جایگزین اپ استور اپل

جایگزین اپ استور آیفون و اندروید

همانطور که می دانید به علت تحریم کشور ایران توسط ایالات متحده ، کاربران ایرانی برای استفاده از خدمات استور اپل یا استفاده از خدمات برای گوشی های اندروید با مشکلات زیادی همراه بوده اند.

استفاده از چند جایگزین اپ استور می تواند کمکی به کاربران ایرانی جهت بهره برداری از خدمات و قابلیت های اپل نیز باشد.

کاربران ایرانی ملزم هستند برای استفاده از اپل استور از آی پی غیر از ایران استفاده کنند و  در صورتی که از IP ایران برای ورود به اپ استور استفاده نمایند با خطای زیر مواجه خواهند شد.

the app store is unavailable the country or region you’re in

درست است که با استفاده از آی پی غیر از ایران قادر خواهید بود با این دست از مشکلات مقابله کنید اما در طی زمان ٬ ممکن است دوباره با این خطا روبرو شوید بنابراین توصیه می شود روش دیگری ( استفاده از جایگزین های اپ استور و اندروید) را برای رفع این مشکل و استفاده از برنامه های اپ استور انتخاب کنید.

مطالب مرتبط : اکانت دولوپر

در این بخش قصد داریم شما را با تعدادی از جایگزین های ایده آل اپ استور جهت دانلود خدمات و اپلیکیشن های موجود در آن آشنا سازیم تا بتوانید به راحتی جهت دانلود و نصب برنامه ها روی دستگاه خود اقدام نمایید.

به دلیل وجود موانع پرداخت های ارزی حتی اگر مایل باشید برای دانلود اپلیکیشن های پولی از اپ استور هزینه پرداخت کنید باز با مشکلاتی همراه خواهید بود.

اپ استور سیب اپ :

جایگزین اپ استور اپل

اپلیکیشن سیب اپ که نمونه ای از دستاوردهای ایرانیان و در واقع نوعی مارکت ایرانی محسوب می شود به عنوان یکی از جایگزین های مناسب استور اپل معرفی شده است که در سال 93 شروع به فعالیت کرده و با در اختیار گذاشتن اپ های مخصوص سیستم عامل IOS به کاربران ایرانی، توانسته دسترسی بیش از 10 هزار اپلیکیشن را برای کاربران آسان تر کند.

برای استفاده از برنامه های سیب اپ کافیست ، کاربران این برنامه را روی سیستم خود نصب کنند.

از مزیت هایی که برنامه سیب اپ به عهده دارد می توان به دانلود آسان اپلیکیشن ها بدون نیاز به اپل آیدی و گیفت کارت اشاره کرد. از طرفی محدودیت هایی که در اپ استور برای کاربران ایرانی جهت دانلود برنامه ها وجود دارد ، در سیب اپ وجود ندارد و در واقع دسترسی راحت تری به اپلیکیشن های مورد نیاز خود دارید.

  • در صورتی که می خواهید نرم افزارهای رایگان از سیب اپ دریافت کنید بدون ثبت نام ، امکان دریافت برنامه ها نیز وجود دارد.
  • جهت خرید نرم افزارهای پولی ثبت نام الزامی می باشد.

اپ استور Tutu App :

توتو اپ از نمونه مارکت های چینی و محبوب است که به عنوان جایگزینی مناسب برای اپ استور اپل استفاده می شود.

  • امکان دریافت برنامه ها و اپلیکیشن های رایگان در توتو اپ مارکت وجود دارد.
  • توتو اپ مارکت هم برای سیستم عامل ios و هم برای اندروید خدمات رسانی می کند.

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آیفون

اپ استور ZESTIA :

ابتدا اپ استور ZESTIA به عنوان یک استور جایگزین با نام X-Cydia معرفی شد اما به تدریج توسعه دهندگان ویژگی های جدیدی به آن اضافه کردند که از این پس نام آن به ZESTIA تغییر یافت.

به سادگی می توانید اپلیکیشن ZESTIA را روی دستگاه آیفون نصب کنید و بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای برنامه دلخواه خود را دانلود کنید.

اپ استور آی تیپس :

اپ استور آی تیپس با سرعت سریع و پیشرفته توانسته اپلیکیشن های بسیاری را در فروشگاه خود جای دهد اما این گستردگی هنوز به حد مارکت سیب اپ نرسیده است.

  • برای دانلود اپلیکیشن های فارسی که در اپ استور حذف شده اند، می توانید از استور آی تیپس استفاده کنید.
  • از آی تیپس می توانید برای انتشار اپلیکیشن در اپ استور استفاده کنید و برنامه های خود را در این فروشگاه منتشر کنید.

اپ استور ایرانی :

جایگزین اپ استور اپل 0

از اپ استور ایرانی appstore.ir می توانید برای دانلود اپلیکیشن های آیفون استفاده کنید.

  • همان طور که ذکر شد بدون نیاز به اپل آیدی و با سرعت بالا ، قادر خواهید بود برنامه های پر کاربرد آیفون را دانلود کنید.

اپ استور PandaApp :

PandaApp نمونه ای از اپ استور خارجی است که به صورت رایگان به هزاران اپلیکیشن ، جهت نصب روی سیستم عامل ios دسترسی خواهید داشت.

  • در این اپ استور تعدادی اپلیکیشن مود شده و پولی به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داده می شود.
  • برای سیستم عامل اندروید نیز می توانید از PandaApp استفاده کنید و برنامه های مورد نظر خود را دانلود کنید.

اپ استور INOJB :

با استفاده از برنامه ی INOJB و بدون نیاز به جیلبریک کردن دستگاه، اپلیکیشن های دلخواه خود را در وب جستجو کنید به صورت رایگان آن ها را نصب نمایید.

نکته : به طور کلی در صورتی که امنیت استفاده از اپلیکیشن ها برای شما مهم است بهتر است که از سایت های اصلی جهت دانلود و خرید برنامه ها استفاده نمایید.

 در این صورت می توانید با خرید گیفت کارت ایتونز یا گوگل پلی و شارژ اپل ایدی یا اکانت خود اپلیکیشن یا موارد مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

خرید گیفت کارت Itunes و Googleplay


بهترین جایگزین اپ استور ، اپ استور ایرانی برای اندروید ، برنامه جایگزین اپ استور اپل ، اپ استور ایرانی ios ، اپلیکیشن جایگزین اپ استور
اپ استور رایگان ،  دانلود جایگزین خارجی اپ استور ، اپ استور ایرانی ، اپ استور ای او اس ٬ بهترین جایگزین اپ استور اپل ٬ برنامه جایگزین اپ استور
جایگزین های اپ استور ٬ اپليكيشن جايگزين اپ استور ٬ بهترين جايگزين اپ استور ٬ دانلود جايگزين اپ استور ٬ بهترین جایگزین اپ استور اپل
بهترین جایگزین اپ استور اپل ٬ برنامه جایگزین اپ استور ٬ جایگزین های اپ استور ٬ اپليكيشن جايگزين اپ استور ٬ بهترين جايگزين اپ استور ٬ دانلود جايگزين اپ استور