برنامه آمازون پرایم

آمازون پرایم چیست بخش دوم

سرویس آمازون پرایم

در بخش اول در مورد این که آمازون پرایم چیست و با عضویت در آن می توانید از چه مزایا و امتیازاتی استفاده کنید صحبت کردیم.

مطالب مرتبط:

آموزش تصویری ساخت اکانت فروشنده در آمازون

اکنون با ادامه ی امتیازاتی که سرویس آمازون پرایم در اختیار شما قرار می دهد با ما همراه باشید.

آمازون پرایم ویدیو

6. ویدیوی مورد نظر را روی گوشی خود دانلود کنید :

برای اینکه بتوانید در مصرف داده های تلفن همراه خود صرفه جویی کنید بهتر است ویدیوهای خود را به وسیله وای فای دانلود کنید و بعد به صورت آفلاین مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیوها در سرویس آمازون پرایم از دکمه Download استفاده کنید.

سایت آمازون پرایم

7. موزیک رایگان دریافت کنید:

شرکت آمازون برای پیشی گرفتن از رقبای خود ( اسپاتیفای یا پاندورا ،  گوگل ، اپل ، مایکروسافت ) تصمیم به انتشار سرویس پرایم موزیک گرفت .

از مشکلات این سرویس می توان به این نکته اشاره کرد که شرکت آمازون حدود دو میلیون قطعه موسیقی در این سرویس ارائه کرده است. قطعا در صورتی می توانید از این سرویس به صورت رایگان استفاده کنید که در سرویس پرایم عضویت داشته باشید.

آمازون موزیک آنلیمیتد amazon music unlimited

با عضویت در سرویس amazon music unlimited می توانید به بیش از ده ها میلیتون ایتم با پرداخت هزینه دسترسی داشته باشید.

مبلغ 0.99 دلار برای چهار ماه اول

هزینه ماهیانه برای اعضای پرایم 7.99 دلار و برای دیگر کاربران 9.99 دلار و در صورتی که دارای آمازون اکو باشید به 3.99 دلار افزایش خواهد یافت.

این نکته را در نظر داشته باشید که با پرداخت حدود 15 دلار در هر ماه می توانید همزمان 6 نفر از خدمات پرایم موزیک استفاده نمایید.

در تمامی پلن ها یک دوره ی 30 روزه رایگان نیز برای شما در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط :

خرید گیفت کارت آمازون

8. پرایم را به اشتراک بگذارید :

– اشتراک گذاری عضویت پرایم خود با یکی از اعضای خانواده ( یک شخص بالغ ) یا با چهار نفر از کودکان خود که از حساب کاربری آمازون برخوردار نیستند.

– اشتراک گذاری سرویس آمازون ویدیو با همین افراد

– امکان مخفی نگاه داشتن خریدهای خود از دیگر اعضای خانواده برای هدیه دادن یا استفاده از آن ها در فصل های تعطیلات

– استفاده از سرویس ارسال دوروزه‌ی کالا برای اعضایی که در اشتراک پرایم لینک شده اند امکان – پذیر می باشد.

نکته: در گذشته آمازون سعی بر این داشته که اعضای پرایم بتوانند عضویت خود را با چهار کاربر دیگر تقسیم کنند اما متاسفانه اخیرا این قابلیت از سمت آمازون لغو شده است.

جهت اشتراک گذاری پرایم مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا به بخش Manage Your Content and Devices بروید.
  • سپس گزینه Settings tab را انتخاب کنید.
  • روی عبارت Households and Family Library کلیک کنید.
  • در نهایت روی گزینه Invite an Adul کلیک کنید.

9. زودتر از بقیه به پیشنهادات ویژه دسترسی پیدا کنید :

دسترسی زود هنگام پرایم چیست ؟ طبیعتا کاربرانی که در سرویس امازون پرایم عضو باشند سریع تر می توانند به پیشنهادهای ویژه‌ی آمازون که در زمان های مختلف عرضه می شود نسبت به کاربران معمولی دسترسی داشته باشند.

زمان دسترسی کاربران پرایم به خدمات ویژه آمازون می تواند حدود  30 ثانیه زودتر از کاربران عادی باشد.

  1. مطالعه کتاب از طریق کیندل‌ فرست:

زمانی می توانید به کیندل فرست (Kindle  First) دسترسی داشته باشید که هم عضو سرویس پرایم باشید و هم یک دستگاه آمازون کیندل در اختیار داشته باشید. البته با دانلود اپلیکیشن کیندل روی دستگاه های مختلف نیز می توانید از این سرویس استفاده نمایید.

