معرفی بازی های ایکس باکس و انواع آن 

همانطور که می دانید ایکس باکس بازی های مهیج با عناوین مختلف را طراحی کرده است و این موضوع سبب شده ایکس باکس بتواند نظر اکثر نوجوانان و جوانان را به سمت بازی های هیجان انگیز وحیرت آور خود جلب کند.

نوع بازی های طراحی شده ، در قالب بازی های ماجراجویی و فکری می باشد که توانسته نه تنها نوعی سرگرمی برای کاربران ایجاد کند بلکه ماجراهای واقعی که ممکن است در جهان هستی انتخاب بیفتد را به صورت بازی به مخاطبین ارائه می دهد.

در این مقاله به چند مورد از بازی های هیجان انگیز ایکس باکس اشاره خواهیم کرد :

بازی    Alien Isolation

معرفی بازی های ایکس باکس - 1

Alien Isolation یکی از بازی های ارائه شده ی کنسول ایکس باکس است که با ماجرایی ترسناک برای بازیکنان خوف و ترس و هیجان ایجاد می کند.

این بازی به بازی های استراتژیک معروف است و توسط تیمی که به سبک استراتژیک همزمان، فعالیت می کنند ساخته شده است. این بازی ریشه در یک فیلم سینمایی معروف دارد.

خلاصه داستان Alien Isolation

این بازی طبق یک سری اتفاقات مخفی و در عین حال غیر عادی برنامه ریزی شده است که هدف آن ، حدس زدن عملکرد هوش مصنوعی این موجود خوفناک است. بازیکن باید موفق به فراراز دست این هیولای وحشتناک شود.

 این حقیقت آشکار است که مسئله ی فرار از  این هیولا ، غیرقابل پیش بینی است با این حال پیدا کردن این معما می تواند برای بازیکن لذت بخش باشد.

بازی Doom

معرفی بازی های ایکس باکس - 2

Doom با ایده هایی که در آن رعایت شده به یک بازی مدرن و فوق العاده جذاب تبدیل شده است و راز موفقیت آن پرهیز از کلیشه و عدم کسالت آن در هنگام بازیست.

Doom توانسته محبوبیت خود را در بین علاقه مندانش حفظ کند. این بازی یکی از بازی های نوآوری شوتر است که از بقیه بازی های از قبل طراحی شده قوی تر و سریع تر است.

هدف اصلی این بازی حرکت سریع و حمله مستقیم است که با توجه به جایگاه دشمن و در نظر گرفتن نوع حمله ی آن ، با هدف گیری دقیق ، تیراندازی را شروع می کنید.

 با جاخالی دادن و بدون اسلحه می توانید دشمن را از بین ببرید. حمله به دشمن بدون ابزار لذت خاصی را برای بازیکن به دنبال می آورد.

لیست بازی های ایکس باکس وان :

بازی ایکس باکس وان Battlefield 1

بازی ایکس باکس وان  Dark Souls 3

بازی ایکس باکس وان  Diablo 3: Ultimate Evil Edition

بازی ایکس باکس وان  Gears of War 4

بازی ایکس باکس وان  The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition

بازی ایکس باکس وان  FIFA 17

بازی ایکس باکس وان  Dishonored 2

بازی ایکس باکس وان  Divinity Original Sin

بازی ایکس باکس وان  Dragon Age: Inquisition

بازی ایکس باکس وان  Forza Horizon 3

بازی ایکس باکس وان  Dying Light: The Following Enhanced Edition

بازی ایکس باکس وان  Fallout 4

بازی ایکس باکس وان  Final Fantasy 15

بازی ایکس باکس وان Forza Motorsport 6

بازی ایکس باکس وان The Division

بازی ایکس باکس وان FAR CRY 4

بازی ایکس باکس وان Star Wars Bttlefront

بازی ایکس باکس وان Arkham Knight Btman 

و…

در این مقاله به توضیح تعدادی از این بازی ها و همچنین در ادامه نیز به توضیح چند مورد دیگر از بازی های ایکس باکس خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید .

لیست بازی های ایکس باکس وان  XBX ONE

بازی Battlefield 1

بعضی از بازی های ساخته شده، داستان های واقعی را به تصویر می کشند. بازی Battlefield 1 داستان جنگ جهانی اول را در قالب یک بازی اکشن به صورت اول شخص به نمایش می گذارد.

