گیم پس یک ماهه

گیم پس ایکس باکس ( game pass xbox ) یک ماهه

گیم پس ایکس باکس یکی دیگر از سرویس های شگفت انگیز مایکروسافت است که تعداد علاقمندان آن بصورت میلیونی در حال افزایش هستند. برای شناخت بیشتر این سرویس، مطلب را تا انتها بخوانید.

یکی از سرویس های ارزشمند مایکروسافت که این اواخر بسیار شهرت یافته است و روز به روز محبوبیت آن بیشتر می شود، سرویس گیم پس ایکس باکس است.

این سرویس امکانات و قابلیت های شگفت انگیزی را در اختیار علاقمندان به بازی و سرگرمی قرار می دهد که در نوع خود بی نظیر است.

خدمات سرویس مایکروسافت هر روز بیشتر و بیشتر می شود از این رو کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن می تواند برای هر گیمر و فرد عاشق بازی های آنلاین جذاب باشد.

ویژگی های بسیار مهم گیم پس ایکس باکس

  • با استفاده از اپلیکیشن مخصوص گیم پس ایکس باکس شما می توانید در هر زمان ٬ فرمان دانلود بازی های موجود در این سرویس را داده و بازی مورد نظر را در گوشی خود انجام و گیم پس را کنترل نمایید.
  • این سرویس به شما این امکان را می دهد که بازی ها را preload پری لود نمایید.
  • هر ماه چند بازی جدید به سرویس شما اضافه خواهد شد که جذابیت این سرویس را صد چندان می نماید.

پیشنهادهای شگفت انگیز کدهای بازی ایکس باکس را از دست ندهید.

نحوه خرید گیم پس ایکس باکس ، گیم پس یک ماهه ٬ گیم پس 1 ماهه

گیم پس یک ماهه

گیم پس های ایکس باکس در قالب گیم پس 1 ماهه، 3 ماهه و 6 ماهه عرضه می شوند. هر کدام از این گیم پس ها قابلیت های جداگانه ای داشته و برای موارد متفاوتی می توانید از آنها بهره مند گردید. اما قبل از هر چیزی باید با نحوه خرید گیم پس ایکس باکس آشنا شوید.

برای تهیه ی این سرویس مایکروسافت شما می توانید گیفت کارت گیم پس ایکس باکس را بطور مستقیم از سایت های خارجی و یا سرویس های ارائه دهنده ایرانی خریداری نمایید. اما نکته مهم این است که خرید این گیفت کارت با کارت های بانکی داخل ایران امکان پذیر نیست.

آموزش و نحوه اطلاع از کشور اکانت ایکس باکس

اگر از سرویس دهنده های ایرانی این گیفت کارت را تهیه کنید قطعا می توانید راحت تر خرید خود را انجام دهید چرا که آنها خود بصورت آنلاین خرید را برای شما انجام خواهند داد.

اما چنانچه خود برای تهیه ی گیفت کارت گیم پس ایکس باکس اقدام نمایید لازم است حداقل یک مستر کارت مجازی 10 دلاری در دست داشته باشید تا بتوانید پرداخت های آنلاین را از طریق پی پال یا سایر درگاه های بانکی موجود انجام دهید.

در هر صورت برای تهیه این سرویس شما باید اشتراک ویژه مایکروسافت را که همان گیفت کارت گیم پس ایکس باکس است را خریداری نمایید تا این سرویس برای شما فعال گردد.

پس از فعال شدن سرویس شما می توانید بصورت نامحدود بازی های دلخواه خود را که در این سرویس قرار دارد دانلود نموده و از آنها لذت ببرید.

جهت خرید گیم پس ایکس باکس یک ماهه کلیک کنید

نکته مهم درباره گیم پس ایکس باکس game pass xbox

قبل از هر چیزی یک نکته حائر اهمیت وجود دارد که باید به آن توجه کنید. در حین خرید این سرویس دقت کنید که گیم پس ایکس باکس با گیفت کارت های گلد ایکس باکس کاملا متفاوت است.

این گیفت کارت ها برای بازی های آنلاین و مولتی پلیر بکار می روند ولی گیم پس ایکس باکس این قابلیت را ندارد.

بنابراین باید در حین خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید و چنانچه می خواهید بازی های گیم پس ایکس باکس را بصورت مولتی پلیر انجام دهید باید بصورت جداگانه اشتراک XBOX LIVE GOLD را خریداری نمایید.

اما نکته جالب توجه دیگر این است که گیم پس ها را می توانید در سه حالت خریداری نمایید که بصورت یک ماهه ٬ سه ماهه و شش ماهه می باشد.

البته اکثر کاربران تمایل دارند که از گیم پس های یک ماهه استفاده نمایند اما مایکروسافت تعداد دفعات استفاده از گیم پس ایکس باکس یک ماهه را محدود نموده است.

(در هر اکانت فقط یک بار می توانید از گیم پس یک ماهه استفاده نمایید.)

اما با این وجود بیشتر کاربران سعی می کنند با ایجاد اکانت های کاربری جداگانه از این سرویس بهره مند شوند چرا که ارزان تر بوده و به سادگی می توان آن را تهیه کرد.

در پایان پیشنهاد می کنیم با خرید گیم پس یک ماهه ایکس باکس نهایت لذت را از بازی های این سرویس ببرید.


گیم پس یک ماهه ٬ گیم پس ایکس باکس ٬ گیم پس سه ماهه ٬ خرید گیم پس 1 ماهه ٬ گیم پس چیست ٬ گیم پس ایکس باکس وان ٬ گیم پس ایکس باکس چیست
گیم پلی پس ۲۰۱۸ ٬ اشتراک گیم پس ٬‌ گیم پس ٬‌ خرید گیم پس یک ماهه ایکس باکس ٬ دریافت گیم پس یک ماهه ایکس باکس ٬ گیم پس 1 ماهه ٬ فروش گیم پس 1 ماهه
خرید گیم پس ایکس باکس وان ٬ گیم پس ایکس باکس وان ٬ گیم پس ایکس باکس چیست ٬ گیم پس یک ماهه ایکس باکس چیست ٬ گیم پس یک ماهه ایکس باکس ، اشتراک گیم پس یک ماهه