سریال های جدید نتفلیکس در سال 2019

سریالهای جدید نتفلیکس

سریال های جدید نتفلیکس سال 2019 با ژانرهای علمی تخیلی ٬ کمدی ، ریالیتی شو و درام منتشر شد. Chambers نام سریالی است که برای نوجوانان تولید شده و شبیه به سریال 13 دلیل برای اینکه می باشد.

طبق آماری که از شبکه نتفلیکس بدست آمده مشخص است که کاربران زیادی از فیلم ها و سریال های این شبکه استقبال کرده اند.

با ما همراه باشید تا با جدیدترین سریال های نتفلیکس سال 2019 آشنا شوید.

خرید گیفت کارت نتفلیکس

  1. سریال کمدین هایی از جهان :

همانطور که از نام سریال مشخص است عده ای از کمدین های جهان به تعداد 47 نفر از 13 نقطه ی  جهان دور هم جمع شده اند و سعی دارند با اجرای شوخی ها و طنزهای خنده دار تماشاچیان را به وجد آورند.

البته از جذابیت های این سریال کمدی، می تواند استفاده از 8 زبان مادری مختلفی باشد. ناگفته نماند سریال کمدین هایی از جهان اولین فیلمی است که مربوط به یک برنامه استند آپ می باشد.

  1. سریال When Heroes Fly:

سریالهای جدید نتفلیکس

اگر به دنبال یک سریال درام هستید پیشنهاد می شود سریال When Heroes Fly را تماشا کنید. سریال When Heroes Fly در فارسی به معنای “وقتی قهرمانان پرواز می کنند ” است.

موضوع داستان مربوط به 4 نیروی سرباز اسرائیلی است که سال های پیش در کنار هم ماموریت های مختلفی را به سرانجام می رساندند اما مدتی از هم دور می شوند تا اینکه پس از 11 سال برای یکبار دیگر برای اجرای ماموریتی مهم در کلمبیا با هم متحد می شوند.

  1. سریال پادشاهی :

بیماری طاعون در گذشته گریبان گیر بسیاری از کشورها بوده است این سریال کره ای مربوط به فراگیری بیماری طاعون در همان زمان است.

داستان فیلم مربوط به شاهزاده ایست که کشورش با بیماری طاعون ، گرسنگی و مرگ همراه شده و برای اینکه بتواند جلوی پیشرفت این بیماری را بگیرد به دنبال پیدا کردن راه حلی برای درمان این بیماریست.

بهترین فیلم های نت فلیکس در سال 2018

  1. سریال عروسک روسی :

ناتاشا لیون از بازیگران معروف و شناخته شده در سراسر جهان می باشد. در سریال عروسک روسی، او نقش اصلی این سریال را بازی می کند و علاوه بر این ٬ به عنوان تهیه کننده به همراه لیزلی لند و امی پولر نیز ایفای نقش می کند.

این سریال کمدی به عنوان بهترین فیلم های سال 2019 شناخته شده که ناتاشا لیون در نقش یک زن تنها امور روزمره زندگی را به صورت مکرر هر روز تکرار می کند. برای مثال، هر روز در مهمانی ها حضور پیدا می کند، مرگ را تجربه می کند و دوباره روز بعد زنده می شود!

  1. سریال The Umbrella Academy :

سریالهای جدید نتفلیکس 1

داستان سریال The Umbrella Academy جمعی از پسرانی را نشان می دهد که در جستجوی علت مرگ پدرشان هستند. این سریال از داستان های یک رمان به همین اسم برگرفته شده که می توان آن را یکی از سریال های کمیک بوک نتفلیکس دانست.

در واقع این خانواده را می توان یک خانواده ابر قهرمان یعنی پسران فضایی دانست که با نام های The Rumour ، The Boy ، The Séance ، The Kraken و The White Violin در داستان معرفی شده اند.

  1. سریال Turn Up Charlie :

ادریس البا از بازیگران مشهور و خوش تیپ سال 2018 در این سریال کمدی مدت زمان آن 30 دقیقه است ٬ بازی می کند. داستان با نمایش یک دی جی شروع می شود که در حیطه کاری خود با شکست روبرو شده و سعی دارد برای مشهور شدن دوباره شانس خود را امتحان کند.

در همین حین ، از دختر دوست چند ساله اش که 11 سال بیشتر سن ندارد مراقبت می کند.

  1. سریال Chambers :

کاربرانی که به فیلم های درام علاقه مندند تماشای سریال Chambers می تواند برای آن ها گزینه مناسبی باشد. این فیلم با هنرمندی اماتورمن ( نقش مادر شخصیت اصلی داستان ) و تونی گلدوین اجرا شده است.

داستان در مورد پسر جوانی است که قلب او دچار مشکل می شود و در همین حین قلبی به او اهدا می گردد ٬ از اتفاق قلبی که به او اهدا می شود قلب شخصی شیطانی و خبیث است.

نکته : پیش بینی شده ساختار فیلم شبیه به سریال 13 دلیل برای اینکه می باشد.

نحوه عضویت و ساخت اکانت در نت فلیکس

  1. سریال Dead to Me :

سریالهای جدید نتفلیکس 2

طنز سیاه یا کمدی تاریک به جنبه‌های منفی زندگی می‌پردازد و سعی می‌کند طوری با آن‌ها شوخی کند که غیرمنتظره و تکان‌دهنده باشد همچنین کمدی های تاریک نیز نوعی دیگر از ژانرهای کمدی هستند که در این فیلم با کمدی هایی از این قبیل رو به رو هستیم.

داستان سریال رابطه دوستی نامطلوب میان دو دختر را نشان می دهد.

  1. سریال V-Wars :

داستان سریال ، حول محور داستان های خون آشام رقم میخورد و بر اساس سری کمیکهای مبرلی است . از بازیگران مشهور و محبوب که در این سریال نقش بسزایی را ایفا می کنند ، سامرهالدر نام دارد که این داستان را روایت می کند.


سریالهای جدید نتفلیکس ٬ سریالهای جدید شبکه نتفلیکس ٬ دانلود سریال های جدید نتفلیکس ٬ سریالهای جدید نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ ٬ سریالهای جدید شبکه نتفلیکس
سریال های جدید نتفلیکس ٬ سریال های جدید netflix ٬ فیلم های جدید netflix ٬ سریالهای جدید شبکه نتفلیکس ٬ دانلود سریال های جدید نتفلیکس ٬ دانلود سریال های جدید netflix
دانلود فیلم های جدید netflix ٬ سریالهای جدید نتفلیکس ٬ سریال های جدید نتفلیکس ٬ سریالهای جدید شبکه نتفلیکس ٬ سریال های جدید netflix  ٬ سریالهای جدید نتفلیکس در سال ۲۰۱۹