راهنمای بازی Sekiro :

راهنمای مراحل بازی sekiro shadows die twice

اگر تا به حال در مورد بازی sekiro چیزهایی شنیده باشید یا آشنایی مختصری با آن داشته باشید به قطعیت به این نتیجه رسیده اید که این بازی به عنوان سخت ترین و پیچیده ترین بازی های سال شناخته شده است اما نگران نباشید با استفاده از راهنمای بازی و شناخت ویژگی های درون آن می توانید تمام مراحل سخت بازی را پشت سر بگذارید.

داستان بازی sekiro :

ماجراجویی های چالش برانگیز سکیرو از آن جایی شروع می شود که مرد تک دست به عنوان شخصیت اصلی داستان بخاطر حس وظیفه شناسی که در مقابل محافظت از نوجوانی کم سن و سال داشته است در پی نجات اوست که توسط دشمنان دزدیده شده است.

در داستان سکیرو شما با انواع باس ها، نیمه باس ها و دشمنان معمولی روبرو خواهید شد که برای رسیدن به اهداف خود باید تمام مراحل بازی را گام به گام پشت سر بگذارید.

برای اطلاع از ادامه ی داستان و مشاهده ی تریلر بازی sekiro لینک زیر را مشاهده نمایید:

داستان و تریلر بازی sekiro

راهنمای قدم به قدم بازی sekiro :

راهنمای بازی Sekiro Shadows Die Twice

تقریبا تمام آثار و بازی هایی که توسط سازندگان خلق می شود از سیستم استقامت برخوردارند.

اما منظور از سیستم استقامت در بازی sekiro چیست؟

سیستم استقامت سیستمی است که حداکثر حملاتی که می توانید در مقابل دشمن انجام دهید را مشخص می کند. یعنی برای حمله به دشمن حد و مرز و مدت زمان مشخصی قرار داده شده است.

اما بازی سکیرو جز آن دسته از بازی هایی است که فاقد این ویژگی بوده و بازیکن می تواند تا هر زمان که بخواهد به رقیب خود حمله کند. در عوض سکیرو به جای بهره برداری از سیستم استقامت ، از یک Posture Bar استفاده می کند.

نکته : درست است که سکیرو از داشتن ویژگی سیستم استقامت محروم است و گیمر به هر اندازه که بخواهد می تواند به دشمن حمله کند اما حملات پی در پی و پشت سر هم ، عواقبی نیز برای بازیکن به همراه خواهد داشت.

پس از پر شدن نوار Posture قادر خواهید بود با وارد کردن یک ضربه به حریف، او را نابود کنید یا به سلامتش لطمه بزنید. در هر حالت سبب شکسته شدن و گیج شدن دشمن خواهید شد.

راهنمای قدم به قدم بازی Sekiro Shadows Die Twice-1

عدم محدودیت استقامتی منجر می شود بازیکن به راحتی روی حملات خود و آسیب هایی که به دشمن می زند تمرکز کند، اما باید مراقب حملات گیج کننده ی دشمن هنگام پر شدن نوار Posture باشید زیرا احتمال غافل گیری شما در این حین وجود دارد.

بازی HITMAN – Game of the Year Edition ایکس باکس را حتما تجربه کنید

پس از مرگ دوباره زنده شوید:

دوباره زنده شدن بازیکن پس از مرگ، از ویژگی های بالقوه بازی Sekiro می باشد که به خاطر این ویژگی از سایر بازی ها، متمایز شده است.

برای استفاده از این ویژگی کافیست دکمه ی مربوطه را فشار دهید و پس از زنده شدن به مبارزه ی خود علیه دشمن ادامه دهید.

البته استفاده از این ویژگی به سادگی امکان پذیر نیست، بلکه باید با ضربه زدن و کشتن دشمنان نوار زنده شدن را پر کنید تا بتوانید از آن استفاده نمایید.

زنده شدن پی در پی پس از مرگ پیامد هایی را نیز به دنبال خواهد داشت از جمله ی آن ها می توانیم به شیوع بیماری Dragon Rot در جهان و مردم اطراف شما اشاره کنیم.

