انتقال اعتبار اپل آیدی

برای انتقال اعتبار اپل آیدی چه روش هایی را می توان بکار برد؟ همه چیز درباره انتقال اعتبار اپل آیدی را در این مطلب بخوانید.

اگر فقط یکی از محصولات اپل را خریداری کرده باشید، خواهید دید که برای استفاده از برخی امکانات اپل ، استفاده از برنامه ها و بازی های مختلف آن و خرید از اپ استور لازم است که نه تنها یک اپل آیدی فعال داشته باشید، بلکه باید این اپل آیدی را نیز مرتب شارژ نمایید تا بتوانید از اعتبار آن برای خرید برنامه ها و اپلیکیشن های اپ استور استفاده کنید.

شارژ اپل آیدی معمولا به وسیله گیفت کارت های آیتونز آمریکا صورت می گیرد. اما نکته جالبی که وجود دارد این است که شما می توانید با اعتبار اپل ایدی خود اپلیکیشنی را خریداری نموده و آن را برای دوستان خود ارسال کنید.

در مورد اکانت اینترپرایز اپل چه می دانید

پس اینجا واژه ی انتقال اعتبار کلمه ی نادرستی نیست اما فقط در صورتی امکان پذیر است که شما در اپل ایدی خود از ویزا کارت یا مستر کارتِ به نام استفاده کرده باشید. در این صورت می توانید به همین روش از اپل آیدی خود مبلغی را به اپل ایدی دیگری انتقال دهید.

همه چیز درباره انتقال اعتبار اپل آیدی

اپل آیدی یک شناسه مخصوص برای محصولات اپل است که پس از خرید این محصول در اختیار خریدار قرار داده می شود. در هنگام فعال سازی اپل آیدی هیچ اعتباری در آن وجود ندارد.

اعتبار اپل ایدی

اما در صورت نیاز به خرید برنامه ها و بازی های مورد نیاز لازم است این اپل آیدی شارژ شود. گاهی می توان به جای شارژ مجدد اپل آیدی که به یک گیفت کارت نیاز دارد، از شیوه انتقال اپلیکیشن استفاده کرد.

زمانی ممکن است یکی از نزدیکان شما اپل آیدی خود را شارژ نماید و خریدهای خود را که شامل اپلیکیشن ، بازی یا هر چیز دیگری باشد را انجام دهد در اینصورت شما می توانید بجای شارژ مجدد اپل آیدی خود از اپل ایدی دیگری ، برنامه یا اپلیکیشن را هدیه بگیرید.

اکنون دو راه پیش رو دارید:

اگر قصد دارید اپل آیدی خود را شارژ نمایید می توانید همین الان گیفت کارت آیتونز آمریکا را خریداری نمایید و اپل آیدی خود را شارژ کنید. اما اگر به دنبال راه حل دریافت برنامه از اپل آیدی دیگری هستید ادامه مطلب را بخوانید.

آموزش انتقال اعتبار از یک اپل ایدي

انتقال اعتبار اپل آیدی

حال که تصمیم گرفته اید اعتبار اپل آیدی را انتقال دهید می توانید از یک روش بسیار ساده این کار را انجام دهید. اما پیش از شروع این مراحل لازم است حتما اعتبار اپل آیدی که می خواهید انتقال شارژ از آن صورت بگیرد را چک نمایید.

دقت داشته باشید که اعتبار آن باید از مبلغی که شما قصد انتقالش را دارید بیشتر باشد. انتقال اعتبار اپل آیدی فقط در صورتی امکان پذیر است که مبلغ اعتبار اپل آیدی شما بیشتر از 10 دلار باشد.

در صورتیکه مطمئن شدید که اعتبار شما از این مبلغ بیشتر است، می توانید فرآیند انتقال را طبق روش زیر انجام دهید.

نکته :

همان طور که پیش تر هم ذکر شد انتقال اعتبار فقط در صورتی امکان پذیر است که شما در اپل آیدی خود از ویزا کارت یا مستر کارتِ به نام استفاده کرده باشید.

انتقال اعتبار اپل آیدی از طریق اپ استور یا آیتونز استور

برای انتقال اعتبار اپل آیدی لازم است در وهله اول برنامه های اپ استور یا آیتونز استور را در دستگاه خود فعال نمایید. معمولا کاربران برای گوشی های آیفون تمایل دارند این فرآیند را انجام دهند.

  • قبل از هر چیزی برنامه اپ استور را در گوشی یا هر دیوایس دیگری از اپل که دارید فعال نمایید.
  • در پایین صفحه باز شده اپ استور، شما گزینه ای با نام send gift را مشاهده می نمایید.
  • پس از زدن این گزینه از شما درخواست می شود به اپل آیدی خود وارد شوید. اگر قبلا وارد شده باشید این مرحله را مشاهده نخواهید کرد.
  • پس از ورود به اکانت ، یک ایمیل از شما درخواست می شود که باید ایمیل فردی را وارد نمایید که قصد انتقال برنامه یا اعتبار پولی به وی را دارید.
    دقت داشته باشید این ایمیل دقیقا باید همان ایمیلی باشد که فرد دیگر برای ساخت اپل آیدی خود از آن استفاده کرده است.

فراموش کردن رمز اپل ایدي

در این مرحله می توانید یک پیغام ویژه برای فرد مورد نظر نیز ارسال نمایید.

  • پس از وارد کردن ایمیل ، شما باید مبلغ مورد نظر برای انتقال را وارد نمایید. این مبلغ باید از 10 دلار بیشتر باشد.
  • با کلیک بر روی گزینه next فرآیند انتقال اعتبار به پایان می رسد.

انتقال اعتبار اپل آیدی بر روی دسکتاپ و از طریق pc نیز به همین شیوه است با این تفاوت که شما باید برنامه آیتونز استور نسخه 11 به بالا را روی pc خود فعال نمایید.

پس از اجرا کردن این برنامه در انتهای صفحه با زدن دکمه send gift cards و انجام مراحل قبل می توانید اعتبار مورد نظرتان را انتقال دهید. از این روش برای انتقال اپلیکیشن نیز می توانید استفاده نمایید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. می توانید سوالات و مشکلات خود را در بخش نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید .


انتقال اعتبار از اپل ایدی ، انتقال اعتبار از یک اپل ایدی به اپل ایدی دیگر ، انتقال اعتبار اپل ، انتقال اعتبار اپل ایدی
آموزش انتقال اعتبار از اپل آیدی به شخص دیگر ، انتقال اپلیکیشن به اپل ایدی دیگر ، انتقال اعتبار به اپل آیدی شخص دیگر
نحوه ی انتقال اعتبار اپل ایدی ٬ انتقال اعتبار اپل آیدی ٬ انتقال بازی کلش به اپل ایدی دیگر ٬ آموزش انتقال اعتبار از یک اپل ایدي
انتقال اعتبار از يك اپل ايدي به اپل ايدي ديگر ٬ انتقال بازی کلش به اپل ایدی دیگر ٬ انتقال اعتبار از اپل ایدی ٬ انتقال بازی کلش به اپل ایدی دیگر