مفهوم ارز دیجیتال استراتیس stratis و کابرد آن

سرمایه گزاران در سراسر جهان به دنبال استفاده از ارزهای گوناگون دیجیتال هستند و بر سر اینکه روی کدام ارز سرمایه گزاری کنند تفاوت نظر بسیار است.

هدف اصلی ایجاد استریتیز ایجاد اپلیکیشن ها با فناوری بلاک چین است که این پلتفرم بر پایه بلاک چین سرویس دهی می شود و موسساتی که میخواهند به ساخت اپلیکیشن بپردازند این قدرت را برای آن ها فراهم خواهد کرد. این ویژگی استریتیز باعث تسهیل شدن روند کار و افزایش سرعت می شود.

با توجه به اهدافی که در تشکیل stratis در نظر گرفته شده است، امکان ساخت بلاک چین های مجزا با حالت خصوصی سازی برای کاربر را ایجاد می کند که توسط بلاک چین مرکزی ایمن سازی می شود و مشتریان Lite  و API قادر هستند از این بلاک چین های مجزا که قابلیت راه اندازی توسط سازمانهای سوم شخص را دارند ، با در نظر گرفتن نیاز خود به آنها دسترسی پیدا کنند.

اپلیکیشن های راه اندازی شده با بلاک چین بدون مصرف هزینه های داخلی انجام گرفته و در جهت نگهداری از زیربنای بلاک چین استفاده می شود.

شرکت ها و موسسات برای عملکردهای خود و تحقق بخشیدن تکنیک بلاک چین در موارد مختلف از استراتیس استفاده می کنند. درسال 2016 پلتفرم استراتیس به جهت تامین بودجه و توسعه و بازاریابی مورد استفاده قرار گرفت. فناوری stratis  معادل 915 بیت کوین که ارزش آن حدود 675 هزار دلار است که روز به روز بر قیمت آن افزوده خواهد شد.

در واقع استراتیس وظیفه فراهم کردن زیرساخت هایی برای موسسات و سازمان هایی است که هدفشان متحول کردن خود از طریق بلاک چین می باشد و همچنین وظیفه strat  ایجاد موقعیتی که توسعه دهندگان بدون نیاز به زیر ساخت، شبکه خود را پیشرفت و به اجرا در بیاورند.

مزیت به کارگیری strat در درجه اول ایجاد امنیت و اعتماد، سپس کم کردن هزینه های موجود، غیر قابل تغییربودن که خود از خصوصیت های بلاک چین است. امکان دارد سوال پیش آید که کجا وچگونه از این مزیت ها استفاده می کنند،  در بانک ها و اداره جات برای مبادلات مالی ازبرنامه های کاربردی این شبکه نسبت به کارایی بیشتر آن ها و همچنین نسبت به نیاز مشتریان خود از آن استفاده می کنند که می تواند نتایج مفید با کارآمد بهتر به دنبال داشته باشد.

کیف پول stratis :

برای بدست آوردن کیف پول های استراتیس به دلیل جدید بودن این ارز دیجیتال کیف پول های متعددی یافت نمی شود. با وجود نوین بودن این پلتفرم برای ذخیره کردن آن و انجام مبادلات رمزنگاری شده از کیف پول های در دسترس از جمله Ledger Nano S ، Breeze Wallet ، Stratis Electrum Wallet ، StratisX Wallet استفاده می کنند که قابلیت سرعت بخشیدن به انجام مبادلات را دارند.

مفهوم ارز دیجیتال استراتیس stratis و کابرد آن - 1

کیف پول StratisX Wallet به دلیل اینکه بلاک کامل را دانلود نمی کند از گنجایش پایین و سبک برخوردار است و به عنوان یک کیف پول، تمام ویژ گی های ایده آل برای ذخیره پول را داراست و همچنین قابلیت پاکسازی راحت توکن استراتیس را دارد.

کیف پول Ledger Nano S بهترین نوع کیف پول برای ذخیره سازی همه ارزها به ویژه بیت کوین ، اتریوم ، ریپل ، استریتیز و… می باشد و به خوبی از ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی می کند.

کیف پول  Breeze Wallet دو ارز بیت کوین و استراتیس را حمایت می کند و مبادلات مالی بین این دو پلتفرم را به انجام می رساند.

در کل کیف پول Breeze Wallet در جهت بهره برداری از stratis راه اندازی شده است که با استخراج PoS پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته است.

خرید و فروش stratis  :

برای دریافت و ارسال استراتیس ، دسترسی به آن کار راحتی نیست، پس بهتر است کوین های دیگر همچون LTC ، STRAT ، BTC که به شما تعلق دارد را مبادله کنید. از صرافی های معتبر برای خرید و فروش stratis می توان استفاده کرد.

قیمت stratis :

پلتفرم stratis جایگزین ارز بیت کوین شده که اوایل راه اندازی رشد شدیدی داشته است و پس از مدتی در حدود 9 دلار ثابت ماند.

اگر بخواهیم قیمت استراتیس را از قبل تا به امروز بررسی کنیم می توان گفت در تاریخ2017/12/ 19 قیمت  stratis ٬ 11.854 دلار و امروزه اگر 8.436  استراتیس دریافت کنید در کل به مبلغ 100 دلار خواهد بود که افزایش قیمت به وضوح مشخص است. پیش بینی شده اگر 5 سال در استراتیس سرمایه گزاری کنید حدود 235.79 درصد درآمد کسب خواهید کرد. حتی ممکن است افراد ثروتمندی که در حالت فعلی حدود 100 دلار سرمایه گزاری کرده اند تا سال 2022 سود آن ها به 335.79 دلار هم برسد.

سرمایه گزارانی که برای انتخاب نوع ارز رمزپایه دو دل هستند می توان به این موضوع اشاره کرد که STRAT به عنوان بهترین سرمایه گزاری طولانی مدت شناخته شده است که هر 3 دقیقه یک بار اطلاعات و مبالغ به روز رسانی خواهند شد.

بنابراین اگر به دنبال ارزی هستید که آینده ای روشن با سود زیاد در پیش داشته باشد STRAT گزینه مناسبی برای سرمایه گزاری می باشد. 


مفهوم ارز دیجیتال استراتیس ٬ ارز دیجیتال استراتیس stratis ٬ آشنایی با مفهوم ارز دیجیتال استراتیس ٬ ارز دیجیتال استراتیس stratis چیست ٬‌ نحوه استفاده از ارز دیجیتال استراتیس stratis ٬ آشنایی ارز دیجیتال استراتیس stratis ٬