هر چه قدر این بیماری در میان مردم گسترش یابد، شما را از راه اندازی Unseen Aid دور خواهد کرد.

در واقع علت واقعی پیدایش بیماری Dragon Rot در سکیرو هنوز کشف نشده اما به نظر می رسد هر چه این بیماری در سراسر جهان گسترش یابد پیامدهای بدتری در مراحل بعدی خواهید داشت.

سیستم دفاع کردن در بازی سکیرو چگونه است :

در بازی Soul در صورتی که یک سپر داشته باشید می توانید در مقابل حمله ها و ضربات دفاع کنید اما خوب است بدانید سیستم دفاع کردن و دور زدن حملات در بازی نه تنها استقامت بازیکن را کم می کند بلکه در اکثر مواقع بی تاثیر نیز خواهد بود.

در بازی Sekiro سیستم متفاوت است و بر خلاف بازی Soul عمل می کند. به علت قدرت بعضی از باس ها که ممکن است در اثر ضربات مرگبار از بین نروند و همچنین میزان Posture ، استفاده از سیستم دفاعی و جاخالی دادن بازیکنان در بعضی از قسمت ها امری مهم است که بتوانید مسیر و مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند و به موفقیت برسید.

البته علامت هایی در بازی وجود دارد که به شما اخطار می دهد در زمان حمله ی دشمن باید از چه روشی برای زنده ماندن و رد کردن مرحله استفاده کنید.

برای مثال حمله ای از سمت دشمنان به شما می رسد که امکان جلوگیری این حمله تا حدودی غیر ممکن است بنابراین استفاده از سیستم دفاعی امری نامناسب است و بهترین روش برای پشت سر گذاشتن مرحله ، جاخالی دادن مقابل دشمن می باشد.

 استفاده از روش مخفی کاری و قلاب برای نابودی حریف:

استفاده از روش مخفی کاری در بازی برای پشت سرگذاشتن دشمنان به وضوح تاکید شده است. در صورتی که برای حمله یا پشت سر گذاشتن دشمنان به حریف نزدیک می شوید علامت های رنگی در بازی ظاهر می شود که نشان می دهد دشمن تا چه اندازه از حضور شما در محوطه آگاه شده است بهترین راه برای عدم آگاهی دشمن از حضور شما، استفاده از روش مخفی کاری به وسیله فشردن یک دکمه است که می توانید به حالت نشسته، دشمنان را از پای درآورید.

راهنمای قدم به قدم بازی Sekiro Shadows Die Twice-2

استفاده از قلاب به شما کمک می کند که بتوانید به ارتفاعات بلند بروید و همه ی موقعیت های مکانی را برای حمله به دشمن و از پای درآوردن آن ها بررسی کنید.

همچنین در هنگام مبارزه ، قلاب کمک حال شما خواهد بود که اگر در وضعیت بحرانی و حمله ی دشمن قرار گرفتید بتوانید با استفاده از قلاب از محل خطر دور شوید.

می توان ویژگی حرکت کردن و استفاده از قلاب را از اصل های بازی سکیرو دانست پس طبیعی است که این دو ویژگی در بازی بسیار دیده شود.

در بخش های بعدی با ادامه راهنمای قدم به قدم بازی Sekiro Shadows Die Twice با شما هستیم.


راهنمای قدم به قدم بازی sekiro ، دانلود راهنمای قدم به قدم بازی Sekiro Shadows Die Twice ، تریلر بازی سکیرو ، راهنمای بازی Sekiro
دانلود راهنمای بازی sekiro shadows die twice ، راهنمای مراحل بازی sekiro shadows die twice ٬ راهنمای مراحل بازی sekiro shadows die twice
راهنمای گام به گام بازی سکیرو ، راهنمای قدم به قدم بازی Sekiro Shadows Die Twice ، دانلود راهنمای بازی Sekiro Shadows Die Twice
راهنمای مراحل بازی sekiro shadows die twice ٬ راهنمای بازی Sekiro ٬ دانلود بازی sekiro shadows die ، آموزش بازی Sekiro