بازی Dark Souls 3

دنیای این بازی به حالت کاملا بی رحمانه و خشن طراحی شده است که هر چه به Level های بالاتر پیش می رود ترسناک تر٬ تاریک تر و سخت تر می شود.

بازی FIFA 17

این بازی همانطور که از اسمش پیداست در رابطه با فوتبال است که برای مخاطبینی که به بازی فوتبال علاقه مند هستند می تواند گزینه مناسبی باشد. FIFA 17 داستان محورست و اصل بازی روی جوانی تمرکز دارد که تازه به دنیای فوتبال قدم گذاشته است.

بازی Dishonored 2

کشتارهای مخفیانه به صورت پنهانی یکی از ویژگی های اصلی این بازی بشمار می آید.

بازی FAR CRY 4

ماجراجویی های بازی در هیمالیا رخ می دهد که  گیاهان و جانواران متنوعی به صورت طبیعی در آن مشخص است و به شکار حیوانات و استفاده از پوست آنان برای ساخت ابزار و وسایل اقدام می کنند.

بازی Forza Horizon 3

این بازی در رابطه با شن و گل و لای ها در دشت و صحرا ، ناحیه‌های مختلف از استرالیا ، خیابان‌های جدید و…که به شهرها و روستاهای ایتالیا و فرانسه برمی گردد ٬ می باشد .

علاوه بر آیتم های موجود در Forza Horizon 3،  پشتیبانی از HDR در کنسول Xbox One S گزینه ی دیگری برای جذاب ترشدن این بازی شده است.

بازی Fallout 4

داستان بازی ،شما را به کشف زمین های بایر برای ادامه ی بقای موجودات زنده  تشویق می کند و به ساخت سلاح های جنگی برای حمله به دشمن می پردازند.

بازی Star Wars Bttlefront

بازی Bttlefront از مجموعه بازی هاییست که قابلیت طبقه بندی شدن دارد و به جنگ با دنیای ستارگان و در جهت یافتن عمق گستردگی این دنیا حرکت می کند. این بازی از حالت کلیشه ای به دور است و برای بازیکن وضعیت خسته کننده ای ایجاد نمی کند.

بازی The Division

ماجرای این بازی درباره نتایج و فرجام های ناگوار یک پروژه تحقیقاتی مرگبار و کشنده در شهر نیویورک به صورت اکشن های تیراندازی است.

بازی Arkham Knight Btman 

معرفی بازی های ایکس باکس - ۳

اکثریت با نام بتمن آشنا هستید. این بازی کامپیوتری جلوه گاهی از ابر قهرمانانی است که شما را به مبارزه با دشمنان و حرکت به سوی حقایق پنهان شده سوق می دهد.

در این مقاله شما را با چند بازی ایکس باکس وان همراه با خلاصه ای کوتاه از آن آشنا کردیم. روشن است که اکثر ماجرای بازی ها در رابطه با کشف ماجراهای موجود در دنیای حقیقیست.

بازی های دیگر از کنسول XBX ONE :

  • بازی Diablo 3: Ultimate Evil Edition
  • بازی Forza Motorsport 6
  • بازی Final Fantasy 15
  • بازی Dying Light: The Following Enhanced Edition
  • بازی Divinity Original Sin
  • بازی Gears of War 4
  • بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition
  • و …

بازی ایکس باکس وان

اگر شما دارای کنسول ایکس باکس هستید می توانید از تمام بازی های مربوط به آن استفاده کنید و با خرید گیفت کارت ایکس باکس قادر به شارژ اکانت خود می باشید با مراجعه به سایت giftcard.ir می توانید خرید امن و اصل داشته باشید.

خرید گیفت کارت ارزان و قانونی را با ما تجربه کنید.


معرفی بازی های ایکس باکس ٬ معرفی بازی ایکس باکس ٬ معرفی بازی های ایکس باکس و انواع آن ٬ معرفی بازی ایکس باکس ٬ بازی ایکس باکس ٬ بازی های ایکس باکس ٬ معرفی ایکس باکس ٬ انواع ایکس باکس ٬ انواع بازی های ایکس باکس ٬ معرفی بازی ایکس باکس و چه بازی هایی دارد؟ ایکس باکس وان ٬ بهترین بازی های ایکس باکس ٬ آموزش و معرفی ایکس باکس ٬ بازی های ایکس باکس ٬ لیست بازی های ایکس باکس ٬ بهترین بازی های ایکس باکس 360 در سال ۲۰۱۷