نرم افزار آیتونز اپل

کمپانی اپل در فروشگاه اپ استور انواع و اقسام برنامه ها ، اپلیکیشن ها ، نرم افزارها ، بازی ها و هر آن چه برای دستگاه های آیفون ، آیپد ، آیپاد یا مک استفاده می شود به صورت رایگان و غیر رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است تا بتوانند اطلاعات و رسانه های خود را بهتر مدیریت کنند.

حتی برای ریستور کردن پسورد آیفون ، استفاده از فایل های صوتی و تصویری نیز می توانید از آیتونز کمک بگیرید.

حتما بخوانید : فراموشی رمز اپل ایدی و ریستور آن

همانطور که می دانید نرم افزار چند رسانه ای آیتونز تنها نرم افزار تایید شده از سمت شرکت اپل است که همواره ورژن ها و آپدیت های جدید و بروز برای دستگاه های اپل خود عرضه می کند.

اکنون در این بخش می خواهیم شما را با ورژن نرم افزار 11 آیتونز آشنا کنیم :

انتشار نسخه 11 نرم افزار آیتونز همراه با خدمات ارائه شده در آن

به دلیل استفاده ی بیش از حد دارندگان دیوایس های قابل حمل آیفون ، مک و آی پد از خدمات اپل ، شرکت اپل نسخه 11 نرم افزار آیتونز را به بازار عرضه کرده است.

با انتشار نسخه آیتونز 11 ، اپل توانست طرفداران زیادی را جذب برنامه ی خود کند به طوری که آن را روی دستگاه خود نصب کرده و از امکانات جدید آن بهره مند شده اند.

به صورت جداگانه هر کدام از خدمات جدید اضافه شده در نسخه 11 آیتونز در قسمت ذیل توضیح داده شده است:

آلبوم های موسیقی در نسخه 11 آیتونز

علاوه بر اینکه ظاهر نسخه 11 نرم افزار اپل با دیگر نسخه های آیتونز متفاوت است ٬ از نظر امکانات نرم افزاری نیز خدمات جدیدی به آن اضافه شده که در دیگر نسخه های آیتونز دیده نمی شود .

همچنین اپل آلبوم های موسیقی در نسخه 11 آیتونز را در مرکزیت قرار داده و توجه بیشتری نسبت به دیگر خدمات ارائه شده در آن داشته است.

در نسخه 11 نرم افزار آیتونز اپل ، رابط کاربری برنامه از لحاظ گرافیکی تغییر یافته و باعث شده محیطی جذاب تر از قبل برای کاربران ایجاد کند.

همچنین تغییرات در لوگوی آیتونز نیز ایجاد شده که به صورت واضح به چشم می خورد.

Mini Player از قسمت های تغییر یافته بخش گرافیک نسخه 11 آیتونز است که با این تغییر انگیزه بیشتری را برای کاربران اپل فراهم کرده است.

تغییرات نسخه 11 آیتونز تنها به تغییرات گرافیکی محصور نمی شود و تغییراتی نیز در عملکرد آن رخ داده که منجر به بهبود عملکرد آیتونز شده است.

قابلیت آیکون Up Next در نرم افزار آیتونز 11

در نسخه 11 نرم افزار آیتونز ، آهنگ ها قبل از پخش ، امکان رؤیت دارند و همچنین در صورت انتخاب آهنگ مورد نظر می توانید برخی را از نوبت پخش خارج و ترتیب بعضی را نیز جا به جا کنید ، به این قابلیت Up Next گفته می شود.

آیکلود و قسمت محتوا

عملکرد آیکلود در نسخه 11 آیتونز به گونه ای طراحی شده که بتوانید ادامه ی ویدیوی پخش شده در آیفون را در ساعاتی بعد در آیپد دنبال کنید ، یعنی اگر شما در هر موقعیت زمانی قبل از اتمام فیلم خسته شدید و قصد داشتید ادامه ی فیلم را در زمان دیگر و در دستگاه دیگری مشاهده کنید ، آیکلود قسمت دیده شده ی فیلم را ذخیره می کند تا شما بتوانید بعدا به مشاهده ادامه ی فیلم بپردازید.

حتما بخوانید : افزایش حجم آیلکود

نسخه 11 آیتونز مجهز به قسمت جستجوی سریع محتواست یعنی شما قادر هستید محتوای دلخواهتان و هر آن چه که نیاز دارید را به صورت آنی در کتابخانه (Library ) آیتونز پیدا کنید.

خرید گیفت کارت آیتونز برای افرایش حجم آیکلود

اسکن کردن گیفت کارت در نسخه 11 نرم افزار آیتونز

در نسخه 11 آیتونز قابلیت اسکن کردن کد گیفت کارت آیتونز برای دارندگان مک مهیا شده است تا بتوانند به وسیله دوربین دستگاه مک و با استفاده از اسکن کد گیفت کارت افزایش موجودی در ایتونز را به راحتی انجام دهند.

استفاده از قابلیت های ذکر شده در مقاله ی فوق ، کاربران آیتونز را به سوی استفاده از امکانات و خدمات جدید اپل هدایت می کند. افرادی که از نسخه های قدیمی تر ایتونز استفاده می کنند با دریافت نسخه 11 نرم افزار آیتونز می توانند از امکانات جدید ایتونز استفاده کنند.


نسخه 11 ایتونز ،  دانلود نسخه ی 11 ایتونز ، دانلود ایتونز ورژن 11 ، دانلود نرم افزار آیتونز 11 ٬ آیتونز ورژن 11 ، آپدیت ایتونز 10 ، itunes 11
نرم افزار آیتونز  ٬ نرم افزار آیتونز اپل ٬ نرم افزار آیتونز 64 بیتی ٬ دانلود نرم افزار آیتونز 11 ٬ دانلود نرم افزار آیتونز اپل ٬  دانلود نرم افزار آیتونز 11
نرم افزار آیتونز برای آیفون ٬ دانلود نرم افزار آیتونز اپل  ٬ نرم افزار آیتونز ٬ دانلود نرم افزار آیتونز اپل ٬ دانلود نرم افزار آیتونز برای اپل
نرم افزار آیتونز برای گوشی اپل ‌٬ نرم افزار itunes اپل ٬ دانلود نرم افزار itunes apple  ٬ دانلود نرم افزار آیتونز 11