گیفت کارت چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

giftcard چیست و چه کاربردهایی را دارد؟ هر آنچه که باید در مورد گیفت کارت و مزایایی آن بدانید در این مقاله بخوانید و اطلاعات جامعی را کسب کنید.

گیفت کارت در حقیقت همان کارت هدیه می باشد که دارای مقدار مشخصی پول است که می توان برای انواع خریدها از آن استفاده کرد. گیفت کارت ها توسط بانک ها، شرکت ها و کمپانی های مختلفی صادر می شود. این کارت ها دارای اعتبارات مختلفی مانند 5 دلاری، 10 دلاری، 20 دلاری، 50 دلاری، 100 دلاری می باشند که با توجه به خرید گیفت کارت با اعتبار مشخص آن می توانید از فروشگاه آنلاین یا کمپانی مربوطه خرید خود را انجام دهید.

توجه داشته باشید که اعتبار این کارت ها غیر قابل انتقال می باشد و تنها جایگزین برای پول نقد هستند. همچنین gift card ها دارای اعتبار 1 ساله می باشند و پس از پایان اعتبار غیر قابل شارژ هستند و و قابل استفاده نیستند. از دیگر مزیت های گیفت کارت ها این است که به نام صادر نمی شود و  دارندگان کارت می توانند به صورت ناشناس از آن استفاده کنند.

از دیگر مزیت های گیفت کارت ها این است که به نام صادر نمی شود و دارندگان کارت می توانند به صورت ناشناس از آن استفاده کنند.

ازآنجایی که خرید گیفت کارت به صورت اینترنتی و از طریق سایت هایی در این زمینه انجام می شود از این رو در انتخاب سایت و خریدتان دقت فرمائید . ما به شما اولین ، معتبرترین و مطمئن ترین فروشگاه اینترنتی گیفت کارت در ایران https://GiftCard.iR را معرفی میکنیم. این سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه فروش گیفت کارت های معتبر و همچنین تیم پشتیبانی آنلاین ، معتبرترین وبسایت فروش گیفت کارت در ایران محسوب می شود.

انواع گیفت کارت

امروزه Gift Card دارای انواع مختلفی است که در ادامه شما را بیشتر با آن ها آشنا خواهیم ساخت.

گیفت کارت آیتونز (iTunes Gift Cards)

گیفت کارت چیست 2

اگر از کاربران شرکت اپل باشید حتما با آیتونز آشنایی دارید. این برنامه شامل مجموعه ای از نرم افزارها و برنامه های مختلفی است که برای محصولات اپل مانند آیفون و آیپد مناسب می باشد. با استفاده از گیفت کارت آیتونز می توانید با پرداخت خدمات پولی تمامی اپ های ارائه شده در app store یا آیتونز استور را خریداری کنند.

نحوه استفاده از گیفت کارت چگونه است؟

آموزش استفاده از انواع گیفت کارت

گیفت کارت گوگل پلی

فروشگاه گوگل پلی دارای فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب، بازی، نرم افزارهای کاربردی و مدیا پلیر ابری می باشد که با استفاده از گیفت کارت گوگل پلی شما به راحتی می توانید این برنامه ها را خریداری و دانلود نمایید. توجه داشته باشید که گیفت کارت گوگل پلی در تمامی دستگاه های اندروید قابل استفاده می باشد.

گیفت کارت پلی استیشن PSN

گیفت کارت چیست 3

از محصولات سایت PlayStation، گیفت کارت پلی استیشن است که برای طرفداران پلی استیشن 4 PSN به بازار عرضه شد. با استفاده از گیفت کارت psn طرفدارن پلی استیشن می توانند خدماتی که در فروشگاه PlayStation ارائه می شود را خریداری کنند.

نحوه استفاده و شارژ گیفت کارت پلی استیشن PS4 PSN

گیفت کارت مایکروسافت

از دیگر گیفت کارت های موجود در بازار گیفت کارت مایکروسافت می باشد که توسط شرکت Microsoft تولید و به بازار ارائه شد. با استفاده از این گیفت کارت می توان کارهایی مانند خرید اپلیکیشن و نرم افزار از Windows Store، خرید و مشاهده فیلم، خرید و دانلود موسیقی، دانلود بازی و سایر موارد دیگر را انجام داد.

