تخفیفات جمعه سیاه ایکس باکس xbox

لیست تخفیفات جمعه سیاه ایکس باکس xbox

جمعه سیاه یا بلک فرایدی در ایالات آمریکا شکل گرفت و در سال های متوالی به کشورهای اروپایی و دیگر نقاط دنیا نیز کشیده شد.

با توجه به این که آغاز تخفیفات جمعه سیاه ایکس باکس نزدیک است شرکت مایکروسافت تبلیغات خود را در رابطه با فروش ویژه و استثنایی کنسول و محصولات جانبی ایکس باکس آغاز کرده است.

شما می توانید در 23 نوامبر ( 2 آذر ) از تخفیفات ویژه ای که مایکروسافت برای کاربران خود ارائه می دهد استفاده کنید. علاوه بر مایکروسافت که کنسول ایکس باکس وان خود را با قیمت فوق العاده استثنایی به حراج می گذارد ، خرده فروشان و فروشگاه های کوچک نیز ، محصولات ایکس باکس را با قیمت های مناسب بفروش می رسانند.

بد نیست بدانید که فروشگاه مایکروسافت ، تخفیفات جمعه سیاه ایکس باکس را یک روز قبل از 23 نوامبر رونمایی می کند و در روز 23 نوامبر تخفیفات را به صورت رسمی برای کاربران ایکس باکس عرضه خواهد کرد.

تخفیفات جمعه سیاه پلی استیشن

در صورتی که عضویت خود را به عنوان عضو طلایی در مایکروسافت ثبت کرده باشید می توانید قبل از شروع تخفیفات جمعه سیاه ایکس باکس در تاریخ 17 نوامبر ( 26 آبان) به تخفیفات دیجیتالی بازی های فروشگاه ایکس باکس نیز دسترسی داشته باشید.

تخفیفات جمعه سیاه ایکس باکس به چه صورت ارائه می شود؟

در زمان آغاز تخفیف های جمعه سیاه ایکس باکس، مایکروسافت بازی ها ، کنترلر های کنسول ایکس باکس و دیگر محصولات خود را تا 65 درصد کاهش می دهد و علاوه بر این اگر عضو طلایی ایکس بکس باشید می توانید از 10 درصد تخفیف بیشتر هم برخوردار شوید.

در صورتی که برای خرید کنترلر دستگاه از تخفیفات جمعه سیاه ایکس باکس استفاده می کنید می توانید با پرداخت مبلغ بیشتر نسبت به قیمت آف خورده ، رنگ کنترلر را به دلخواه خودتان انتخاب کنید.

خرید کنسول ایکس باکس در تخفیفات جمعه سیاه ایکس باکس

ایکس باکس وان اس و ایکس باکس وان ایکس از جمله کنسول هایی هستند که تا به حال در تخفیف های جمعه سیاه مایکروسافت قرار داشته است و اگر دارای تلویزیون 4K هستید کنسول ایکس باکس وان ایکس می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد .

این کنسول در سال گذشته از قیمت اصلی آن تا سقف 100 دلار کاهش قیمت داشته است.

بازی هایی همچون Battlefield ، NBA 2K19  ، Fallout 76 با کاهش 70 دلار در سال گذشته بفروش رسیده است و هم اکنون باید مشتاقانه منتظر رونمایی از سری تخفیفات و محصولات جدید ایکس باکس در 23 نوامبر باشیم.

تخفیفاتی که هر کمپانی ( مایکروسافت، سونی ) در این روز برای محصولات خود در نظر می گیرد در واقع نوعی رقابت بین شرکت ها و فروشگاه های بزرگ است که بتوانند به نحوی نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند و بیشترین پیشرفت را نسبت به دیگری داشته باشند.

تخفیفات جمعه سیاه ایکس باکس لایو

پس از شروع و برگزاری تخفیفات Black Friday مایکروسافت می توانید از فروشگاه ایکس باکس لایو لیست تخفیفات را مشاهده کنید و نسبت به نیاز خود محصولات ایکس باکس لایو را نیز با قیمت ویژه خریداری کنید.

مایکروسافت در جمعه سیاه بخش بزرگی از بازی های ایکس باکس وان را برای کاربران عضو طلایی به اشتراک گذاشته است.

لیست تخفیف های بلک فرایدی ایکس باکس لایو که در سال های گذشته عرضه شده بود به صورت نمونه در زیر ارائه شده است:

تخفیفات جمعه سیاه ایکس باکس وان :

Arcade Game Series: 3-in-1 Pack — $3.20

Assetto Corsa DLC Season Pass —    $12

Batman: The Telltale Series The Complete Series — $7.50

Battlefield 1 & Titanfall 2 Ultimate Bundle —   $40

The Crew Ultimate Edition —   $25

Dead Rising 4 Deluxe Edition —   $24

Dishonored: Death of the Outsider Deluxe Bundle —   $30

Dragon Ball Xenoverse 2 Deluxe Edition —   $45

و…….

تخفیفت بلک فرادی ایکس باکس 360 :

Rainbow Six Vegas 2 — $6.59

Metal Gear Rising: Revengeance —     $8

Grand Theft Auto IV —     $8

Castlevania: Symphony of the Night —    $5

و……

در نتیجه:

 شما می توانید از تخفیفات جمعه ی سیاه یا همان بلک فرایدی ایکس باکس استفاده کنید ، تخفیف های باورنکردنی که شاید تا 40 درصد یا بیشتر در آخرین جمعه ی سال و آغاز سال جدید میلادی به صورت رسمی عرضه می شود.

برای خرید گیفت کارت ایکس باکس به معتبر ترین سایت فروش گیفت کارت giftcard.ir مراجعه کنید.


تخفیفات جمعه سیاه ایکس باکس xbox ٬ تخفیفات جمعه سیاه ایکس باکس لایو ٬ تخفیفات بلک فرادی ایکس باکس ٬ لیست تخفیفات جمعه سیاه xbox
لیست تخفیفات جمعه سیاه ایکس باکس xbox ٬ تخفیفات جمعه سیاه ٬ تخفیفات بلک فرادی ٬ تخفیفات جمعه سیاه پلی استیشن ٬ تخفیفات جمعه سیاه xbox
تخفیفات بلک فرادی ایکس باکس لایو ٬ لیست تخفیفات بلک فرادی ایکس باکس ٬ تخفیفات جمعه سیاه xbox ٬ لیست بازی ها و تخفیفات بلک فرادی ایکس باکس
تخفیفات جمعه سیاه xbox ٬ لیست تخفیفات جمعه سیاه xbox ٬ جمعه سیاه ایکس باکس ٬ تخفیفات جمعه سیاه ایکس باکس لایو