ارز دیجیتال بایتوم Bytom چیست :

طبق تحقیقات و گزارشات بدست آمده، بایتوم برنامه ایست برای مدیریت فناوری بلاک چین که تقریبا سیستم اجرایی و کارکرد آن با ساختار سازمان دولتی یکسان است اما در انجام عملیات داخلی متفاوت می باشد و به عنوان یک پروتکل برای دارایی های دیجیتالی توسعه یافته به کار می رود.

BTM مخفف کلمه Bytom می باشد و از آن می توان برای کسب در آمد آسان و سرمایه بیشتر استفاده کرد.

دلیل تشکیل بلاک چین بایتوم Bytom چیست

بلاک چین بایتوم نوع جدید از ساختارهای سازمانی و مالکیت حقوقی را ارائه می دهد که توسط تکنولوژی بلاک چین به صورت غیر متمرکز ایجاد شده است.

به جهت اینکه برنامه نویسی و پشتیبانی موفق برای قراردادها ایجاد شود پروژه BTM به گونه ای طراحی شده است که امضا از بقیه اطلاعات موجود در یک تراکنش متمایز باشد.

چگونه می توانیم از پروژه بایتوم استفاده کنیم

ارز دیجیتال بایتوم Bytom - 1

برای ایجاد یک ارتباط دو سویه به صورت زنجیره ای پروژه Bytom می تواند گزینه مناسبی برای استفاده باشد.

مبادلات مالی و توزیع سود برای سرمایه گزاری یکی دیگر از کاربردهای ارز دیجیتال Bytom بشمار می آید.

قیمت لحظه ای BTM  و خرید و فروش ارز Bytom :

با توجه به نوسانات و متغیر بودن ارزش BTM ٬ هر لحظه قیمت آن رو به کاهش یا افزایش است. برای خرید و فروش بایتوم باید قیمت دقیق آن را از سایت های خارجی فروش Bytom بدست آورید.

همچنین قیمت تقریبی بایتوم را می توانید از سایت https://coinmarketcap.com/ مشاهده نمایید. در حال حاضر ارزش آن 0.516419 دلار می باشد.

هدف ارز بایتوم

در واقع هدف بایتوم متصل کردن دنیای فیزیکی با دنیای دیجیتال است که این پروژه می تواند شبکه ای غیر متمرکز ایجاد کند که در آن دارایی های دیجیتال و فیزیکی مختلف ثبت و مبادله شود.

هدف ارز دیجیتال بایتوم Bytom تبدیل شدن به بزرگ ترین پلتفرم بلاک چین عمومی اختصاص یافته در جهان است. BTM قصد دارد نقدینگی و امنیت را افزایش دهد