حساب پی پال چیست ؛ حساب پی پال در ایران

اطلاعاتی که هنگام افتتاح حساب پی پال به آن نیاز دارید:

افتتاح حساب پی پال

همان طور که می دانید افتتاح حساب پی پال برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم توسط ایالات متحده امریکا جهت خرید و پرداخت های اینترنتی ، امروزه امری سخت و پیچیده شده است.

با وجود سخت گیری ها و محرومیت هایی که کاربران ایرانی با آن روبرو هستند با این حال شرکت هایی در ایران وجود دارند که استفاده از حساب پی پال را برای کاربران ایرانی آسان کرده اند.

با افتتاح حساب پی پال می توانید خرید های آنلاین خود را بدون رویت و در دست داشتن فیزیکی کارت بانکی پرداخت نمایید.

انواع حساب پی پال :

  1. Personal
  2. Premier
  3. Business
  4. Student

برای ساخت اکانت پی پال ، نوع حساب خود را مشخص کنید و به دبیت کارت، کارت اعتباری یا حساب بانکی خود متصل شوید. سپس تنظیمات و گزینه های مورد نظر را انتخاب کنید.

  • برای مصرف شخصی خود اگر قصد خرید و فروش کالا را با حساب خود دارید می توانید از حساب Personal استفاده کنید.
  • برای تجارت و خرید و فروش کالاهای زیاد پیشنهاد می شود معاملات خود را از طریق حساب Premier یا Business انجام دهید.
  • همانطور که از نام حساب Student مشخص است دانش آموزان یا دانشجویان می توانند از طریق این حساب از خانواده هایشان برای دریافت هزینه های تحصیل یا موارد دیگر درخواست وجه کنند و از همین حساب برداشت نمایند.

توجه : نکته ی قابل توجه این است که حساب پی پال ، قابل ارتقا و قابل تغییر می باشد.

پی پال چیست

با داشتن یک حساب پی پال Pay pal می توانید از خدمات زیر بهره مند شوید .

  • خرید هاست یا سرور
  • خدمات نقل و انتقال وجه
  • و …

علاوه بر خرید محصولات آنلاین از فروشگاه های اینترنتی و انتقال وجه به حساب دیگران ، پی پال امکان پرداخت کمک های مالی به بنگاه های خیریه را نیز برای شما فراهم کرده است.

استفاده از حساب پی پال در ایران :

حساب پی پال در ایران

کاربرانی که قصد افتتاح حساب پی پال در ایران را دارند به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. افرادی که قصد خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی را دارند مثلا برای مدت یک بار در ماه.
  2. و افرادی که مرتبا با حساب پی پال کار می کنند.

پیشنهاد ما به گروه اول که استفاده ی چندانی از حساب پی پال ندارند و تنها به خرید اندک در ماه بسنده می کنند این است که از گیفت کارت ها یا مستر کارت هایی استفاده کنند که در سایت های معتبر به فروش می رسد . پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی گیفت کارت که اولین و معتبر ترین فروشگاه اینترنتی در این زمینه است را پیشنهاد میکنیم.

اما در رابطه با دسته دوم که با افتتاح حساب پی پال درآمد زایی می کنند یا می خواهند خرید های اینترنتی خود را بدون واسطه انجام دهند ، استفاده از حساب پی پال می تواند برای آنان موثرتر باشد.

نحوه افتتاح حساب پی پال

چگونه می توانید حساب پی پال باز کنید؟

در صورتی که می خواهید یکی از شرکت های معتبر در این زمینه برای شما افتتاح حساب پی پال را انجام دهند حداقل سن شما باید 18 سال تمام باشد .

برای افتتاح حساب ، داشتن و ارائه پاسپورت هم الزامی است اما در صورتی که پاسپورت ندارید می توانید پاسپورت فردی از نزدیکان خود را که وکالت آن را بر عهده دارید استفاده نمایید.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

لیمیت شدن حساب پی پال

مدارک لازم برای از لیمیت خارج کردن حساب پی پال ٬ رفع لیمیت پی پال :

برخی از شرکت ها هنگام افتتاح حساب بانکی پی پال مدارکی همچون قبض به همراه آدرس استیجاری و راهنمایی های لازم برای چت و مکالمه با پی پال در اختیار شما قرار خواهند داد .

تا هر زمان که حساب شما توسط کمپانی پی پال لیمیت شد بتوانید با ارائه مدارک به شرکت پی پال حساب خود را از لیمیت خارج کنید.

نکته: در صورتی ارائه این مدارک برای شما موثر خواهد بود که قوانین پی پال را نقض نکرده باشید.

چقدر زمان برای افتتاح حساب پی پال نیاز است؟

زمان مشخصی برای افتتاح حساب پی پال وجود ندارد و هر شرکت بنا به شرایط و قوانین خود مدت زمانی برای آن را تعیین می کنند.

بهتر است بدانید که با استفاده از حساب پی پال نمی توان ویزا کارت هایی را که روی حساب صادر می شود را شارژ کرد. کارت هایی که به حساب متصل می شوند فقط یکبار قابلیت شارژ شدن دارند و شارژ مجدد آن ها غیر ممکن است.


افتتاح حساب پی پال ٬ حساب پی پال چیست ٬ افتتاح حساب پی پال رایگان ٬ افتتاح حساب پی پال برای ایرانیان ٬ حساب پی پال در ایران ٬ افتتاح حساب پی پال وریفای شده از امریکا
افتتاح حساب پی پال آلمان ٬ افتتاح حساب پی پال بیزینس ٬ حساب پی پال چیست ٬ افتتاح حساب پی پال ارزان ٬ افتتاح حساب پی پال وریفای ٬ حساب پی پال در ایران
افتتاح حساب پی پال مشهد ٬ 
افتتاح حساب پی پال اروپا ٬ حساب پی پال در ایران ٬ افتتاح حساب پی پال وریفای با مدارک معتبر ٬ حساب پی پال برای ایرانیان ٬ حساب پی پال چیست
حساب پی پال وریفای شده رایگان ٬ 
حساب پی پال هک شده ٬ حساب پی پال مجازی ٬ حساب پی پال در ایران ٬‌ حساب پی پال رایگان ٬ حساب پی پال چیست ٬ حساب پی پال چیست
حساب پی پال در ایران ٬ حساب پی پال رایگان