نحوه چک کردن هیستوری اکانت پلی استیشن Transaction History 

پس از ساخت اکانت پلی استیشن PS و شارژ کد گیفت کارت ممکن است بخواهید مبلغ اضافه شده به موجودی اکانت را ببینید برای این منظور می توانید از تنظیمات موجود در استور پلی استیشن استفاده کنید.

استفاده از این روش برای زمانی بسیار پر کاربرد خواهد بود که :

می خواهید از شارژ کد گیفت کارت در اکانت PS4 خود اطمینان پیدا کنید و یا این که مبلغ گیفت کارت خریداری شده با میزان موجودی اکانت هم خوانی نداشته باشد (به عبارتی کد گیفت کارت ٬ به اندازه ی مشخص شده به بالانس اکانت شما اضافه نکرده باشد ) .

برای این منظور می توانید کد شارژ شده در اکانتتان را با مبلغی که به موجودی شما افزوده شده است را مشاهده کنید.

همچنین برای مشاهده ی لیست سوابق گیفت کارت های مصرف شده و کد هایی که داخل اکانتتان شارژ کرده اید همراه با تاریخ مصرف و redeem کردن آن می توانید از این آموزش استفاده کنید.

ابتدا نیاز است با اکانت PSN خود وارد سایت پلی استیشن شوید. برای این منظور ابتدا ای پی خود را به IP غیر از ایران تغییر داده سپس می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

وارد سایت پلی استیشن شوید

مطابق تصویر روی sign in کلیک کنید.

نحوه چک کردن هیستوری اکانت پلی استیشن - ۱

در صقحه ی بعدی یوزر و پسورد اکانت PSN خود را وارد کرده ، تیک گزینه Im not a robot را بزنیدو سپس روی دکمه Sign in کلیک کنید.

نحوه چک کردن هیستوری اکانت پلی استیشن - ۲

در بالای صفحه اشاره گر موس را روی نام اکانتتان نگه دارید و گزینه Account Setting را انتخاب کنید.

نحوه چک کردن هیستوری اکانت پلی استیشن - ۳

با کلیک روی این گزینه وارد صفحه زیر شده در اینجا برای مشاهده هیستوری پلی استیشن باید گزینه Transaction History را انتخاب کنید.

نحوه چک کردن هیستوری اکانت پلی استیشن - ۴

این جا می توانید محدوده ی تاریخی برای کدهای خریداری شده و شارژ شده در اکانت را مشخص نموده و روی گزینه آپدیت کلیک کنید تا لیستی از کدهایی که شارژ کرده اید نمایان شود.

همان طور که در تصویر نیز مشخص است در قسمت Amount بالانس کدها مشخص شده پس از لیست مورد نظر روی گزینه ی دلخواهتان کلیک کنید تا اطلاعات کامل تر از کد شارژ شده همراه با تاریخ ردیم کد برایتان مشخص گردد.

نحوه چک کردن هیستوری اکانت پلی استیشن - ۵

در قسمت Prepaid Card کد گیفت کارت شما و مقابل آن موجودی این کد مشخص گردیده است. از این روش می توانید زمان هایی که نیاز به ارائه کد همراه با مبلغ شارژ شده در اکانت به فروشنده گیفت کارت دارید استفاده کنید.


نحوه چک کردن هیستوری اکانت پلی استیشن , کدهای شارژ شده در اکانت PSN , هیستوری پلی استیشن ٬ هیستوری اکانت ps4 ,
نحوه چک کردن هیستوری اکانت پلی استیشن + تصاویر ٬  لیست کدهای شارژ شده در اکانت Psn , هیستوری پلی استیشن را چگونه بررسی کنیم ٬
مشاهده Transaction History در پلی استیشن , چک کردن هیستوری اکانت پلی استیشن ٬ هیستوری اکانت پلی استیشن , هیستوری پلی استیشن ٬
آموزش و نحوه چک کردن هیستوری اکانت پلی استیشن