموزش ساخت اکانت امازون پرایم ، فیلم امازون پرایم
آمازون پرایم چیست ٬ آمازون پرایم ویدیو ٬ آمازون پرایم خرید ٬ خدمات آمازون پرایم ٬ فیلم آمازون پرایم ٬ آمازون پرایم در ایران ٬ شبکه آمازون پرایم ٬ برنامه آمازون پرایم
آمازون پرایم در ایران ٬ شبکه آمازون پرایم ٬ برنامه آمازون پرایم ٬ آمازون پرایم چیست ٬ آمازون پرایم ویدیو ٬ آمازون پرایم خرید ٬ خدمات آمازون پرایم ٬ فیلم آمازون پرایم