کردیت کارت مجازی چیست :

دو کمپانی مستر کارت و ویزا کارت از معتبرترین شرکت های ارائه کننده ی محصولاتی همچون کردیت کارت های فیزیکی و گیفت کارت های مجازی هستند که در سال 2016 قادر بوده اند تقریبا به میزان 1.5 تریلیون دلار تراکنش از طریق کردیت کارت به ثبت برسانند و ما شاهد رشد 20 درصدی آن در سال 2017 بوده ایم.

هدف کمپانی مستر و ویزا کارت از استفاده ی کردیت کارت های فیزیکی و گیفت کارت های مجازی آسان سازی فرآیند پرداخت های ارزی آنلاین می باشد.

مستر کارت ها و ویزا کارت ها از انواع مختلف کارت هایی از جمله دبیت کارت یا کارت نقدی، کردیت کارت یا کارت های اعتباری و prepaid  کارت یا همان کارت های پیش پرداخت تشکیل شده اند که صدور آن ها به صورت فیزیکی یا مجازی می باشد.

وظیفه ی این دو شرکت بزرگ ( مسترکارت ، ویزا کارت ) فراهم کردن بستر پرداخت های ارزی به کمک بانک ها است.

در این قسمت کارت های نام برده شده را به صورت مجزا توضیح خواهیم داد.

کردیت کارت فیزیکی :

کردیت کارت های فیزیکی که به کارت های اعتباری نیز معروف اند، از نوع کارت های پلاستیکی هستند که شامل یک شماره کارت 16 رقمی ، رمز کارت ( cvv2 ) می باشند که  بر روی آن ها درج شده است.

پشت آن حاوی اطلاعاتی مربوط به کارت می شود که روی یک نوار مغناطیسی تیره رنگ نوشته شده است و این کارت به یک حساب بانکی متصل است .

نحوه استفاده از کارت های فیزیکی :   

به وسیله کارت های فیزیکی می توانید پرداخت های خود را از طریق دستگاه های POS انجام دهید یا به صورت نقدی پول دریافت کنید و از طریق پول نقد پرداخت ها را نیز انجام دهید.

این روش در واقع یک شیوه ی وام دهی به دارنده ی کارت های فیزیکی می باشد در این صورت شما پرداخت های خود را به صورت نقدی انجام داده و در پایان هر ماه به صورت اقساط آن مبلغ را به بانک پرداخت می کنید در این صورت کارمزد مشخص از درآمد نیز به بانک تعلق می گیرد.

حتما بخوانید:

از ویزا کارت هک شده چه می دانید؟

کارت های مجازی :

همانطور که از نام این کارت مشخص است نوعی کارت ارزی است که قابل لمس و فیزیکی نیستند و فقط برای انجام پرداخت های آنلاین مورد استفاده قرار می گیرند.

این کارت های مجازی شامل شماره ی کارت ( Card number ) ، رمز cvv2 می باشند که به عنوان مثال به وسیله ی ایمیل برای شما ارسال خواهند شد.

کارت های مجازی که به آن ها کارت های پیش پرداخت یا prepaid نیز گفته می شود صرفا جهت خریدهای اینترنتی و آنلاین استفاده می شوند و به حساب بانکی متصل نیستند.

به دلیل تحریم ایران توسط ایالات متحده آمریکا، کارت های مجازی پیش پرداخت از جمله کارت هایی هستند که در ایران با برندهای مسترکارت و ویزا کارت یافت می شوند.

نکته : صدور کارت های مجازی در مدت زمان محدود انجام می گیرد و هزینه صدور آن ها نسبت به کارت های فیزیکی مقرون به صرفه تر است.

انواع خریدهای آنلاین و اینترنتی که توسط کارت های مجازی امکان پذیر هستند در زیر نام برده شده اند :

  • خرید فایل های صوتی ، تصویری، گرافیکی ، فیلم و … که جزء محصولات دیجیتالی محسوب می شوند.
  • امکان پرداخت حق عضویت در سایت ها و انجمن ها خارجی
  • پرداخت هزینه رزرو هتل
  • امکان پرداخت هزینه آزمون های بین المللی و آزمون های مایکروسافت
  • امکان پرداخت هزینه های مهاجرتی
  • پرداخت هزینه های مربوط به سفارت و هزینه ی ویزای ورود به کشورها
  • امکان خرید انواع App ، نرم افزار و لایسنس
  • می توانید از آن ها برای خرید هاست و دامنه استفاده کنید.
  • خرید کالای دیجیتال از سایت های خارجی
  • پرداخت هزینه ی آزمون هایی مانند تافل، آیلتس و…

خرید ویزا کارت مجازیcard virtual

دریافت کردیت کارت مجازی رایگان :

در واقع کردیت کارت مجازی رایگان ، که بتوانید از آن برای پرداخت هزینه ی کالاها و خدمات وب سایت های مختلف استفاده کنید ، یا پرداخت های اینترنتی که نیازمند کسر مبلغ از موجودی کارت باشند مناسب نیستند و امکان استفاده از آن ها غیر ممکن است.

تنها در صورتی که بخواهید برای تایید هویت در سایتی یا مواردی که نیاز به ثبت یک شماره کارت اعتباری داشته باشند از کارت های مجازی استفاده کنید می توانید از ویزا کارت یا مستر کارت های مجازی رایگان کمک بگیرید.

برای مثال :

اگر برای ثبت نام یا تایید هویت در سایتی از شما اطلاعات بانکی ارزی درخواست شود اما نیاز به پرداخت مبلغی نباشد یعنی پرداختی در این بین صورت نگیرد ، می توانید از کارت های مجازی رایگان ( اطلاعاتی هستند که کاملا مشابه با اطلاعات یک کارت ارزی واقعی است که توسط سایت های مختلف ارائه می شوند ) استفاده کنید.

این کارت ها طوری طراحی می شوند که سیستم های تایید یا عدم تایید صحت کارت با چک کردن اولین رقم سمت چپ آن متوجه غیر واقعی بودن آن ها نشده و این کارت را به عنوان یک کارت معتبر شناسایی می کنند.

کارت های رایگان دقیقا همانند کارت های اصلی و اورجینال از شماره کارت ، Cvv2 تشکیل شده اند و در صورتی که بخواهید از آن ها جهت موارد مختلف به جز پرداخت هزینه استفاده کنید کاملا رایگان می باشند اما برای پرداخت هزینه حتما باید از کارت های مجازی اصل و دیجیتال استفاده گردد.


کردیت کارت مجازی چیست ، کردیت کارت مجازی رایگان ، کردیت کارت مجازی قابل شارژ ، شرایط دریافت کردیت کارت ، خرید کردیت کارت مجازی ، شارژ کردیت کارت ، ساخت کردیت کارت مجازی ، خرید credit card مجازی ، خرید کردیت کارت در ایران ، دریافت کردیت کارت کارت رایگان ، نحوه دریافت کردیت کارت مجازی