معرفی بازی موبایل Wild Sky TD ، ( بازی وایلد اسکای تی دی )

اصل بازی موبایل Wild Sky TD ، مربوط به دفاع از قلعه ای است که بازیکنان وظیفه محافظت از آن در برابر حملات گابلین‌ ها را دارند.

خرید سی دی کی ، ایکس باکس و پلی استیشن

بازیکنان در پی دفاع از جزایر مختلف نبردهای هیجان انگیزی را تجربه می کنند. این بازی که با تم دفاع از قلعه و مبارزات پی در پی همراه است به کاربران اجازه می دهد بدون اتصال به اینترنت از بازی لذت ببرند.

بازی Wild Sky TD که مخصوص گوشی های موبایل با سیستم عامل های اندروید و آیفون طراحی شده است ساخت استودیو Wild Sky Dev بوده که مدتی است در دست کاربران موبایل قرار گرفته است.

در بازی Wild Sky TD با داستان پیچیده و درگیر کننده ای همراه نخواهید بود. هنگام حمله گابلین‌ها به جزیره های مختلف، نقش شما به عنوان دفاع کننده از جزیره آغاز می شود. شما به جای شخصیت قهرمان داستان قرار می گیرید و در برابر حملات گابلین‌ها که قصد دارند جزیره را نابود کنند از جزیره محافظت می کنید.

حتما بخوانید :

بهترین بازی های اندروید و آیفون

بازی موبایل Wild Sky TD دارای یک بخش تمرینی است که در ابتدای بازی به این مرحله وارد می شوید و به طور کامل نحوه بازی کردن، ویژگی‌های بازی و مهارت‌های قهرمان‌ها به شما آموزش داده می شود.

شروع بازی با ورود به اولین جزیره آغاز می شود . محیط بازی طوری طراحی شده است که در همان ابتدا ، مخاطب با آن ارتباط خوبی برقرار می کند.

دفاع از قلعه هدف اصلی بازی بشمار می آید ، بنابراین باید تمام قدرت خود را بکار بگیرید تا بتوانید از جزیره خود محافظت کنید در غیر این صورت گابلین ها موفق خواهند شد به حریم خصوصی شما وارد شوند و جزیره را نابود کنند.

از جذابیت های بازی می توان به سیستم چیدن ساختمان‌های تدافعی و استفاده از برج های مراقبت ، به کار گرفتن مهارت های مختلف ، استفاده از سرباز خانه ها ، سیستم الکتریسیته تسلا و همچنین بمب اندازها برای دفاع از جزیره خود اشاره کرد.

با کسب امتیاز می توانید از این ویژگی ها در بخش های دیگر محیط بازی نیز برای جلوگیری از حملات دشمن استفاده کنید زیرا گابلین ها در بعضی از مراحل از روش های پیچیده تری برای حمله استفاده می کنند.

بنابراین باید سیستم دفاعی قوی آماده کرده باشید تا هنگام حملات دشمن غافلگیر نشوید. برای ارتقای ساختمان ها، باید گابلین ها را نابود کرده و با کشتن گابلین ها در بازی پول کسب کنید.

هر چه سطح ارتقا در بازی بالاتر برود ویژگی‌های جدیدی برای ساختمان‌ها درنظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال در ارتقای سوم ، سربازخانه به شما هشدار می دهد که قدرت دفاعی سربازها به همراه ضربات آن‌ها را افزایش دهید که این ویژگی برای سایر ساختمان ها نیز وجود دارد.

مطالب مرتبط :

بازی موبایل Minion Valley Idle Strategy

کاراکترهای داستانی جدیدی که همان قهرمان های جهان بازی بشمار می آیند در طول بازی به شما معرفی می شوند که هر کدام مهارت مخصوص به خود را دارند و شما می توانید در هر مرحله از بازی هدایت این قهرمان ها را به عهده بگیرید.

نوار مهارت قهرمان ها زمانی کامل می شود که کاراکترهای داستانی گابلین‌ها و دشمنان را از پای در بیاورید. زمانی که نوار مهارت شما پر می شود راحت تر می توانید دشمنان را از بین ببرید.

به غیر از موارد ذکر شده ، موارد دیگری هم در گیم ‌پلی Wild Sky TD وجود دارند که بازیکن می تواند از آن ها در برابر حملات گابلین ها در جزیره استفاده کند.

چالش در جزیره اول و دوم به ندرت دیده می شود اما پس از ورود به جزیره سوم به بعد با چالش های بیشتری در بازی اندروید و آیفون Wild Sky TD رو به رو خواهید شد.

دیدگاه بصری در بازی موبایل Wild Sky TD :

اگر از دید بصری به بازی موبایل Wild Sky TD نگاه کنیم، بازی آیفون و اندروید Wild Sky TD ( وایلد اسکای تی دی ) در جایگاه مناسبی قرار گرفته است زیرا بازی از محیط یکنواخت و تکراری به دور است و این تنوع محیطی ، جذابیت زیادی به بازی داده است.

سازنده یک بخش لیدربرد نیز به بازی اضافه کرده است که برای استفاده از این بخش باید به اینترنت متصل باشید همچنین امکان پرداخت های درون برنامه ای در بازی Wild Sky TD نیز وجود دارد.

در صورتی که علاقه به بازی های داستان محور و المان های دفاعی از قلعه دارید، بازی Wild Sky TD می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.


معرفی بازی موبایل Wild Sky TD ، بازی اندروید Wild Sky TD ، بازی ایفون Wild Sky TD ، بررسی بازی Wild Sky TD ، دانلود بازی Wild Sky TD
بازی آسمان وحشی ، بازی وایلد اسکای تی دی ، دانلود بازی آسمان وحشی ، بررسی بازی وایلد تی دی اندروید ، بازی آسمان وحشی وایلد اسکای تی دی
معرفی بازی موبایل Wild Sky TD ، بازی موبایل Wild Sky TD ، بازی Wild Sky TD برای موبایل ، معرفی بازی موبایل وایلد اسکای تی دی
بازی Wild Sky TD برای موبایل ، معرفی بازی موبایل وایلد اسکای تی دی ، معرفی بازی موبایل Wild Sky TD ، بازی موبایل Wild Sky TD