ماهانه تعداد 4 الی 6 کتاب توسط ویراستاران آمازون عرضه می شود که با عضویت در این سرویس می توانید آن ها را پیش خرید کنید. توجه داشته باشید دریافت یکی از کتاب ها برای شما رایگان خواهد بود.

جهت اینکه پیشنهادهای ویژه را از دست ندهید توصیه می کنیم در این سرویس ثبت نام کنید. پس از ثبت نام ،پیشنهادهای جدید ماهیانه به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

اگر به عنوان یک کاربر آمریکایی شناخته شده باشید و در سرویس پرایم ثبت نام کرده باشید می توانید به صورت نامحدود از خدماتی همچون پرایم ریدینگ به کتاب‌ها، مجلات، کمیک‌بوک‌ها و …دسترسی داشته باشید.

کتابخانه‌ی اهدایی مالکان دسترسی بیش از 800 آیتم مختلف را به شما می دهد . فقط کافیست از سخت‌افزار ساخت آمازون برخوردار باشید تا بتوانید آیتم‌های دلخواه خود را به صورت امانت دریافت و مطالعه کنید.

  1. آمازون فمیلی

خانواده های صاحب فرزند وعضو اشتراک پرایم می توانند از سرویس آمازون فمیلی استفاده کنند. کافیست در این سرویس ثبت نام کنند و از تخفیف های 20 درصدی که آمازون برای کاربرانش ارائه می کند بهره مند شوند. حتی می توانند از کوپن های اختصاصی استفاده کنند و برای فرزندان خود لوازم مخصوص کودکان خرید کنند.

  1. آمازون پرایم دانش آموزان :

آمازون پرایم برای دانش آموزانی که در حال تحصیل هستند آپشن ها و تخفیف های بسیاری در نظر گرفته است. علاوه بر این که استفاده از سرویس پرایم برای آن ها به مدت 6 ماه رایگان است، پس از اتمام دوره 6 ماهه نیز قادرند از تخفیف های 50 درصدی آمازون استفاده کنند.

در واقع دانش آموزان سالانه می توانند تنها با پرداخت 50 دلار از مزیت ها و تخفیف های ویژه ای که آمازون برای آن ها قرار داده است استفاده کنند.

توجه : به ازای دعوت هر دانش آموز به این سرویس از سمت شما ، 10 دلار جایزه دریافت خواهید کرد.

13 . ارسال کالا پس از ثبت سفارش:

در صورتی که مایل باشید سفارش خود را در همان روز تحویل بگیرید باید حداقل قیمت خرید شما 35 دلار باشد. برای سفارش بیش از یک میلیون کالا در بیش از 5000 شهر تنها با پرداخت 35 دلار در آمازون پرایم شرکت کنید.

توجه: کاربران جدید پرایم می توانند در اولین سفارش خود با ارسال کد 10PRIMENOW دلار تخفیف دریافت کنند.

14. کاربرد استفاده از سرویس آمازون پرایم ری‌ لود :

استفاده از سرویس آمازون پرایم ری‌لود برای افرادی مناسب است که ثبت سفارش آن ها در سایت امازون زیاد باشد بدین حالت که پس از استفاده از سرویس پرایم می‌توانند مبلغی به کارت‌های هدیه آمازون اضافه کنند و تا 2 درصد مبلغ خریدهایی را که از طریق این کارت‌ها انجام می‌شود را نیز دریافت کنند.

از این طریق می توانند تا سقف 196 دلار در خریدهای خود صرفه جویی کنند.

15. کاربرد استفاده از سرویس آمازون اسمایل smile Amazon

این سرویس مربوط به سرویس آمازون پرایم نمی شود اما استفاده از آن موجب می شود که شما با اطمینان 5/0 درصد از مبلغ خریدتان را صرف امور خیریه و کمک به نیازمندان کنید.

برای استفاده از سرویس آمازون اسمایل و ثبت سفارشات خود به سایت smile.Amazon.com مراجعه نمایید.


برنامه آمازون پرایم ٬ اکانت آمازون پرایم ٬ اکانت آمازون پرایم ٬ سایت آمازون پرایم ٬ آمازون پرایم در ایران ٬ اکانت آمازون پرایم ٬ پرایم دی آمازون
سایت آمازون پرایم ٬ آمازون پرایم در ایران ٬ اکانت آمازون پرایم ٬ پرایم دی آمازون ٬ برنامه آمازون پرایم ٬ اکانت آمازون پرایم ٬ اکانت آمازون پرایم