مفهوم ارز دیجیتال ویچین VeChain چیست

نماد اختصاری ویچین ، VEN می باشد. ویچین برای توسعه صنایع مختلف توسط تعداد بیشماری از توسعه دهندگان بنیان گذاری شده که به صورت یک پلتفرم غیرمتمرکز بر پایه بلاک چین تنظیم شده است. محصولات نفیس ، کشاورزی و نوشیدنی ها صنایعی هستند که ویچین راه اندازی کرده و مورد حمایت خود قرار داده است.

در واقع VeChain یکی از شبکه های بلاک چین است که برای اطلاعات و محصولات در سراسر جهان طراحی شده است. VEN یکی از امیدوار کننده ترین سیستم عامل برای مبادله غیرمتمرکز در اطلاعات و محصولات است .

 ارز دیجیتال ویچین VeChain - 1

ویچین در فضای مجازی رشد بی نظیری داشته و طبق آماری که بدست آمده پیش بینی شده به دلیل رشد شدید آن، امکان دارد نرخ آن روز به روز افزایش یابد.

VEN از امنیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل تا به امروز هیچ هکری نتوانسته ارز دیجیتال ویچین را هک کند.

ارز دیجیتال ویچین VeChain در بازار ایران

همانطور که می دانید ارزهای دیجیتال هنوز به طور کامل در بازار ایران شناخته نشده است و تنها افراد کمی از سرمایه گزاران از وجود این ارزها اطلاع دارند.

حتی ارزهای رمزپایه مهم مانند بیت کوین که پادشاه تمام ارزها بشمار می آید به طور وضوح در ایران شناخته نشده و جا دارد تا عوام را از وجود این ارزها و نوع کاربرد آن ها در صنعت اقتصاد آشنا کنیم.

در ایران انتقال پول و مبادلات مالی از طریق کارت های اعتباری انجام می گیرد ، در صورتی که با استفاده از بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال می توان تبادلات مالی را با سرعت زیاد و زمان کمتر انجام داد.

قیمت ارز دیجیتال VeChain

خرید ارز دیجیتال ویچین VeChain :

اگر قصد خرید یا فروش ویچین را دارید باید نرخ دقیق آن را از سایت های خارجی دریافت کنید.

توجه داشته باشید به دلیل تغییرات لحظه ای ویچین VeChain باید برای خرید یا فروش، نرخ دقیق را از صرافی ها یا از سایت های معتبر دریافت کنید. اکنون به قیمت بازار امروز قیمت ویچین 2.60 دلار می باشد.

برای خرید ارز دیجیتال ویچین باید واحد پولی خود را به دلار و سپس دلار را به ارز VeChain تبدیل کنید.

اگر به دنبال سود کلان هستید ، پیشنهاد ما به شما عزیزان سرمایه گزاری از طریق ارز دیجیتال ویچین است زیرا با رشد چشمگیری که VEN داشته است پیش بینی شده برای سرمایه گذاری ارز مناسبی باشد.

فروش ارز ویچین VeChain :

برای تبدیل ویچین به پول خود (تومان) یا در واقع همان فروش ویچین در هر زمان می توانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانک ایران انتقال دهید.

اطمینان داشته باشید زمان فروش ویچین و تبدیل آن به دلار یا به تومان چه در ایران و چه در خارج قیمت بدست آمده به دلیل تغییر لحظه ای قیمت آن تا حدودی متفاوت است.

کیف پول ویچین

هنگامی که قصد خرید ویچین داشته باشید باید به ذخیره و نگهداری آن فکر کنید. برای ذخیره سازی اطلاعات ویچین نیاز به کیف پول مناسب دارید.

بهترین کیف پول یا والت VeChain عبارت اند از:

  1. MyEtherWallet
  2. Parity
  3. Ethereum Mist DApp
  4. Ledger Wallet
  5. MetaMask
  6. Trezor
  7. Ledger Wallet

 کیف پول های ارائه شده برای امنیت بیشتر به صورت آفلاین اطلاعات را نگهداری می کنند.

تبدیل ارز دیجیتال VeChain به ارزهای دیگر چگونه است؟

اگر کاربر ایرانی هستید و میخواهید ارز VEN را به تومان تبدیل کنید، این تبدیل فقط در سایت های ایرانی انجام می گیرد اما برای تبدیل ارز دیجیتال VeChain به ارزهای دیگر همچون بیت کوین در همه سایت ها امکان پذیر می باشد.

نکته: این نکته را به خاطر بسپارید جهت تبدیل ارز ویچین به ارزهای دیگر ، کیف پول مبلغی را از موجودی به عنوان کارمزد کم می کند. حال هر چه میزان مبلغ کسر شده بیشتر باشد نقل و انتقالات با سرعت بیشتری انجام می گیرد.

از چه طریق ارز دیجیتال VeChain دریافت کنید :

برای پول دار شدن و کسب درآمد بیشتر، بهترین راه دریافت ارز ویچین و استخراج آن ، از طریق دستگاه های ماینر ویچین انجام می گیرد.

با دریافت ویچین رایگان ، آن را به صورت رایگان به کیف پول ویچین خود انتقال دهید.

در حقیقت ویچین به دنبال توسعه و پیشرفت صنایع پرکاربرد در جهان است که بتواند این صنعت را در جهان هستی به بالاترین استفاده برساند. بنابراین ارز ویچین می تواند گزینه مناسبی برای پیشرفت صنعت باشد به همین دلیل عده ی زیادی به این ارز رو آورده اند.