مدل های ایکس باکس وان کدامند و تفاوت آنها باهم در چیست

تفاوت سه مدل ایکس باکس وان در چیست ؟ 

کنسول مایکروسافت به عنوان کنسول نسل هشتم شناخته شده است که شامل سه مدل مختلف ایکس باکس وان،‌ ایکس باکس وان اس و ایکس باکس وان ایکس می باشد و از لحاظ گرافیکی، ظرفیت هارد ،پشتیبانی از 4K با هم متفاوت هستند.

ایکس باکس وان و XBX وان اس از جهت پردازشگر مرکزی، حافظه رم، اتصالات شبکه با هم یکسان هستند این در حالیست که با ایکس باکس وان ایکس از این دیدگاه اختلاف دارند.

ایکس باکس وان XBX ONE

کنسول ایکس باکس وان سومین کنسول ارائه شده پس از XBX360 در بازاراست که با تمرکز روی قابلیت های مولتی مدیا و شبکه های انلاین مایکروسافت توانسته کاربران را به شبکه خود جذب کند و روز به روز حوزه فعالیتی خود را گسترش دهد.

XBX ONE با کنسول پلی استیشن 4 سونی و نینتندو وی یو در رقابت است.

نکته:  امکان بازی کردن عناوین ایکس باکس 360 روی ایکس باکس وان هم فراهم شده است.

ایکس باکس وان اس

چندی بعد تیم طراحان مایکروسافت ،کنسول ایکس باکس وان اس را برای جبران و اصلاح نقض های کنسول ایکس باکس وان در بازار رونمایی کرد.

این کنسول درگاه جداگانه برای اتصال به کینکت ندارد و برای استفاده از کینکت باید از آداپتور یو اس‌ بی جداگانه‌ای استفاده شود.

گنجایش درونی ایکس باکس وان اس به 500 گیگا بایت رسیده است.

ایکس باکس وان ایکس XBX ONE X

کنسول هایی که ساخته می شود باید کوچک تر از کامپیوتر و قوی تر از آن ها باشد ؛ کنسول ایکس باکس وان ایکس رونمایی شد فقط بخاطر اینکه از قدرت بیشتری نسبت به ایکس باکس وان برخوردار باشد.

این کنسول قابلیت اجرای بازی‌ها با وضوح تصویر 4K و میزان فریم بالا را دارد واز بلوری‌های UHD و استاندارد HDR پشتیبانی می کند که شفاف تر و با رنگ های درخشنده تر به نظر می رسد.

هدف مایکروسافت از ساخت کنسول ایکس باکس

ارائه بازی های هیجان انگیز با گرافیک بالا، سرعت‌های متفاوت و کیفیت 4K با هدف ایجاد انگیزه برای علاقه مندان به بازی ایکس باکس یکی از اصلی ترین اهداف مایکروسافت بشمار می آید.

شرکت مایکروسافت هر چند سال یک بار کنسول جدید با خدمات پیشرفته تر از کنسول های قبلی به بازار ارائه می دهد.

گیفت کارت ایکس باکس

هنگامی که مخاطبین اقدام به خرید کنسول ایکس باکس می کنند، برای استفاده ازآن و خرید بازی نیاز به گیفت کارت می باشد.

با خرید گیفت کارت ایکس باکس یا گیفت کارت مایکروسافت می توانید کد دریافتی را وارد اکانت خود کنید و با شارژ حساب کاربری می توانید به مقدار اعتبار موجود در اکانت خود ، بازی های ایکس باکس را از سایت مایکروسافت دانلود کنید.

نکته: خرید و استفاده از گیفت کارت های ایکس باکس برای کنسول های مختلف ایکس باکس وان،‌ ایکس باکس وان اس و ایکس باکس وان ایکس ، هیچ تفاوتی ندارد.

کد بازی ایکس باکس

تفاوت ایکس باکس وان با پلی استیشن 4

مدل های ایکس باکس وان و تفاوت آنها - ۱

کاربران برای انتخاب کنسول بازی دچار دوگانگی می شوند که از بین این دو کنسول کدام را خریداری کنند.

شرکت های مایکروسافت و سونی بر سر جذب مخاطب بیشتر در رقابت هستند به همین خاطر هر کدام در تکاپوی اضافه کردن خدمات جدید برای صنعت خود می باشند.

مایکروسافت با رواج بازی های کامپیوتری به داخل کنسول و ارائه امکانات آنلاین روی ایکس باکس توانست آن را به عنوان وسیله ای محبوب و قدرتمند برای بازی کردن تبدیل کند.

کنسول ایکس باکس وان ایکس از نظر اندازه کوچک تر از کنسول پلی استیشن 4 است و از سخت افزار قوی تری استفاده می کند ، اما هر دو به رنگ مشکی مات هستند و برای اجرای بهترین بازی ها و ارائه گرافیک عالی طراحی شده اند.

ایکس باکس لایو گلد XBX live gold

خرید اکانت گلد همانند پلی استیشن پلاس به شما اجازه می دهد که علاوه بر بازی آنلاین از امکاناتی مثل خرید بازی ها با قیمت کمتر و دانلود رایگان استفاده کنید و همچنین با ارائه بازی های بزرگی که مایکروسافت برای گلد تدارک دیده است می توان تجربه بهتری در این زمینه کسب نمود.

با استفاده از ایکس باکس لایو گلد شما می توانید تخفیف های منحصر بفرد، از فروشگاه ایکس باکس دریافت و به بازی های گروهی بپردازید، همچنین قادر به ایجاد ارتباط با دیگر افراد در ساسر جهان هستید.

نکته: برای استفاده از دو بازی رایگان ایکس باکس وان و بازی ایکس باکس 360 می توانید اکانت گلد خریداری کنید.

نکته: با عضو شدن در ایکس باکس لایو گلد به مدت یکسال می توانید به بازی های آنلاین به صورت نامحدود دسترسی پیدا کنید.

برای دریافت و اطلاع از تخفیفات کد بازی ایکس باکس و پلی استیشن و دیگر گیفت کارت ها کافیست عضو کانال : giftcardir@ شوید.


مدل های ایکس باکس وان ٬ تفاوت سه مدل ایکس باکس وان ٬ تفاوت ایکس باکس وان با پلی استیشن ٬ مدل های ایکس باکس وان ٬ تفاوت ایکس باکس با پلی استیشن ۴ ٬ مدل های ایکس باکس وان کدامند ٬ مقایسه ایکس باکس 360 با پلی استیشن 4 ٬ ps4 بخرم یا xbox one ٬ قیمت بازی ایکس باکس وان ‌٬ مدل ایکس باکس وان و فرق انها با پلی استیشن ٬ تفاوت پلی استیشن ۴ و ۳ ٬ مقایسه ps4 pro با xbox one s ٬ تفاوت ایکس باکس وان با 360 ٬ مدل ایکس باکس وان ٬ مقایسه ایکس باکس وان با پلی استیشن 4 امارات ٬ مقایشه ایکس باکس 360 با پلی استیشن ۳ ٬ چند مدل ایکس باکس وان وجود دارد ٬ مدل های ایکس باکس one