گیفت کارت استیم

علاقه مندان و طرفداران بازی های کامپیوتری و گیمرها با استیم آشنایی دارند. استیم در حقیقت یک شبکه اجتماعی است که گیمرهای سراسر جهان را بهم پیوند می دهد. همچنین این شبکه دارای انواع بازی های کامپیوتری است که با استفاده از گیفت کارت استیم شما می توانید این بازی ها را دانلود کنید یا در حین بازی با دیگر گیمرها به گفتگو بپردازید.

آموزش ساخت اکانت استیم والت و نحوه استفاده از گیفت کارت استیم

گیفت کارت آمازون

برای استفاده و خرید هر نوع محصولی از فروشگاه بزرگ آمازون شما می توانید از گیفت کارت آمازون استفاده کنید. همچنین می توانید از این کارت در سایر سایت هایی که در زیر مجموعه شرکت آمازون قرار دارند استفاده کنید. از ویژگی های بارز گیفت کارت آمازون این است که تاریخ انقضا ندارد و شما می توانید در بازه های زمانی مختلف که به آن نیاز دارید استفاده نمایید.

کاربردهای گیفت کارت

گیفت کارت ها دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند که در ادامه شما را با برخی از آن ها آشنا خواهیم ساخت.

  • اگر گوشی اپل دارید و می خواهید از آیتونز برنامه ای را خریداری و بر روی گوشی خود نصب کنید، شما می توانید از گیفت کارت آیتونز استفاده کنید.
  • اگر قصد دارید به صورت آنلاین به همراه دوستان خود بازی GTA را در شبکه پلی استیشن آمریکا بازی کنید، شما به یک اکانت پلی استیشن پلاس آمریکا نیاز خواهید داشت.
  • برای خرید هر نوع محصول از فروشگاه معتبر آمازون می توانید از گیفت کارت آمازون استفاده کنید.
  • می توانید از گیفت کارت ها به عنوان کادوی تولد استفاده کنید و آن را به عزیزان خود هدیه دهید.
  • برای خرید و دانلود هر نوع برنامه یا نرم افزار پولی در گوگل پلی می توانید از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنید.
  • برای خرید هر نوع برنامه مایکروسافت به صورت مستقیم و با قیمت کمتری می توانید از گیفت کارت مایکروسافت استفاده نمایید.

این موارد تنها بخشی از موارد کاربردی گیفت کارت ها به شمار می آیند. با استفاده از گیفت کارت ها تمامی خریدهای شما ارزان تر، سریع تر و راحت تر انجام خواهد شد.

آموزش ساخت اکانت XBOX و نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

مزایای گیفت کارت

گیفت کارت ها دارای مزیت های بسیار زیادی می باشند. از جمله این مزیت های این است که جایگزین بسیار خوبی برای پول نقد می باشند. در نتیجه فرد به جای حمل پول نقد می تواند این کارت را با خود به همراه داشته باشد. از دیگر مزیت های این کارت ها این است که قابلیت ردیابی دارند و حتی شما می توانید بر روی آن ها محدودیت ایجاد کنید. با استفاده از این ویژگی می توانید به راحتی خرجی فرزندان خود را کنترل کنید.

در این مقاله اطلاعاتی را در خصوص گیفت کارت، انواع آن ها و کاربرد گیفت کارت ها در اختیار شما قرار دادیم. امیدواریم که این اطلاعات مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

همچنین برای خرید گیفت کارت حتما از فروشگاه های اینترنتی معتبر استفاده کنید ، پیشنهاد ما به شما سایت GiftCard.iR است که از معتبرترین و مطمئن ترین وبسایت فروش گیفت کارت در ایران می باشد و سابقه درخشانی در این زمینه نیز دارد. یکی از دلایل اعتبار بالای این سایت دارا بودن تیم پشتیبانی قوی و همچنین چت آنلاین سایت جهت پشتیبانی قبل از خرید است و کاربران می توانند جهت دریافت پاسخ سوالات خود در این زمینه ، از کارشناسان فنی به صورت انلاین راهنمایی دریافت کنند.

گیفت کارت چیست و چه کاربردی دارد؟ نحوه استفاده از گیفت کارت ، هک گیفت کارت گوگل پلی ، خرید و فروش گیفت کارت
نحوه استفاده از گیفت کارت ، هک گیفت کارت گوگل پلی ، خرید و فروش گیفت کارت