گوگل پی چیست

Google Pay چیست

در فوریه سال 2018، گوگل اعلام کرد که تمام روش های مختلف پرداخت را جهت ساده کردن پرداخت های آنلاین در یک نام تجاری، به نام Google Pay معرفی خواهد کرد.

Google Pay یک کیف پول دیجیتال و سیستم پرداخت آنلاین است که توسط کمپانی گوگل برای پرداخت درون برنامه و هزینه های خرید با تلفن همراه طراحی شده است و کاربران را قادر می سازد تا با گوشی های اندروید، پرداخت های خود را انجام دهند.

برنامه Google Pay به صورت رایگان از Store Google Play قابل دانلود است. پس از بارگیری برنامه از استور گوگل، کاربر یک شماره شناسایی شخصی (PIN) چهار رقمی برای مدیریت در حساب Google Pay خود ایجاد می کند.

پین یا همان شماره چهار رقمی ٬ دسترسی به کیف پول گوگل پی را در تلفن همراه کاربر تأیید می کند.

حتما بخوانید :
حذف اطلاعات حریم خصوصی از گوگل پلی

Google Pay ، یکی از راه های عالی برای ارسال پول به دوستان است که اکثر بانک ها در بعضی از کشور ها آن را پشتیبانی می کنند.

به نظر می رسد شرکت گوگل قصد دارد یک ویژگی جدید برای پرداخت آسان تر به خدمات خود اضافه کند و بر اساس گزارش جدید به دست آمده از توسعه دهندگان XDA می توان به این نتیجه رسید که گوگل قصد دارد کدهای QR را به عنوان راهی برای شروع پرداخت یکپارچه به حساب کاربری اضافه کند.

حساب Wallet ٬ حساب google wallet

هنگامی که حساب Wallet ایجاد می شود، کاربران می توانند به دو حساب بانکی متصل شوند.

پول دریافت شده ، به حساب Google Pay Balance واریز می شود و تا زمانی که کاربر تصمیم به پرداخت پول به یک حساب کاربری دیگر نداشته باشد، وجه در آنجا محفوظ خواهد ماند.

آیا Google Pay با Android Pay تفاوت دارد ؟

برنامه Google Pay یک طراحی جدید از Android Pay است که امکانات جدیدی به آن اضافه نشده است و تنها صفحه اصلی جدید Google Pay به شما اختصاص داده می شود.

با استفاده از Google Pay می توانید تمام خریدهای اخیر خود را که از فروشگاه های متصل به این سرویس داشته اید، مشاهده فرمایید.

به طور کلی می توان گفت Google Pay یک برنامه و طراحی مجدد از برنامه Google Wallet است که توسط کمپانی گوگل برای کاربران ایالات متحده و بریتانیا راه اندازی شده که بتوانند برای ارسال و درخواست پول نیز از آن استفاده کنند.

Google Pay به طور رسمی یک فروشگاه مجازی برای خرید و روش پرداخت است. بنابراین قادر هستید با کارتهای ذخیره شده در حساب گوگل خود از Chrome یا Google Assistant محصول دلخواه خود را خریداری کنید.

سرویس پرداخت Tez

گوگل طی یک سال پیش Tez را به عنوان یک سرویس پرداخت در هند راه اندازی کرد.

اما اکنون به نظر می رسد بخشی از آن شامل بازپرداخت Tez به Google Pay است که آن را با خدمات پرداخت دیگر گوگل مطابقت می دهد. با این وجود ، گوگل قصد دارد Tez را به یک برنامه کاملا برجسته تبدیل کند که بتواند برای همه موارد پرداختی در هند استفاده شود.

Tez پس از راه اندازی ، تنها به پرداخت های مبتنی بر بانک اختصاص داده شد، اما مدتی بعد ، گوگل لایحه و پرداخت هزینه های ابزار را به سرویس اضافه کرد.

طبق گزارش Economic Times ، گوگل ویژگی های پرداخت های کم و ناچیز را به صورت آنلاین ٬ آفلاین و وام های کوچک اضافه می کند و این سرویس (Tez) را در رقابت با موارد مشابه ZestMoney قرار می دهد.

برای خرید گیفت کارت Google Paly کلیک کنید

برای این ، گوگل با تعدادی از بانک های محلی، از جمله بانک HDFC ، ICICI Bank ، بانک فدرال و Kotak Mahindra Bank، مشارکت کرده است که طی چند ثانیه از طریق برنامه به مشتریان وام های از پیش تایید شده را بدهد.

اساسا این به معنای اضافه کردن ویژگی های Tez به Google Pay در سایر نقاط آسیا است که نیازمند مشارکت و محلی سازی جدید است.

Google Pay Send چیست ؟

Google Pay Send یک سرویس پرداخت همگرا است که توسط Google ایجاد شده است که به مردم اجازه می دهد تا از یک تلفن همراه یا لپ تاپ بدون ارسال هزینه ، پول دریافت کنند.

در واقع با استفاده از Google Pay ، می توانید به حساب یکدیگر پول انتقال دهید.

برای ارسال پول، ابتدا کاربر Google Pay ، باید به آدرس ایمیل یا شماره گیرنده وارد شود. سپس گیرنده باید شماره تلفن یا آدرس ایمیل را به حساب بانکی پیوند دهد تا بتواند به این وجه دسترسی پیدا کند.

اگر گیرنده حساب ، Google Pay داشته باشد ، وجه به طور مستقیم به این حساب ارسال خواهد شد.


google pay چیست؟ ، برنامه ی google pay چیست ، خدمات google pay چیست ، راهنمای گوگل پی ، گوگل پی چیست ، راهنمای google pay
دانلود برنامه ی google pay ، پرداخت با گوگل پی ، google pay apk ، google pay send ، سرویس گوگل پی ، google pay app download
ساخت حساب wallet google ٬ ساخت حساب wallet ٬ wallet google ٬ google pay send ٬ دانلود برنامه ی google pay ٬ حساب wallet google
Google Pay Send چیست ٬ Google Pay چیست ٬ گوگل پی چیست ٬ ساخت حساب google wallet ٬ Google Pay Send چیست